• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.554 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.283 acteurs
  • 199.157 gebruikers
  • 9.381.526 stemmen

Knock-Outs algemeen discussietopic

zoeken in:

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Dank, heb ze er tussenuit gehaald. Over die Aziatische namen kijk ik sneller heen dan Engelse

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)
Ik moet ergens een grens trekken. Die grens ligt bij 20
Maar als je aan 12 of 15 stemmen genoeg hebt om de finale te winnen zijn dat toch eigenlijk meer voor de hand liggende grenzen?

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12859 stemmen

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12859 stemmen

Sorry gecko

gecko

• 490 berichten
  • 1659 stemmen

was blijkbaar tegelijk aant graven met onderhond zitte enkele dubbele tussen vrees ik

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Maar als je aan 12 of 15 stemmen genoeg hebt om de finale te winnen zijn dat toch eigenlijk meer voor de hand liggende grenzen?

Veel stemmers doen natuurlijk niet mee aan de knock-out.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Sorrey OH: Je mag nog 1, had Ghost in the Shell al toegevoegd!

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Veel stemmers doen natuurlijk niet mee aan de knock-out.

Maar dat is iets waar je geen rekening mee kan houden.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12859 stemmen

Zo dan !

2LDK

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

@McSavah: Als jij voor morgen avond ook Heaven's Door kan kijken, kan die ook toegevoegd worden. Ik zal zelf iig vanavond Black Kiss opzetten.

gecko

• 490 berichten
  • 1659 stemmen

Love in a puff mag ook bekeken worden, nog 1 stem tekort, ik doe mijn best tegen zaterdag maar een beetje marge kan geen kwaad

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Threeohthree schreef:

@McSavah: Als jij voor morgen avond ook Heaven's Door kan kijken, kan die ook toegevoegd worden. Ik zal zelf iig vanavond Black Kiss opzetten.

Dat moet wel gaan lukken

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2847 stemmen

De lijst is bijgewerkt ( zie vorige pagina ). We zitten nu op 337 films. Dat betekent dat we nog 175 films nodig hebben. Dus ook al heb je al 25 titels toegevoegd, er is nog genoeg plek vrij voor meer titels!

Apollinisch schreef:

Wat McSavah dus al zei: Er zijn ook mensen die wel gestemd hebben maar het forum niet ( frequent ) bezoeken. En waarom de grens op 20 stemmen precies ligt? Ik zou het niet weten maar ik weet wel dat men zich daar bij andere knock - outs ook altijd aan houdt. Dus vandaar zie ik eigenlijk geen aanleiding om af te wijken van een minimum aan 20 stemmen. Sowieso vind ik het wel een goede regel, omdat je anders nog weleens veel vertraging op kan lopen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pffff... wat een lijst. Zijn er eigenlijk wel users die meer dan de helft kennen?

Gaat in ieder geval een hoop tips opleveren.....

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Ik gelukkig niet. Al zal het wel een lekker lange KO worden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dit wordt inderdaad goed voor de tips . Uit de horror KO niks overgehouden behalve een kleine aanmoediging om sommige versneld te zien...

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

We missen nog wat klassiekers en jammer dat er zo weinig mensen op de Japanse new wave (60, 70) hebben gestemd. Ook Brillante Mendoza en Lav Diaz kunnen er helaas niet in komen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Jammer genoeg komen geen films van Yoshishige Yoshida in aanmerking. Deze nog wel:

Yuke Yuke Nidome no Shojo

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Van Ôshima had ik graag Taiyo no Hakaba erin gezien, maar helaas.

Tokyo Drifter en Branded to Kill van Suzuki kunnen bijvoorbeeld wel toegevoegd worden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.