Killer under the Bed (2018)

1 stem

Thriller / Horror

geregisseerd door Jeff Hare
met Kristy Swanson, Brec Bassinger en Madison Lawlor

Nadat haar man sterft, verhuist Sarah met haar dochters Chrissy en Kilee naar een andere stad in de hoop er een nieuw leven te kunnen beginnen. Kilee is het echter niet met de verhuizing eens en heeft het gevoel dat ze haar oude leven ontvlucht. Ze wordt gepest op school en heeft continu ruzie met Chrissy. Kilee is niet gelukkig, maar daar komt verandering in wanneer zij in de schuur in de achtertuin een mysterieuze pop aantreft.