menu

Film / Video on Demand / Horrify

zoeken in:
John Milton schreef:
Kleine typo in die Oculus reclame Horrify, er staat Karen Gillian (Gillan).

Zal de meesten niet opvallen, maar toch

Ga ik gelijk even aanpassen! Thanks!

Even vraagje over hoe de 2 horror streamingdiensten horrify en fear unlimited er nu voorstaan? Heb beide bij hun lancering 2 weken getest, uiteindelijk teleurstellend aanbod en issues qua afspelen, missen v tv-app. Hoe ervaren jullie deze streamingdiensten nu? Grts

umbra

Ik heb in de beginfase gebruikt gemaakt van proefperiode van Fear Unlimited, dus hoe het er daar nu voorstaat kan ik je niet vertellen.
Ik maak nu gebruik van Horrify en tot nu toe werkt alles naar behoren. De app via Chromecast werkt prima, alleen de zoekfunctie werkt niet. Het aanbod valt nog steeds een beetje tegen, weinig aansprekende titels. Zou toch graag wat meer van de 80's en 90's zien. Weet niet wat hun plannen zijn om het aanbod uit te breiden, maar misschien dat jmadejoode2008 hier wat meer over kan zeggen.

Ik ben vooral benieuwd of er nog veel van Full Moon wordt toegevoegd de komende tijd jmadejoode2008 ? Dollman en Demonic Toys zijn een goed begin

Met Summer of Fear, Don't Go In the House en Mansion of the Doomed zijn er recent nog best leuke 70's/80's titels toegevoegd.

ZZ TOP schreef:
umbra

Ik heb in de beginfase gebruikt gemaakt van proefperiode van Fear Unlimited, dus hoe het er daar nu voorstaat kan ik je niet vertellen.
Ik maak nu gebruik van Horrify en tot nu toe werkt alles naar behoren. De app via Chromecast werkt prima, alleen de zoekfunctie werkt niet. Het aanbod valt nog steeds een beetje tegen, weinig aansprekende titels. Zou toch graag wat meer van de 80's en 90's zien. Weet niet wat hun plannen zijn om het aanbod uit te breiden, maar misschien dat jmadejoode2008 hier wat meer over kan zeggen.

Ben blij met je feedback! De zoekfunctie kan beter inderdaad. Daar gaan we ook wat aan doen. Wat titels betreft, er komen binnenkort veel grote films aan, maar ook titels die hier nog nooit zijn uitgekomen. Ook begint volgende maand als alles meezit onze eerste serie. Zelf ben ik ook een groot fan van jaren 80/90 films en heb ik ook daar nogal wat van op het oog. Welke films zou je willen zien?

jeroentjuhhhhh schreef:
Ik ben vooral benieuwd of er nog veel van Full Moon wordt toegevoegd de komende tijd jmadejoode2008 ? Dollman en Demonic Toys zijn een goed begin

Met Summer of Fear, Don't Go In the House en Mansion of the Doomed zijn er recent nog best leuke 70's/80's titels toegevoegd.

Ik heb nog een hele lijst aan Full Moon liggen! Haha En in november zitten we ook met Charles Band om te kijken welke wij nog meer willen. Het is soms een hit or miss met Full Moon wat ik wel begrijp. Bij mijn huidige publiek bedoel ik dan. Intruder, Tourist Trap en Puppet Master doen het heel goed.

Grappig dat je Summer of Fear noemt. Ik had liever gezien dat een andere titel mijn eerste Wes Craven film op Horrify zou worden. Zelf ben ik niet zo'n fan van Summer of Fear, maar gelukkig doet 'ie het prima bij het publiek.

Gisteren kreeg ik ook een hele lijst met met name 70s horror voor me van een distributeur. Het is niet het meest favoriete decennia van mijn publiek, maar ik ga proberen de spannendste titels daar uit te halen. Zoals ik al zei: Tourist Trap doet het ook erg goed, maar die voelt ook als een 80s titel.

Ben blij met je feedback! De zoekfunctie kan beter inderdaad. Daar gaan we ook wat aan doen. Wat titels betreft, er komen binnenkort veel grote films aan, maar ook titels die hier nog nooit zijn uitgekomen. Ook begint volgende maand als alles meezit onze eerste serie. Zelf ben ik ook een groot fan van jaren 80/90 films en heb ik ook daar nogal wat van op het oog. Welke films zou je willen zien?

