- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm Challenge
Horrorfilm Challenge
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
Supertof, Shaky Veel plezier 
Welke is dat trouwens?
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
Tijd voor wat trash !
123 Slashlorette Party (2020) - IMDb
78 min.
FTV (2) Totaal = 462
https://idolfeatures.com/wp-content/uploads/2019/08/Slashlorette-Party-Promo.png
Zes dames ( waarvan 5 aantrekkelijke
) en vijf mannen gaan naar een afgelegen huis in bos waar ze een vrijgezellenparty gaan houden voor Brie (Molly Souza) en Dolph (Andrew Brown) want zijn de gelukkigen. Die Dolph is een zeer irritante personage en het personage van Brie groeit in de film van zachtaardig naar meedogenloos. Haar beste vriendin Nia ( Nina Lanee Kent ) heeft zelfs een oogje op Brie en op een bepaald moment komt dit tot uiting en zou je meer willen zien. Finn, de getuige van Dolph, is misschien wel de sympathiekste van heel het gezelschap. Leuk is het gegeven van Mandy (Katee Hudson) , de weliswaar minst aantrekkelijkste van het vrouwelijke gezelschap, maar ze doet er alles voor om er een geslaagde party van te maken.
https://i0.wp.com/moviesandmania.com/wp-content/uploads/2019/11/Slashorette-Party-movie-film-horror-slasher-2020-1.png?resize=401%2C226&ssl=1
Alexa ( Brooke Morris ) speelt de bitch die zelfs tijdens de avond Dolph wil verleiden en Triniy ( Shalene Prasad ) is een gewoon een sexy mooie verschijning waar je helaas niet te veel van gaat zien. Jammer dat ze niet ingaat op de jacuzzi scène 
Wie je wel naakt gaat zien zijn twee welgevormde vrouwen die uitgenodigd worden voor een striptease act. Er komen ook een paar rare vogels langs zoals die Sep en de striptease agent. Maar wat de film toch wat meer krediet geeft, is het gegeven rond het personage Dr. Petra Jordan ( Ginger Lynn ) die Brie probeert te helpen. Toch wel een leuke twist met die twee patiënten van haar.
Overigens de gore is ook best oké. Alé, voor dit soort werkjes wil ik nog wel een voldoende geven. 5/10
https://c2.iggcdn.com/indiegogo-media-prod-cld/image/upload/c_fill,w_695,g_auto,q_auto,dpr_2.6,f_auto,h_460/tm5fqpvko7or2byvnnv6
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
124 Piranha Sharks (Film, 2016) - MovieMeter.nl
79 min.
FTV (2) Totaal = 464
Stupide piranha film waar de leuke elementen zoals de gore en nudity zo goed als weggelaten worden. Ja, er is een leuke scène in bad waar de piranha's via de leidingen het slachtoffer bereiken en de voortdurende afwisseling van de locaties bar, zwembad en stripclub die naar het einde toe leiden naar geschifte toestanden is nog te vermelden waard. De humor in deze film is not my cup of tea. Heel wat weirde personages passeren. 2/10
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
125 The Snake Woman (Film, 1961) - MovieMeter.nl
68 min.
FTV (2) + jubileejaar (1) = 3 Totaal = 467
https://pics.filmaffinity.com/The_Snake_Woman-366920429-large.jpg
Als je spreekt over een film die de tijd niet heeft doorstaan, kan je deze aan het lijstje toevoegen.
De synopsis is nochtans wel leuk over een wetenschapper die heel wat slangen in zijn laboratorium heeft om een serum van het slangengif te kunnen maken om zo zijn zeer zieke vrouw te helpen. Helaas sterft ze tijdens de geboorte van hun dochter waarbij de constante inspuitingen van het slangengif zijn tol eist. Niet alleen de dood van de vrouw, maar ook dat de dochter een slangenvrouw wordt waarbij ze telkens van mens naar slang kan veranderen. Deze veranderingen worden heel sober voorgesteld, gewoon een mens dan opeens een slang of omgekeerd. Het grote minpunt van deze film is toch wel de vele saaie scènes en geleuter van de verschillende personages. 4/10
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
126 Killer under the Bed (Film, 2018) - MovieMeter.nl
90 min.
