menu

Film / Cast en crew / Mischa Barton

zoeken in:
Art
Een kindersterretje. Ze zit in die scene waarin William interviews af moet nemen met wat acteurs.

Even opgezocht. Dit is dus de tekst die ze heeft in de film

William: Is this your first film?
12-yr-old Actress: Well... actually it's my 22nd!
William: Any favorites among the 22?
12-yr-old Actress: Working with Leonardo.
William: DaVinci?
12-yr-old Actress: DiCaprio.
William: Of course. And is... is he your favorite Italian director?

Ze lijkt niet ouder geworden te zijn. Alleen wat meer gevoel voor stijl en wat langer. Ik vind haar niet veel veranderd. Ik zou eerlijk gezegd niet kunnen zeggen of ze nou 12 of 20 jaar is.

niet ouder geworden dan heb je niet goed genoeg gekeken

Oh. Ik vind haar blik sexier, als ik dat als meisje zijnde kan zeggen. Maar meer ook niet, ik vind niet echt dat ze er ouder uitziet. Meisjes veranderen toch? Zij niet, ze is alleen ouder geworden, maar ze is niet echt 'opgegroeid.'

Qua gezicht lijkt ze nog wel op vroeger maar ze is wel qua uitstraling is ze dik knapper geworden

Welke rol speelt ze nou eigenlijk in OH in Ohio? Want de film die je hebt toegevoegd draait toch om Parker Posey?

Ja maar ze speelt er toch een aardig grote rol in, tegenwoordig is het niet alleen meer 1 persoon waar de hele film op gericht is, nu zijn er meerdere hoofdpersonages

In het plot staat dat hij dan een jonge studente wil gaan versieren en dat is Barton

Ik ben aardig benieuwd. In the O.C vind ik haar altijd wel leuk om te zien.

Zij is liefffffff!

Jah ze is goed in The O.C!!!
Ik ben natuurlijk ook big fan van The O.C en ik heb de eerste 2 seizoenen gezien, en daar vond ik haar geweldig.
Adam brody is ook heel goed!!

BlueJudaskiss schreef:
Zij is liefffffff!
Dat is iets wat je helemaal niet weten kan.

Mischa Barton was is als Marissa ontiegelijk knap, maar als je haar normaal ziet met paparazzi bijv. valt het best mee, zelfs met fotoshoots...In Seizoen 1 was ze trouwens 20x knapper dan in Seizoen 3. Nu is ze een beetje doorsnee geworden..

Miss. Barton is onderhand al weer verloofd (en zelfs getrouwd toch?) en ik vind haar er meteen een stuk ouder uitzien:

(afbeelding)

Blond haar is trouwens niet echt mooi bij haar...

een super mooi wijf, dat is zeker

Acteerprestaties ben ik niet zo van op de hoogte

Acteren kan ze zeker wel, ze heeft echt veel scènes in The O.C. waar veel bekendere en beter betaalde actrices nog iets van kunnen leren.

Ik vond haar in The O.C erg goed spelen, heb nog geen andere filsm van haar gezien.
Ze ziet er schattig uit vind ik hahah

Angrod_Pallanén, kon je nou echt geen groter plaatje vinden?

kos
600kb is wel een beetje overdreven idd.

Hannibal schreef:
Angrod_Pallanén, kon je nou echt geen groter plaatje vinden?

Nee, ik had juist mijn best gedaan om het zo beeldvullend mogelijk te houden, misschien dat er ergens nog een wallpapertje te vinden is? Nee, zonder gekheid, excuses, ik wou een mooie shot van haar in seizoen 3, en dit was de dichtsbijzijnde. Beetje lax, maargoed, als je het weg wilt halen vind ik eht best hoor

Ik ben fan van haar!!

Ik spaar ook haar films.. heb op dit moment:

- Lawn Dogs (staat in mijn top 10)
- Pups
- The Sixth Sense
- Notting Hill
- Paranoid
- Skipped Parts (staat in mijn top 10)
- Lost and Delirious
- Tart (staat in mijn "flop 10" )
- Octane
- Kids Choice Awards 2004 (opgenomen in 2004, haha)

Al haar films zijn geweldig. Tenminste niet van die domme Hilary Duff filmpjes...

Ze speelt echt schokkende rollen in films; in 1997 speelt ze in een film waar ze haar vader neerschiet, ze heeft al heel wat jaren geleden een bankovervaller en tienermoeder gespeeld en was ook het mikpunt van een moordenaar in een film.

Dat noem ik nou een actrice

Mojo Pin
Zij is kennelijk 'hot' op dit moment hè? Eerlijk is eerlijk: ik had geen flauw idee waar ik haar van zou moeten kennen. Maar ze speelt dus o.a. in The OC. Ach, best een leuk meisje hoor

BlueSword
ze speelt inderdaad erg goed in the oc, erg leuk en knap meisje!
de rest ken ik haar niet zo goed, ik zie dat ze in nothing hill speelt maar nooit opgemerkt, ken haar wel uit the six sense, niet zo speciaal door de kleine rol.

Ik heb beide films nog extra gekeken toen ik hoorde dat ze erin zat. Daarom vond ik de scene in de Six Sense met haar ook niet eng. En in Notting Hill speelt ze een meisje dat geinterviewd wordt door Hught Grant.

Vandaag Notting Hill gezien, ik was wel benieuwd naar de rol die ze hier speelt. Écht een hilarische rol vond ik het, zeker weten echt een behoorlijk maf personage.

zo hilarisch en maf is dat toch niet?

Nee, nogal een kleine rol eerlijk gezegd, maar ieder zijn smaak

Ze was een kindster die al in 32 (volgens mij) films had gespeeld...dat was het

Linn schreef:
zo hilarisch en maf is dat toch niet?
Ik vond het gewoon echt heel erg grappig.. Ik lag in een deuk... maar dat lag ook aan mijn stemming op dat moment. Ik vond het gewoon inderdaad wel erg maf en grappig gewoon om haar bezig te zien....

Je zult wel stoned geweest zijn dan, want ik vondt het gewoon een normale rol.

Latesta schreef:
Je zult wel stoned geweest zijn dan..
Ik en stoned zijn? Wil niet zeggen dat ik een heilige ben, dat zeker niet. Maar ik was zeker niet stoned toen ik Notting Hill keek, en ik ben ook nooit van mijn leven stoned geweest, en ben het ook zeker nooit van plan te worden. Dit is wel een erg boute uitspraak hoor....

Maar goed... Ieder zijn mening natuurlijk. Ik ga denk ik nog maar eens naar the Sixth Sense kijken, ben wel benieuwd of ik haar rol daarin ook goed vind.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.