menu

Film / Cast en crew / Mischa Barton

zoeken in:
Ik ben dit topic gestart en ik zou wel willen weten wat jullie nou van haar vinden?

http://www.imdb.com/name/nm0059215/

Mischa heeft het deze tijd wel druk gehad, ze zit nog midden in het filmen van The O.C. seizoen 3 daarbij doet ze ook nog mee in 2 films

1. The OH in Ohio is net voltooid en ze speelt daar een rol in er is helaas nog geen echte trailer maar al wel een echte poster. De film moet dit jaar nog uitkomen... The OH in Ohio staat ook al op MM en die heb ik toegevoegd

http://www.moviemeter.nl/film/33728

2. Als 2e speelt mischa ook in een middeleews achtige film genaamt Decameron: Angels & Virgins de film is nog in Post production en zou volgend jaar uit moeten komen net zoals Oh in Ohio heb ik deze toegevoegd

http://www.moviemeter.nl/film/31941

kos
Ik heb 'r nog nooit gezien volgens mij.

Komt mij ook niet bekend voor.

JonathanTucker
Tja, een top actrice vind ik haar niet.

kos schreef:
Ik heb 'r nog nooit gezien volgens mij.
Sixth Sense, ze is daarin een klein meisje.

The Sixth Sense en Notting Hill zou ik van haar gezien moeten hebben, echter moet eerlijk toegeven dat het me totaal niks zegt. Kan me er geen gezicht bij voorstellen, foto op IDBM ziet er btw wel goed uit!

Doom schreef:
The Sixth Sense en Notting Hill zou ik van haar gezien moeten hebben, echter moet eerlijk toegeven dat het me totaal niks zegt. Kan me er geen gezicht bij voorstellen, foto op IDBM ziet er btw wel goed uit!
Notting Hill?? Welke rol heeft ze in die film?
In the Sixth Sense is ze een klein meisje, ze speelt een bijrol. Ze was toen ook veel jonger dan ze nu is.

Volgens IMDb speelde ze in Nothing Hill 'een 12 jaar oude actrice'. Schiet je opzich nog niet zo heel veel mee op

Notthing is de enige film die ik van haar heb gezien geloof ik, maar zegt me niets, zelfde als Doom eigenlijk

En ook hetzelfde als Doom wat betreft de foto!

Ik heb haar zien spelen in "Pups" uit 1999, maar vond haar niet echt geweldig acteren.

Lost and Delirious, zag ik net heel even. Ze word daar in genoemd als een hoofdrol. Maar eigenlijk is Mischa vooral bekend van the O.C. Ik raad jullie dan ook aan, Doom, Tortuga en Bandit, om een keer the OC te kijken!

Ik heb haar alleen in the OC gezien, ergens anders kan ik me haar toch niet meer herinneren. Misschien zegt dat iets over haar acteerprestatie. Mischa Barton is vooral heel erg mooi maar verder?

Acteerprestaties zijn erg matig en ook haar looks vindt ik niet zo aangenaam.

Waarom maak je er dan een topic van?

soom schreef:
Ik raad jullie dan ook aan, Doom, Tortuga en Bandit, om een keer the OC te kijken!

Hmm opzich wel mijn genre, drama romantiek. Is geen film helaas, maar een tv serie. Zou is checken als die op tv komt.

Silvio Dante schreef:

Uhh ik maakte het topic hoor en ik vind dat ze goed acteerd en haar acteurprestaties zijn ook wel aardig

In Nothing Hill speelde ze het meisje die op bezoek was bij de persvoorstelling van een film geloof ik

2 hele mooie foto's van haar

(afbeelding)

(afbeelding)

Tja, knappe meid, maar ook ik herrinner me haar niet in Notting Hill en The Sixth Sense. 'Klein meisje' en '12-jaar oude actrice' zijn ook niet zo'n aansprekende rolbeschrijvingen. The O.C. heb ik wel eens gezien. Welk seizoen weet ik niet, maar ik vond het ook niet veel aan.

Silvio Dante schreef:

Hoe je daarbij komt is voor mij een raadsel.

Denk dat ik het nu weet wie het was.