FTV (2) Totaal = 469
Ach , valt wel mee. Kristy Swanson speelt de mama van de twee tienerdochters Kilee (Brec Bassinger) en Chrissy (Madison Lawlor). Nu was ik toch benieuwd naar de films (91 tot nu toe ) van Swanson. Living Death (2006), Zebra Lounge (2001), Higher Learning (1995), Deadly Friend (1986) , Ferris Bueller's Day Off (1986) en natuurlijk Buffy the Vampire Slayer zijn de opvallendste films die ik van haar gezien heb. Uiteindelijk toch maar een karig lijstje gezien haar bekende naam. Deze film is gewoon een tv productie waarbij de rest van de cast niet echt bekend zijn van films, eerder van series. Het verhaal is best wel voldoende vermakelijk om te volgen over een voodoo pop waarmee Kilee de vervelende mensen in haar omgeving terug een hak kan zetten. In begin nog wat onschuldig, maar naarmate de film vordert gebruikt ze de pop doeltreffender die tot nare en bloederige gevolgen leiden. Echt spannend wordt het niet en qua horrorelementen blijft het ook heel braafjes. 5/10
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Thanks! Dat moet goed komen.
Weekend of Hell (sinds dit jaar vindt dat plaats in Düsseldorf)
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
Ah leuke stad, ik heb daar een goede vriend wonen. Hoog tijd om weer eens heen te gaan!
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
127 Horror shorts
FTV (2) Totaal = 471
My Monster (Short 2018) - IMDb 8 min.
Seiren (Short 2015) - IMDb 17 min.
Monsters (Short 2015) - IMDb 13 min.
Red Riding Hood (Short 2021) - IMDb 3m
Totaal = 41 min.
Seiren gaat over een zeemeermin en heeft een paar mooie shots. Monsters is de leukste over een familie die in een bunker leeft, alleen de dochter mag niet naar buiten. Mysterieus en best sfeervol weergegeven.
https://filmshortage.com/wp-content/uploads/2015/11/featured-monsters.jpg
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
128. Shura (1971)
FTV + 135 min
Totaal aantal punten: 501 + 2 + 1 = 504
https://image.tmdb.org/t/p/w780//4Qnr50bC2xbdCbivXO4e1UnwQ01.jpg
Een mooi geschoten samurai horror. Nu houd ik doorgaans niet zo van Samurai films, maar Shura heeft 3,9* op MM en een 8.0 om IMDb. Daar wil ik mijn bed dan wel voor uitkomen 
Toch was ik gekker van Onibaba (1964) en Yabu no Naka no Kuroneko (1968). Ik zou deze ongeveer op gelijke hoogte als Kaidan (1964) zetten, qua waardering. Die scène voor het einde was wel heel gruwelijk. Zelfs nu nog onverwacht shocking. Maar net wat Woland ook had, hij greep me niet helemaal.
En zie die enge Noodless eens dichtbij komen met 127 registraties. It follows... Very.... very.... closely..... Ik gok dat je me dit weekend in gaat halen, tenzij ik morgen bezeten wakker wordt. Maar zo voelt het nu niet, JM is très fatigué.
3,7*
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
129. Kisapmata (1981)
FTV - 1981
Totaal aantal punten: 504 + 2 + 1 = 507
https://image.tmdb.org/t/p/w780//g3yMkJUhLHAqpu9ZBfikY7EFk5i.jpg
Mijn derde horror uit de Filipijnen, na het verrassende How to Disappear Completely (2013) en het minder denderende Ibulong Mo Sa Hangin (1966)
Kisapmata is eindelijk in een beetje fatsoenlijke kwaliteit te bewonderen, en gaat over een patriarch die zijn gezin in een verstikkende greep houdt. Geen standaard horror dus, en daarom niet gek dat hij op MM alleen de drama kwalificatie heeft. Ik voeg horror ook niet toe, aangezien op IMDb eerst misdaad nog komt. Wat mij betreft niet direct een aanrader voor de horrorbuffs hier, ondanks de 7,9 om IMDb.
Pluspunt: meer berekenend en in cold blood dan het einde van Kisapmata heb ik het volgens mij nooit gezien.
