• 10.561 nieuwsartikelen
  • 161.748 films
  • 10.099 series
  • 29.651 seizoenen
  • 613.261 acteurs
  • 192.906 gebruikers
  • 8.964.967 stemmen

Horrorfilm Challenge

zoeken in:

ikkegoemikke

• 2809 berichten
  • 4192 stemmen

Voila. Eindelijk klaar met mijn lijstje. Ik heb dus het hele "Horror challenge" topic afgelopen en al de door mij nog niet gekeken fims in een Letterboxd lijstje gesmeten. Het eindresultaat is een overweldigende lijst van 3504 films en shorts die ik nog moet kijken. Ik ga me dit jaar dus niet vervelen

John Milton

• 21467 berichten
  • 11669 stemmen

Damn ikkegoemikke, wat een werk

Kudos hoor. And dare I say: genoeg materiaal om volgend jaar de uitdaging weer aan te gaan

Ik sta op 867/3504 gezien van je lijst, trouwens. Ik ben wel benieuwd wat je van onderstaande titels vindt:

https://i.ibb.co/Xsc3hnM/image.png

Dat je A Tale of two Sisters niet gezien hebt...

ikkegoemikke

• 2809 berichten
  • 4192 stemmen

John Milton schreef:

Damn ikkegoemikke, wat een werk

Dat je A Tale of two Sisters niet gezien hebt...

Ik ben er toch een goede 2 weken mee bezig geweest om die 405 bladzijden te doorlopen. Maar nu kan ik de rest van het jaar rustig deze lijst aflopen

En ja, A Tale of two Sisters. Al zoveel keren op punt gestaan om deze te kijken en telkens koos ik voor iets anders. Dat is het nadeel als je over een uitgebreid aanbod beschikt

John Milton

• 21467 berichten
  • 11669 stemmen

IH88 schreef:

Wat is een B/W challenge?

Had natuurlijk ook Blote Wijven challenge kunnen zijn met al die trash/nudie filmpjes van Alexspy

Theunissen

• 11357 berichten
  • 5329 stemmen

Breast / Wiener challenge.

John Milton

• 21467 berichten
  • 11669 stemmen

Haha, ja dat had ook gekund!

Kondoro

• 10641 berichten
  • 2465 stemmen

Verraste me ook niet dat Theunissen er nu bij in springt

John Milton

• 21467 berichten
  • 11669 stemmen

Ik ben laatst ook al een uur of wat bezig geweest met de thema (subgenre) challenge voor de komende editie. Er gaat genoeg te ontdekken vallen, en het wordt makkelijker voor wie wat moeite heeft titels te vinden.

En hier en daar sprokkel ik al het een en ander voor mezelf bij elkaar, en zie ik veelbelovende titels waarvan ik hoop dat ze tegen die tijd uitgekomen zijn!

Kondoro

• 10641 berichten
  • 2465 stemmen

Ben erg benieuwd JM!

alexspyforever

• 21034 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Ik ben laatst ook al een uur of wat bezig geweest met de thema (subgenre) challenge voor de komende editie. Er gaat genoeg te ontdekken vallen, en het wordt makkelijker voor wie wat moeite heeft titels te vinden.

En hier en daar sprokkel ik al het een en ander voor mezelf bij elkaar, en zie ik veelbelovende titels waarvan ik hoop dat ze tegen die tijd uitgekomen zijn!

Ach ik heb je nu net een pm gestuurd. Ik wil de black/white challenge toch concreet maken komend weekend. En ik heb het gevoel dat het nodig is, want de games sectie is volledig stil gevallen!

ikkegoemikke

• 2809 berichten
  • 4192 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ach ik heb je nu net een pm gestuurd. Ik wil de black/white challenge toch concreet maken komend weekend. En ik heb het gevoel dat het nodig is, want de games sectie is volledig stil gevallen!

Laat maar komen want ik verveel me verschrikkelijk hier

John Milton

• 21467 berichten
  • 11669 stemmen

Number23 schreef:

Het kan dus binnenkort jouw kant opkomen als je nog interesse hebt.

yes please. Kan het nog ? (Gnomes)

Number23

• 8216 berichten
  • 4898 stemmen

John Milton schreef:

(quote)
yes please. Kan het nog ? (Gnomes)

Ja was inderdaad even uit t oog verloren, maar ik heb weer een lijntje uitgegooid.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.