menu

Film / Cast en crew / Henry Silva

zoeken in:
Een topic voor de man met het mooiste lelijke gezicht;

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/artisan_entertainment/ghost_dog__the_way_of_the_samurai/_group_photos/cliff_gorman2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kappeuter (crew)
Ik ken 'm van de Apenheul.

Reinbo
Alligator, Escape from the Bronx, Code of Silence.
Man heeft schitterende rollen op zijn CV.

@ Quentin: Leuke Avatar.

Hij speelde toch ooit een bad guy in een steven segeal film of vergis ik me nou ??

Geniale rol in ghost dog! En Alligator uiteraard!!!

niethie schreef:
Hij speelde toch ooit een bad guy in een steven segeal film of vergis ik me nou ??

idd in Above the law

ook goed in The Hills Run Red (Un Fiume Di Dollari)

606
citybird schreef:
(quote)

idd in Above the law

daar vond ik die man echt goed

Hij was ook ijzersterk in "Sharky's Machine" van Burt Reynolds

Verder zat ie ook in de Belmondofilm Le Marginale en is hij een vd schurken in Dick Tracy, bijna onherkenbaar, hoewel je zou zeggen dat ze bij hem niet veel aan zijn uiterlijk hadden hoeven te doen!

"Cannonball Run ll" als Maffia-figuur.

Meneer Bungel
Quentin schreef:
Een topic voor de man met het mooiste lelijke gezicht;

(afbeelding)

Moooo-ooooow! (als u begrijpt wat ik bedoel)

Gast
geplaatst: vandaag om 09:15 uur

geplaatst: vandaag om 09:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.