3,5*
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
128 Horror shorts
FTV (2) Totaal = 473
Snake Dick (Short 2020) - IMDb 8 min.
A Halloween Horror Story (Short 2021) - IMDb 3 min.
Costumes 5 min.
Night Night Nancy (Short 2015) - IMDb 5m
In the Basement (Short 2015) - IMDb 14min
The Smiling Man (Short 2015) - IMDb 8min
Totaal = 43 min.
Costumes gaat over een vrouw ( Amanda Paris ) die foto's van haar neemt voor de spiegel, maar ergens in een donker hoekje schuilt er gevaar. De link kan ik niet vinden. The Smiling Man heeft een creepy sfeertje met die ballonnen op de trap en die engerd in de keuken. Beide filmpjes zijn wel leuk. In the Basement weet de kijker en de kidnapper te verrassen met een ontvoerd kind dat demonische krachten heeft. Ook wel tof.
https://www.ihorror.com/wp-content/uploads/2018/09/SMILING.jpg
PS hier een foto van een enge Noodless John Milton

John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
haha, ja ik herken je, was jij dat achter het kookeiland 
Vergeet je nu iets te zeggen over het epische werkje 'Snake Dick (2020) ? Nog lief mieskie in ook 
Hoe zit het trouwens met onze alexspyforever, echt nog niets gezien sinds maandag? Of komt er zo een sloot registraties?
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
JM maak jij nog ergens een lijstje met alle horror-shorts die je aanbeveelt of moet ik dat zelf uit vogelen?
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
JM maak jij nog ergens een lijstje met alle horror-shorts die je aanbeveelt of moet ik dat zelf uit vogelen?

Ik heb geprobeerd in mijn registraties mijn favo's zoveel mogelijk aan te geven, maar een officiële JM approved short horror list vereist tijd, toewijding en energie!
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
130. Cure (1997)
FTV
Totaal aantal punten: 507 + 2 = 509
Ik ben nauwelijks een kenner van deze Kurosawa's werk (de andere ook niet echt trouwens, ondanks dat ik veel zag), maar zowel Kairo (2001) als Byutifuru Nyu Bei Eria Purojekuto (2013) konden me niet heel erg bekoren.
Deze eerdere film van hem is sfeervol, maar duurde me ook net wat te lang. Toch is het wel de beste van de drie voor mij.
3,5*
Dat was hem voor mij vanavond denk ik. Ik denk dat wij aan de Finch gaan. Even geen mensen uit elkaar gerukt te zien worden, is ook niet verkeerd om je weekend mee in te luiden.
scorsese
-
- 13165 berichten
- 11078 stemmen
FTV.
2 punten. Totaal: 17 punten.
Matige film over een vrouw die bij het circus werkt en een bloeddorstige parasiet binnen krijgt. Op zich een prima gegeven voor een horrorfilm. De interne dialogen tussen het wezen en de vrouw zijn soms leuk, maar hier had echt wel meer in gezeten. De opbouw is wat fragmentarisch en afgezien van een paar korte bloederige scenes, is het voornamelijk wat aan de saaie kant.
ZZ TOP
-
- 507 berichten
- 2188 stemmen
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Mogelijkerwijs dus mijn laatsten voor de challenge, maar we gaan 't zien.
93. The Torment of Laurie Ann Cullom (2014)
FTV (2)
Totaal aantal punten: 405 (bij registratie 86 de punten vergeten toe te kennen, nu toegevoegd)
https://morbidlybeautiful.com/wp-content/uploads/2016/07/Screen-Shot-2016-07-29-at-1.34.12-PM.png
Nog niet op MovieMeter, staat wel in de wachtrij.
