• 8.480.020 stemmen

How I Met Your Mother (2005-2014)

Komedie / Romantiek | 9 seizoenen

Release datum: 19 september 2005

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot How I Met Your Mother

In 2030 vertelt Ted aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Het begon toen Ted's beste vriend, Marshall, vertelt dat hij zijn vriendin Lily tot huwelijk gaat vragen. Vanaf dat moment beseft Ted zich dat hij ook op zoek moet naar de ware liefde.

Acteurs en Actrices

Meningen over How I Met Your Mother

avatar van centurion81

centurion81

zondag 15 september 2019
How I Met Your Mother seizoen 9 Ik vond het einde een van de meest geslaagde eindes van series tot nu, vooral van komische series, waar een goed einde vaak niet als nodig geacht wordt.

Precies mijn mening, ben ook een beetje verbaasd over de lage score hier! Al miste ik de tafelgesprekken in MacLaren's wel wat dit seizoen!
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

• 1969 berichten
woensdag 14 juni 2017
How I Met Your Mother seizoen 3 Alweer aangekomen bij seizoen 3 met mijn herkijkbeurt van de serie. HIMYM blijft sterk en boeiend, maar ik merk wel af en toe dat het enorm jammer is dat je bij een tweede kijkbeurt de emotionele momenten al kent. En dit seizoen kent er best veel, met ATTENTION: SPOILER ALARM!
de break-up problemen van Ted en Robin, maar ook met Barney die verliefd op Robin wordt en er mee naar bed gaat, waardoor Ted de vriendschap verbreekt. Uiteindelijk komt alles wel goed, een tikje melodramatisch en geforceerd met een auto-ongeluk, maar het is bij vlagen redelijk soapie. Tussendoor date Ted ook nog met Stella, waar overigens een erg leuke aflevering in zit met de 2 minuten-date. Op zulke momenten is de serie weer erg vindingrijk en origineel.

Leuke gastrol overigens van Britney Spears, als assistente van Stella.
De humor is gelukkig prominent aanwezig en zeker Barney is heerlijk op dreef. De aflevering How I Met Everyone Else vind ik ook top, als ATTENTION: SPOILER ALARM!
het ontmoetingsverhaal tussen Stella en Ted wat teleurstellend is, waarna iedereen van de groep zijn eigen versie vertelt hoe ze Ted hebben ontmoet. Met zulke afleveringen weet de serie zich echt te onderscheiden van veel andere sitcoms.

avatar van arevee

arevee

zaterdag 25 augustus 2018
How I Met Your Mother seizoen 1 Schaamteloos de makers. Je hebt "inspiratie halen uit" en je hebt: Weet je wat anders maken we een Friends 2.0.

Laagste score volledig terecht, en zal nooit of te nooit de volgende seizoenen zien.
avatar van Black Math

Black Math

zondag 15 september 2019
How I Met Your Mother seizoen 6 Inderdaad minder. Lily die een piratengezicht opzet en op overdreven wijze uitspraken doet zoals die The Oceanic Six al citeerde, is teveel over de top. Veel geneuzel over babies en relaties. Zoey is lichtelijk irritant, in tegenstelling tot de Captain (leuke rol van Kyle MacLachan), die weer helaas slechts sporadisch opduikt. Verder draait er hier veel om de vader van Barney, met een overdreven emotionele Barney en dat is niet hoe ik hem het grappigst vind. Een halfje minder dan de voorgaande seizoenen. 2*.