ad

Met onder meer: Jena Malone, Mandy Moore en Macaulay Culkin

Releasedatum: 23 september 2004

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Saved!

Mary (Jena Malone) is een keurig Christelijk meisje met een keurig Christelijk vriendje, en gaat naar een keurige Christelijke school. Haar perfecte leventje stort in wanneer haar vriendje bekent homo te zijn. In een poging hem te "genezen" besluit ze met hem het bed te delen. Dit heeft echter weinig succes: hij wordt naar een centrum gestuurt om van zijn onchristelijke levensstijl af te komen, en Mary raakt zwanger. Terwijl haar brave vriendengroep zich tegen haar begint te keren raakt ze bevriend met de buitenstaanders op haar school.

imageimage

avatar van skipy05

skipy05

Ooit al eens gezien. Ik dacht dat hij slechter was. Film valt goed mee. Niets speciaal. Jena Malone speelde wel heel goed vond ik.

avatar van KimberleyL

KimberleyL

Godverdomme, te veel Jezus en god.

zaai kut film zonde van me tijd.

avatar van dave

dave

Macaulay Kalkoen peinsde ik luidop, terwijl ik met gespleten ogen de onderkin schroepte. En toen schoot het me te buiten: het verloren gelopen schaap. Na E.T. heeft de wereld niets meer van deze rakker vernomen, tot grote ontsteltenis van menig dweper. Een regelrechte aanleiding om deze nederige varen uit het dichtbegroeide oerwoud te sleuren en te verpotten naar een omgeving zonder tapirs, grijze papegaaien en pijlstaartroggen. Edoch, in plaats van exponentieel te groeien, zoals het een onvervalste varen betaamt, kromp de beklagenswaardige plant ineen en liet uiteindelijk slechts een bruine drab na op het tapijt van ondergetekende. Een erfenis waar ik in normale omstandigheden natuurlijk vriendelijk voor bedank. Neen, dames en heren, 'Saved!' redt nergens carrières. 'Saved!' redt nauwelijks zijn eigen hachje. 'Saved!' kan het best vergeleken worden met een wel zeer oude kikvors, die weliswaar trácht te springen, maar daar gegeven zijn pensioengerechtigde leeftijd niet in slaagt.

Wat overblijft is een bezoedeld tapijt en een bedremmelde snoet.

2,00

scorsese

Matige film over een christelijk meisje dat zwanger raakt van haar homofiele vriendje in een poging om hem te genezen. Een highschool-comedie die zich afspeelt op een christelijke school. Het ligt er allemaal nog dik bovenop en de personages zijn nogal voorspelbaar. Maar wel leuk om te kijken, en ook het acteerwerk is wel aardig. Een kleine 3.0 sterren.

avatar van MauriceMankes

MauriceMankes

aardige film met minimale plot; het is allemaal wel erg licht van snit: iets in de geest van buitengesloten zijn is niet iets wat je zou doen wanneer je het kon vermijden

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Macaulay Culkin heeft niet in E.T. gespeeld, dat was het kindsterretje Drew Barrymore waar je mee in de war bent waarschijnlijk. Hij speelde wel in Home Alone 1 en 2 en nog wat andere films.

avatar van mikey

mikey

dave schreef:

et? die zat toch in home alone en jackson videos?

avatar van Leo1954

Leo1954

• 2071 berichten

Prachtige originele komedie en ook precies de reden waarom ik het belachelijk vind dat ik voor christelijke scholen moet betalen.

avatar van GuidO96

GuidO96

Voelt erg verfrissend aan en wisselt grappen met een aantal onderbewuste serieuze zaken af.