Love, Wedding, Marriage (2011)

geregisseerd door Dermot Mulroney
met Mandy Moore, Kellan Lutz en Jessica Szohr

Het verhaal volgt een pasgetrouwde huwelijksconsulente waarvan het leven op de kop komt te staan wanneer ze er achter komt dat haar ouders, van wie ze altijd dacht dat ze het ideale huwelijk hadden, op het punt staan om te gaan scheiden. Ze probeert hun huwelijk te redden ten koste van haar eigen huwelijk, waarbij ze iedereen om wie ze geeft manipuleert om haar doel te bereiken.

avatar van TragieStar.*
Weer een film met Mandy Moore Heb hier ook zin in, en ben benieuwd, al zal het weer een standaard filmpje worden. Hoop eigenlijk op een vleugje nieuwigheid.

Magere Rom/Kom die nergens echt leuk of romantisch wordt , Mandy Moore ziet er niet uit en is erg irritant als Ava. De twee acteurs die er nog wel mogen zijn , zijn James Brolin en de nog steeds mooie Jane Seymour (61 jaar). Het regie debuut van acteur Dermot Mulroney is echt bedroefend en het lijkt me beter als hij zich weer in de toekomst op acteren stort.

avatar van erpunited
standaard filmpje maar wel vermakelijk. behoorlijk voorspelbaar.

avatar van Elineloves
''Kellan Lutz, is dat niet die Twilight dude?'' vroeg ik een vriendin het lezen van het plot en wie de acteurs waren. Ja dus. Wat een VRESELIJKE haarkleur heeft die gast in deze film zeg. Blond/rood/kotsgroen achtig. Werkelijk afschuwelijk, ga naar de kapper ofzo. Gelukkig heeft hij mooie blauwe ogen anders zag hij dus echt niet uit.

Enfin, de film. Zoet. Standaard. Niet echt grappig. Eigenlijk totaal niet grappig. ''She raped my credit card!'' Mandy Moore mist timing en scherpte. Haar irritante zusje Shelby is wel érg aantrekkelijk, wat een mooie meid. Daarnaast lijkt Ava een grijze muis, en ik vond haar al minstens even irritant als Shelby. Jane Seymour is voor haar leeftijd ook zeker een mooie verschijning en een geweldige actrice.

Scènes als de karaoke vind ik dan weer beetje jammer. Die zijn gewoon niet grappig en voegen niks toe, waarom doe je het dan vraag ik me af?

Standaard romcom met een portie drama, liefde en helaas geen humor. De film moet het vooral hebben van de charismatische pa en ma, die ontzettend lief samen zijn. Ava en haar man wisten me helaas niet te boeien, net zoals de BFF met zijn Poolse bruid.

avatar van blurp194
Volkomen vergeetbaar kijkvoer zonder enige verrassing, met als enige kleine pluspuntjes James Brolin en Jane Seymour. Mooi stel, en ook de enigen die af en toe een heel dun glimlachje veroorzaken. Oh, en ik vind die Poolse bruid wel grappig. Mandy Moore zou perfect gecast zijn als het de bedoeling was geweest om een zeurtrut in een drama neer te zetten. Niet gelukt.

avatar van schumacher
Ik heb niet verl nodig om een film oke te vinden maar deze vond ik echt niet goed, tijdverspilling.
Van komedie heb ik ook al niet veel van gemerkt.
Een afrader deze film, kan ook niet boeien en daardoor heb je zoiets van,zucht, allee komaan aan, gaat het nog beter worden of niet?
Bah, laat deze links liggen, tis tijdverspilling.

avatar van rep_robert
Blegh!

Bij vlagen echt een kinderachtige film met zeer twijfelachtige en bovenal ook kinderachtige humor. In de hoofdrol speelt een matige Mandy Moore, die blijkbaar nog niet volwassen is geworden omdat haar ouders in scheiding liggen. Wat volgt zijn een reeks van ongeloofwaardige gebeurtenissen van een irritante vrouw die haar ouders weer bij elkaar probeert te brengen.

Tijdens het kijken hoop je eigenlijk dat haar eigen huwelijk faalt en haar pogingen om haar ouders bij elkaar te krijgen ook hopeloos mislukt. Helaas hikt de film tegen zoveel clichés en moralistische lesjes aan dat je weet dat dit uiteindelijk toch niet gaat gebeuren en het allemaal goedkomt middels een glimlachje. Vooral die kinderachtige reacties na het drinken van een glaasje alcohol. Toen wist ik definitief dat dit gewoon een waardeloze film was die ik nooit weer wil zien.

avatar van soom
Mandy Moore. Enorm leuk als Rapunzel, onsterfelijk in de Sparks verfilming Walk to Remember, en tenslotte leuk genoeg in Saved! Om maar 3 films te noemen. Dat niveau haalt ze nooit meer. Dat geloof ik. Iets in haar verschijning is enorm irritant en wekt de grootst mogelijke irritatie. Dan mag ze nog zo goed spelen.. maar automatische piloot stand werkt niet, meisje. Ik vond haar inspiratieloos overkomen, manmanman. Dan is Kellan Lutz echt beter.. in Twilight nauwelijks opvallend, hier veel beter. Dat is eigenlijk de belangrijkste troef. Kellan is niet in staat om het in z'n eentje te dragen. Maar de belangrijkste scenes weet hij naar z'n hand te zetten, en hij laat voor mij iedereen uit deze film verbleken. Omdat iedereen maar wat aanmoddert valt het niet op dat niemand echt plezier heeft in wat hij doet. Maar het eindigt wel naar behoren. Dat is plus. En okeee. Ook al is het nog zo slecht gesteld met het plezier, het einde was lief en het begin was mooi. Maar verder wel middelmaat. Niet best eigenlijk. Kleine voldoende.

avatar van m1701
gewoon een OK film.... niet heel goed en niet heel slecht
leuk voor een x

avatar van missl
Prima, ik had er niet te veel van verwacht en dat blijkt ook zo te moeten zijn. Mooie mensen met relatieperikelen.