Vreemde film. Van de ene kant te slecht voor woorden: het eerste uur is troep, super saai en waardeloos geacteerd (met name degene die moeder aan de telefoon speelt.. holy shit... die leest haar script saai voor). Maar als het eenmaal los gaat, gaat het goed los. Goed idee, leuke uitvoering, maar ergens is het ook gewoon al te laat. Dat begin is zó slecht (je ziet ook de camera op een gegeven moment in een spiegel) dat het einde, dat véél te goed is voor een slechte film als dit, je eigenlijk niet meer zoveel kan boeien. Moeilijk beoordelen deze. 1* voor de eerste helft, 4* voor laatste helft, en vooruit omdat ik op het einde van de challenge zit, rond ik naar boven af: 5,5 (3*)
-------------------------------------
94. Blood Orgy of the She Devils (Film, 1972)
FTV (2)
Totaal aantal punten: 407
https://2.bp.blogspot.com/-0EH1T_g3am0/U-cls4BhciI/AAAAAAAAB3Q/z-tJt8-XnWk/s1600/blood-orgy-3.jpg
Komt naar voren in verschillende 'worst of..'-lijstjes en scoort slechts een 3 op IMDB. Mijn verwachtingen waren dus vrij laag. Het bleek alles behalve vervelend te zijn. Slecht was het absoluut, daar is geen twijfel over, maar ik stoorde me nergens aan. Dit was heerlijke incompetentie om te aanschouwen. Het neemt zich allemaal niet te serieus en dit is het soort troep dat ik wel kan waarderen.
6 (3*)
-------------------------------------
95. The Legend of Hell House (Film, 1973)
FTV (2)
Totaal aantal punten: 409
https://www.syfy.com/sites/syfy/files/2019/10/legend-of-hell-house.jpg
Fijne aankleding, prima prestaties van de cast en de film kent een goede opbouw. Het is echter niets nieuws en ook vrij voorspelbaar. Het wordt nergens spannend of eng, maar is meer dan boeiend genoeg om erbij betrokken te blijven.
6,8 (3,5*)
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4891 stemmen
113 Minuten
FTV
Nieuwe registratie(1) + FTV(1)= 2 Punten
Tussenstand : 391 punten
Modernere Faust bewerking en meer een mysterie dan horror. Om eerlijk te zijn had ik al heel vroeg door waar het naartoe ging gaan, waardoor het eigenlijk veel minder spannend aanvoelde. Wel enorm prachtige settings en fotografie. En vanzelfsprekend is het acteren van De Niro en voornamelijk Rourke van een ongekend niveau.
3*
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
129 Bug Buster (Film, 1998) - MovieMeter.nl
93 min.
FTV (2) Totaal = 475
http://s5.dpic.me/01252/dbxsqkl9wb5y.jpg
Flauw monsterfilmpje waarin weinig gebeurt en qua humor je amper een glimlach weet weer te geven. Neen, hier kon ik maar weinig mee. Katherine Heigl (Shannon) gaat samen met haar ouders Gil en Cammie Griffin naar het meer om een nieuwe toekomst op te bouwen, maar de kakkerlakken zorgen voor de problemen. Heigl is altijd wel leuk om te zien met haar lief snoetje, maar het is wel Randy Quaid als General George die de show steelt met zijn reclame om ongedierte te verdelgen. Naderhand wordt hij ook opgeroepen om de kakkerlakken te bestrijden. Heldhaftig en met flauwe humor weet hij die dan ook te bestrijden ( met blote vuisten vechten met de kakkerlak ). De grote kakkerlak ziet er nog redelijk uit , maar uiteindelijk ontbreekt het gewoon aan leuke scènes. Flauw einde overigens. 3/10
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
130 Drive-In Massacre (Film, 1976) - MovieMeter.nl
74 min.
FTV (2) + jubileejaar (1) = 3 Totaal = 478
https://i.pinimg.com/originals/37/a3/95/37a395ff0eb9dbbe1b45ffc8f2305d5e.jpg
Een cultfilmpje die best onderhoudend blijft dankzij de korte duur, de zoektocht naar de killer en natuurlijk de geweldige locatie van een drive-in. De eerst kill is meteen ook de beste, maar on screen valt er gelukkig nog voldoende te beleven. De twee politieagenten vond ik niet verkeerd en Norman Sheridan als hoofdverdachte weet zijn personage goed in te vullen waardoor de kijker gaat twijfelen. Maar het is Douglas Gudbye als Germy die de show steelt. 6/10
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
haha, ja ik herken je, was jij dat achter het kookeiland 
Vergeet je nu iets te zeggen over het epische werkje 'Snake Dick (2020) ? Nog lief mieskie in ook 
Hoe zit het trouwens met onze alexspyforever, echt nog niets gezien sinds maandag? Of komt er zo een sloot registraties?