In Notting Hill was ze het 12 jarige filmsterretje die in dezelfde film als Anna Scott had gespeeld. William Thacker moest bij de tweede ontmoeting met Anna onverwachts de hele cast van Anna Scott z'n film interviewen. Waaronder 'Mischa Barton' dus denk ik!

Naomi Watts schreef:
Acteerprestaties zijn erg matig en ook haar looks vindt ik niet zo aangenaam.

vindt met dt, Naomi. Je moest je schamen.

donnie darko schreef:
(quote)

vindt met dt, Naomi. Je moest je schamen.
Dat laatste bedoel je toch als een grapje, he? Of niet?

Mischa Barton is zeker weten wel een erg goede actrice. Ik schrok écht van haar, toen ik haar in the Sixth Sense zag! ( en dat is een hint, jongens! )
Maar ze is niet een all American girl. De looks dan in elk geval niet.

Die hint helpt niet. Ik ben niet een keer geschrokken tijdens The Sixth Sense

soom schreef:
(quote)
Dat laatste bedoel je toch als een grapje, he? Of niet?

Mischa Barton is zeker weten wel een erg goede actrice. Ik schrok écht van haar, toen ik haar in the Sixth Sense zag! ( en dat is een hint, jongens! )
Maar ze is niet een all American girl. De looks dan in elk geval niet.

nee, het is geen grapje, het is ik vind haar looks niet zo aangenaam, niet ik vindt haar looks niet zo aangenaam.

Nee, het is geen grapje. Het is "Ik vind haar looks niet zo aangenaam". Niet "Ik vindt haar looks niet zo aangenaam."

Iedereen kan mierenneuken om het mierenneuken donnie, alleen schieten we er geen (mieren)hol mee op.

"Mischa Barton is verloofd met Cisco Adler, de ex-verloofde van Kimberly Stewart (dochter van rocker Rod Stewart). Mischa gaf haar vriendje het ja-woord toen Cisco op het warme Hawaii met een grote bos exotische bloemen in zijn armen op zijn knieën ging.

Het vrolijke verlovingsnieuws is nieuw in de serie verhalen waarin wordt gezegd dat The OC-actrice het advies zou hebben gekregen om het bed te delen met Leonardo DiCaprio om haar carrière een duwtje in de goede richting te geven. Maar helaas, Leonardo is te oud voor haar.

Volgens Mischa zou haar agent Craig Schneider de affaire hebben geadviseerd om ervoor te zorgen dat ze meer in de publiciteit zou komen. Toen Mischa en Craig de ster tegenkwamen bij een photoshoot in Malibu, zou Craig hebben gezegd: ‘Voor een goede carrière, ga in godsnaam naar bed met die man!’ Maar Mischa had geen trek in een romantische nacht met het meisjesidool. Leonardo is namelijk tien jaar ouder dan de jonge actrice en ze valt niet op oudere mannen."

Bron: Telegraaf.nl

Helaas, mannen...

En over een jaartje liggen ze weer in een scheiding. Dat die mensen er zelf niet moe van worden snap ik niet.

U-96 schreef:
Nee, het is geen grapje. Het is "Ik vind haar looks niet zo aangenaam". Niet "Ik vindt haar looks niet zo aangenaam."

Iedereen kan mierenneuken om het mierenneuken donnie, alleen schieten we er geen (mieren)hol mee op.

maar ik bedoelde het oorspronkelijk natuurlijk wel als grapje, ik wou niet betweterig doen, ik wou gilles er gewoon op wijzen dat ze een fout had gemaakt, maar niet betweterig bedoeld. Maar omdat ze daarna reageerde alsof ik het net fout had verbeterd, zei ik dat het geen grapje was. Snappie?

edit: ik weet ook wel dat naomi watts een jongen is, soom.

Ik denk dat ik Nothing Hill een keer ga kijken, ik ben wel benieuwd welke rol ze daarin heeft.
Ook ben ik wel benieuwd naar Pups, als ik de titel goed heb overgenomen van het topic hier.

Mischa in Nothing Hill

(afbeelding)

Wat is ze hier dan?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:55 uur

geplaatst: vandaag om 17:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.