• 10.953 nieuwsartikelen

Met onder meer: Sidney James, Kenneth Williams en Kenneth Connor

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Carry On Cruising

Kapitein Crowther is niet gelukkig. Vijf leden van de bemanning moeten op zeer een korte termijn vervangen worden, nog voordat de boot vertrekt waardoor èr niet veel keuze is. Hij krijgt niet alleen te maken met de vijf meest incompetente scheepsmaten die ooit naar zee trokken, maar de passagiers blijken ook een vreemd zooitje te zijn. Het schip de 'SS Happy Wanderer' zal nooit meer het zelfde zijn.

logo tmdbimage

Engelse onderbroekenlol.

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

en naturrlijk allemaal over seks.

avatar van blabla

blabla

• 2070 berichten

wat zijn dit allemaal voor films?

Vreselijk vervelende films, maar ze ontbraken nog op mm.

Dk2008

That's carry on (1977), een compilatiefilm, gemist in deze reeks. Hiervoor 1.0.

Carry on cruising gaat nog, van de vele slechte die ik heb gezien. Allemaal Benny bil Hill achtige films maar dan met dialoog. Meestal alleen gekeken vanwege mensen als Sidney James. Heel vroeger geloof ik op Nederlandse tv geweest, met grote regelmaat afleveringen op de BBC en de Duitse tv ook nog wel (ah als je de Duitse humor kent). Lijkt wel of de Engelsen er geen genoeg van kunnen krijgen. Er is zelfs nog een programma geweest op de BBC waar een man de verschillende hoogpunten aan elkaar praat.

Dick2008 schreef:

That's carry on (1977), een compilatiefilm, gemist in deze reeks. Hiervoor 1.0.

Carry on Emmanuelle, Carry on regardless en Carry on Sergeant zijn de drie waarnaar ik nog nieuwsgierig ben maar dan heb ik het ik het toch echt gehad met deze serie.

Dk2008

De eerste in kleur, een hele verademing. Sid James is kapitein met een aantal achter zijn rug om nieuwe bemanningsleden.

Ziet er mooi uit, wel nepachtergronden en overwegend saai. Twee knappe dames Dilys Laye en Liz Frazer. Allemaal studiowerk. De opnamen tussendoor is opvulling. Geen buitenopnamen.

Gerelateerde tags

vakantiezeebootschipvakantieromantiekfarcecruise shipdrunkship's cook sea voyageinnuendoship's doctorgymnastics instructorcruise linerpassengersship's captain