Neen ik had een paar dagen wat andere dingen te doen. Vanaf morgen ga ik weer wat horrorfilms kijken. Jij gaat he tnog echt uithouden tot het einde zeg. Die shorts zijn precies de oplossing voor jouw befaamde dip.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
Ik heb even mijn afwisseling gehad door een oorlogsfilm te kijken, ik ga me even doorzetten de 31 te halen (ben er bijna!), alleen om mijn 2000ste stem te 'vieren' heb ik een andere film gekozen, die wel op Halloween gericht is maar geen horror bevat.
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
131. Phantom of the Paradise (1974)
FTV
Totaal aantal punten: 509 + 2 = 511
https://thatwasabitmental.files.wordpress.com/2014/03/phantom-of-the-paradise-feat.jpghttps://64.media.tumblr.com/8af0468826b533e20ce48dedabf6bfe0/44ace72a93437e4f-a5/s1280x1920/99d2ccba3305bb4d59b87a122dc4b8379c6b2990.png
Een glam rock opera horror comedy van Brian De Palma, in de sfeer van (maar eerder dan) The Rocky Horror Picture Show. Sterk beïnvloed door de Faust legende, met een Phantom of the Opera sausje, en vanaf de openingsscène al totaal over the top. Spetterende kleuren ook in de mooie restauratie die ik zag. Leuk om Jessica Harper (Suspiria) weer te zien ook. Nooit geweten hoe goed Kiss-achtige make-up in Duits Expressionistisch decor past, tot deze film. Eigenlijk best een logische evolutie vanuit Caligari.
Het zal niet voor iedereen zijn, maar ik vond het uitstekend vermaak. Een van de lievelingsfilms van Del Toro, kennelijk.
3,5*
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
132. El Esqueleto de la Señora Morales (1960)
FTV
Totaal aantal punten: 511 + 2 = 513
http://cinematicrandomness.com/wp-content/uploads/2021/04/Skeleton-of-Mrs.-Morales-The-IMG012.png
Verkozenen tot een van de Beste Mexicaanse Films aller tijden, en net als bovenstaande film Del Toro recommended, wat misschien niet heel erg verrast. Skeleton of Mrs. Morales is meer een donker komisch crimedrama dan een horrorfilm, maar het verhaal hoe een man besluit na een lang hels huwelijk zijn vrouw om te brengen, is vakkundig verfilmd, zij het iets traag. Ook hier een mooie restauratie van het contrastrijke zwart wit waarin het gefilmd is. Qua denkbeelden bepaald geen moderne film overigens, maar daar doe je weinig aan 
3,5*
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
133. Double Date (2017)
FTV
Totaal aantal punten: 513 + 2 = 515
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1114000/1114477.jpg?cb=1525719239
Totaal langs me heengegaan, de release van deze film. Met 7 stemmen op MM bepaald ook geen grote titel, maar de poster trok me toch over de drempel deze UK Horror een kansje te geven. En ik moet zeggen: best vermakelijk! Die Kelly Wenham is behoorlijk fit.
Grappige gewaarwording, Michael Socha (die we kennen uit This is England en HBO's Chernobyl) is de broer van Lauren Socha.
Grappige gewaarwording nummer 2: ik ben blijkbaar niet de enige die hem erg vond lijken.
3*
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
134. La Ville des Pirates (1983)
FTV
Totaal aantal punten: 515 + 2 = 517
https://images.mubicdn.net/images/film/26884/cache-18310-1535029540/image-w1280.jpg
Een Frans-Portugese coproductie die momenteel 29e in Top 50 beste films uit 1983 staat op MM, maar waar nochtans alleen één enkel berichtje van pippo il buffone bij op de filmpagina staat. Wonderlijk. Wanneer mijn stem erbij verrekend is, zal hij trouwens in de top 25 van dat jaar staan.
