ad
  • 8.109.782 stemmen

How I Met Your Mother - Seizoen 7 (2011-2012)

Show titel: How I Met Your Mother

Seizoenen: 9 seizoenen

Afleveringen: 24

Datum van release: maandag 19 september 2011

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

How I Met Your Mother

Afleveringen Seizoen 7 (2011-2012)

1. 1. The Best Man

Barney en Ted denken terug aan de bruiloft van Teds oude vriend, en ook aan Marshalls geïmproviseerde toast.

2. 2. The Naked Truth

Marshall krijgt de baan van zijn dromen, maar is bezorgd dat videofilms uit zijn verleden opduiken als het bedrijf achtergrondinformatie van hem opvraagt.

3. 3. Ducky Tie

Ted komt weer in contact met een oude vlam en Lily, Marshall en Barney maken een weddenschap die ertoe zou kunnen leiden dat Barney Marshalls eendenstropdas moet dragen.

4. 4. The Stinson Missile Crisis

Robin begint aan haar verplichte therapiesessie nadat ze een meisje heeft aangevallen.

5. 5. Field Trip

Marshall is verbaasd dat zijn baas een deal heeft gesloten met een miljoenenbedrijf.

6. 6. Mystery vs. History

De bende saboteert Teds pogingen om op een date te gaan zonder eerst op het internet onderzoek naar het meisje te hebben gedaan.

7. 7. Noretta

Iedereen beseft dat hun wederhelft ze herinnert aan één van hun ouders.

8. 8. The Slutty Pumpkin Returns

Ted ontmoet eindelijk zijn 'mystery girl' in de Slutty Pumpkin-outfit.

9. 9. Disaster Averted

Terwijl de bende terugdenkt aan Hurricane Irene, probeert Barney een deal te sluiten met Marshall en Lily om maar niet de eendenstropdas te hoeven dragen.

10. 10. Tick Tick Tick

Robin en Barney verbergen een geheim voor hun wederhelft.

11. 11. The Rebound Girl

Ted en Barney overwegen een levensveranderende beslissing.

12. 12. Symphony of Illumination

Robin ontvangt schokkend nieuws, maar houdt het voor zichzelf en vertelt het niet aan de groep.

13. 13. Tailgate

Marshall bezoekt het graf van zijn vader om hun picknicktraditie in stand te houden en vertelt hem alles over oudejaarsnacht.

14. 14. 46 Minutes

Lily's onverdraaglijke vader weigert te vertrekken uit Marshall en Lily's huis in de buitenwijk.

15. 15. The Burning Beekeeper

Marshall en Lily's huisinwijdingsfeest loopt helemaal mis.

16. 16. The Drunk Train

Marshall, Lily, Robin en Kevin vieren Valentijnsdag door een weekendje weg te gaan.

17. 17. No Pressure

Ted bekent zijn gevoelens aan Robin en Barney vindt iets persoonlijks van Marshall en Lily.

18. 18. Karma

Barney probeert Quinn te overtuigen om met hem op een date te gaan nadat hij beseft dat hij gevoelens voor haar heeft.

19. 19. The Broath

Barney onthult zijn plannen om te gaan samenwonen met Quinn, waardoor Ted en Robin strijden over het onderverhuren van haar appartement.

20. 20. Trilogy Time

Marshall, Barney en Ted vragen zich af hoe hun leven er over drie jaar uitziet als het weer eens tijd is voor de driejaarlijkse kijkbeurt van de volledige Star Wars-trilogie.

21. 21. Now We're Even!

Barney probeert Ted te overtuigen om elke avond legendarisch te maken.

22. 22. Good Crazy

Marshall flipt als hij beseft dat de baby binnenkort wordt geboren.

23. 23. The Magician's Code (1)

Marshall en Barney proberen wanhopig terug te keren naar New York als Lily moet bevallen.

24. 24. The Magician's Code (2)

Op Barneys huwelijksdag, denkt de groep terug aan het moment dat ze Ted aanmoedigden om achter de ware aan te gaan.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Opvallend dat seizoen 7 vrij laag op deze site scoort in vergelijking met eerdere seizoenen, want ik heb me er echt prima mee vermaakt. De humor is bij vlagen weer ouderwets geestig en scherp geschreven.

The Burning Beekeeper is denk ik de leukste, waarbij we een housewarming van Marshall en Lily volgen vanuit diverse perspectieven. Maar ook verhaalinhoudelijk is het een best boeiend seizoen, met afleveringen als Marshall die het graf van zijn vader bezoekt, Robin die hoort dat ze geen kinderen kan krijgen en de relatieverhalen van ditmaal vooral Barney, die verliefd wordt op eerst Nora en later in het seizoen Quinn. Beide dames zijn sympathiek en vermakelijk in hun rol, dus een toevoeging aan de cast. Dat had ik weer niet met de date van Robin, die met haar psychiater een relatie kreeg. En we eindigen het seizoen met de geboorte van de zoon van Marshall en Lily, die hem Marvin wait for it Eriksen noemen haha. Zulke geintjes zijn nog altijd leuk.

Ik vind de serie gewoon leuk omdat het 5 personages zijn die allemaal hun eigen verhaal hebben en zichzelf door de seizoenen heen bloot durven te geven aan de kijker met persoonlijke issues. Daar scoort de serie bij mij mee en als dat ook nog eens leuk wordt verpakt met goed geschreven verhalen en scherpe humor, dan hoor je mij niet snel klagen. Ik hoop wel dat seizoen 8 en 9 goed te verteren zijn, die stonden me destijds niet bij als heel goed.

avatar van centurion81

centurion81

• 1955 berichten

Ik heb nu voor het eerst dat ik af en toe een aflevering echt minder vind. Af en toe flauw, soms een herhaling van zetten. Maar absoluut geen reden om niet verder te willen kijken

avatar van Black Math

Black Math

Weer wat sterker dan het vorige seizoen, inderdaad door afleveringen die door Ajax&Litmanen1 werden aangehaald en door minder hoog gehalte aan joligheid waarin de personages zich geforceerd en overdreven raar gedragen zonder dat het echt leuk wordt. The Broath is wellicht mijn favoriete aflevering van het seizoen, in ieder geval Barney op zijn best, maar The Ducky Tie komt in de buurt. 2,5*.