menu

Film / Cast en crew / Mandy Moore

zoeken in:
Doom schreef:
Hmm, heb je wel is een live set gehoord van haar ? Daaruit zal blijken dat het een typisch Britney Spears,
Idd, haar acteer talent bewonder ik wel ja, want ze kan wel degelijk acteren. Jammer dat ze zich hier niet helemaal op stort.

Helaas nooit een live set gehoord. Maar al die mensen playbacken hoor!

Maar Mandy Moore is echt een geweldige actrice, en ik vind het op zich wel jammer dat ze als actrice ontzettend naar beneden word gehaald, dat is nergens voor nodig.

Mandy Moore heeft absoluut een talent dat geen van al die andere talentloze actrices hebben/heeft. Ze heeft stijl.

soom schreef:

Helaas nooit een live set gehoord.

Houden zo

soom schreef:
Maar Mandy Moore is echt een geweldige actrice, en ik vind het op zich wel jammer dat ze als actrice ontzettend naar beneden word gehaald, dat is nergens voor nodig.

Idd erg jammer dat ze niet echt geliefd is. Ze wordt te gauw naar beneden gehaald omdat ze weer een zangeres is die acteren wou proberen. In dit geval WEL een keertje succesvol want ze heeft echt talent om te acteren. Bewonder haar enorm als actrice en haar uiterlijk mag er ook zeker wel zijn.

Niet geliefd en dus ondergewaard, net als Julia Roberts, dat terwijl Mandy Moore toch best wel een gouden toekomst in het verschiet heeft. Ik vind dat ze wel een aardig riedeltje kan zingen. Wel helemaal gerepeteerd, en dus niet live, maar de solo's die ze ten beste gaf in A Walk to Remember vind ik toch wel getuigen van haar zangkunsten.

Mandy Moore is geweldig. Ze kan fantastisch zingen en acteren! Zeker weten! Van de films dat ik nu al gezien heb van Mandy Moore is A Walk To Remember natuurlijk haar beste. Mandy Moore is leuk, dat zouden meer mensen moeten inzien want ze is een prachtmeid!
Ze is zeker geen actrice die probeert te zingen of omgekeerd. Nee, Mandy Moore kan het vanzelf, acteren en zingen. Het zijn hemelse klanken zeker Only Hope!

Opzich is Only Hope wel een mooi nummer ja, en ze zingt het goed.
Maar het is nou niet echt een vrouw waar ik zoiets bij heb van dat ze geweldig is.
Wel leuk maar ook wel standaart.

Heb gister nog Saved! gezien Die was echt grappig

RWL
Hmm, op dit moment is ze bezig met een film met Robin Williams. Verkeerde keuzes kan ze blijkbaar ook nemen

neo (crew)
Lol!

Leuke meid met goede films en lmet goede liedjes

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.