Net als alle eerdere registratie van van vandaag, heb ik deze van de Letterboxd lijst 1,000 HIGHEST-RATED HORROR FILMS
HALLOWEEN 2021
geplukt, maar het is bepaald geen traditionele horrorfilm. City of Pirates is een bijzonder surrealistisch werkje waar geen touw aan vast te knopen valt, maar waarvan de filmische flarden alsnog erg tot de verbeelding spreken. Staat tevens met subs op YT. Een wonderlijke koortsdroom, dit. Of zoals deze Letterboxd gebruiker het mooi verwoord:
4*
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
131 Piranha Part Two: The Spawning (Film, 1981) - MovieMeter.nl
94 min.
FTV (2) + jubileejaar (1) = 3 Totaal = 481
http://www.blackhorrormovies.com/wp-content/uploads/2016/06/Piranha-2-2-large.jpg
Dit vervolg is een cultfilmpje van James Cameron, ja inderdaad Cameron. Een regisseur die heel wat goede films op zijn lijst heeft staan, maar deze dan wel niet. Nu, dit was ook pas zijn tweede film en niet iedere film kan ook een klapper zijn. Maar het duurt hier toch wel heel lang eer je iets ziet van die vliegende piranha's. Het verhaal heeft wel een geinig idee, maar tal van oninteressante personages passeren de revue. Dat had je misschien in het eerste deel ook, maar daar was wel een constante dreiging en heel wat vermaak aanwezig. Hier worden zelfs personages neergezet om wat humor te brengen, maar helaas werkte dat averechts ( denk aan die tandarts en de stotteraar ). Trouwens die vliegende piranha's zijn ook wel een lachertje. 4/10
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
132 Masquerade (Film, 2021) - MovieMeter.nl
80 min.
FTV (2) Totaal = 483
Best wel een vermakelijke home invasion film met een verrassende invalshoek naar het einde toe. Die twist zie je niet aankomen, maar de uitwerking ervan kwam niet zo bevredigend over. Ook op gebied van de home invasion zelf zijn er wat negatieve punten te melden zoals een paar zeer langdradige scènes ( meisje op de zolder die ontdekt wordt door één van de boeven en de ouders die het huis terug betreden na hun feestje ). Op de één of andere manier wordt het toch niet spannend. Bella Thorne is wel een troefkaartje, maar in deze film weet ze toch weinig invulling in haar rol te geven. 5/10
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
133 El Aullido del Diablo (Film, 1987) - MovieMeter.nl
97 min.
FTV (2) Totaal = 485
https://wipfilms.net/wp-content/uploads/2013/05/Howl-of-the-Devil-7.jpg
Daar is hij weer ... Paul Naschy, nu niet alleen als acteur maar ook als regisseur. Hij zal dat ook wel goed geregeld hebben gezien het concept van het verhaal en de naaktscènes in de film. Verschillende dames passeren bij Naschy die als een acteur te werk gaat en zich laat uitschijnen als Quasimodo, The Phantom of the Opera, Frankenstein, Wolfman, ...om hen dan te verleiden. Naschy speelt Hector Doriani en probeert Carmen (Caroline Munro) de huishoudster te verleiden, maar dat lukt niet zo goed.
https://m.media-amazon.com/images/I/712DhcOs6hL._SL1500_.jpg
Zijn neefje Adrian (Sergio Molina) heeft veel fantasie en ziet veel verschijningen van zijn gestorven papa die ook een acteur was. Deze rol wordt ook gespeeld door Naschy. Dus verkleedpartijen genoeg. Seks, moord en monster....telkens in herhaling zou één gevatte zin kunnen zijn voor deze film. Het verhaal stelt weinig voor en wordt ook nog chaotisch aan de kijker gebracht met een totaal overbodig plotverhaaltje tussen Munro en Father Damián (Fernando Hilbeck). De plotwendingen naar het einde zijn vreemd en eigenlijk belachelijk (Adrian de Anti-Christ en vader als een zombie). Howard Vernon als Eric heeft zich met deze zwarte kunsten bezig gehouden. Zoals gezegd gelukkig wat naakt te zien van aantrekkelijke dames zoals Roberta Kuhn, Tamara Greys en Carmen Plate. Beetje raar dat dit niet geldt voor Munro in deze film. 4/10
https://m.media-amazon.com/images/I/41z3guiaQiL.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.