Tof dat je zo snel reageert. Ook ontzettend leuk om te horen dat jullie bezig zijn met een serie. Ben benieuwd welke dat gaat worden.
Zelf zat ik zo te denken aan films zoals: Basket Case, Strange Behaviour, Re-Animator, Deliria, Videodrome, Body Bags en het werk van Dario Argento uit de jaren 80 en 90. En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.
Welke films heb jij op dit moment op het oog, of mag je niet nog niet vrijgeven.

ZZ TOP schreef:
(quote)

Tof dat je zo snel reageert. Ook ontzettend leuk om te horen dat jullie bezig zijn met een serie. Ben benieuwd welke dat gaat worden.
Zelf zat ik zo te denken aan films zoals: Basket Case, Strange Behaviour, Re-Animator, Deliria, Videodrome, Body Bags en het werk van Dario Argento uit de jaren 80 en 90. En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.
Welke films heb jij op dit moment op het oog, of mag je niet nog niet vrijgeven.

IK.BEN.DOL.OP.DELIRIA!!! haha Die zou ik heel graag willen. Dan hoop ik wel dat die het goed gaat doen aangezien het toch een slasher is die heel typisch is. Je vind hem geweldig of je vind hem niks.
Ik kan nog niet vertellen met welke Argento(s) ik bezig ben, maar ze behoren tot de beste uit zijn oeuvre

Ik ga aanstaande vakantie (over drie weken) deze dienst maar eens proberen.

kappeuter (crew)
Horrify staat nu ook in ons VOD-overzicht!

https://www.moviemeter.nl/horrify

kappeuter schreef:
Horrify staat nu ook in ons VOD-overzicht!

https://www.moviemeter.nl/horrify

Super handig! Komt de ''concurrent'' er ook op?

zal daar later eens naar kijken

En met Pin (1988) , Creepozoids (1987) en Mountaintop Motel Massacre (1983) weer drie fraaie 80's toevoegingen... in één week tijd. Ik gebruik de dienst zelf meer voor dit soort werk: The Mummy Lives (1993) en Big Monster on Campus (2000) . Dat soort vreemde titels maken het voor mij de moeite waard.

Wat dat betreft sowieso een beter / veelzijdiger aanbod dan FearUnlimited, dat enkel lijkt te bestaan uit moderne B-films die voor het grootste gedeelte hier op mediadragers zijn uitgebracht. Heb net hun Facebook pagina er maar weer eens bijgepakt en de interessante titels die langskomen moet je extra huren voor €3,99 extra, terwijl je veel van die titels voor bijna dezelfde prijs op disc kunt kopen

Horrify heeft in samenwerking met Groupon een deal waar je voor 15 euro klaar bent voor een half jaar (of 4 euro voor een maand), ik heb gelijk de half jaar deal gekocht en ik moet zeggen dat de app in combinatie met de Chromecast echt vlekkeloos werkt op mijn setup. En het aanbod op Horrify vind ik persoonlijk beter dan wat Fear Unlimited te bieden heeft.

De link naar de groupon deal is; https://www.groupon.nl/deals/horrify-abonnement-maand-half-jaar

Gehenna schreef:
Horrify heeft in samenwerking met Groupon een deal waar je voor 15 euro klaar bent voor een half jaar (of 4 euro voor een maand), ik heb gelijk de half jaar deal gekocht en ik moet zeggen dat de app in combinatie met de Chromecast echt vlekkeloos werkt op mijn setup. En het aanbod op Horrify vind ik persoonlijk beter dan wat Fear Unlimited te bieden heeft.

De link naar de groupon deal is; https://www.groupon.nl/deals/horrify-abonnement-maand-half-jaar

Bedankt voor het delen ! Heb er direct gebruik van gemaakt. Voor gemiddeld €2.50 in de maand is het zeker de moeite waard.

Ja graag gedaan natuurlijk, ben blij dat er tenminste iemand op moviemeter er iets aan had En wat je zegt, echt geen geld voor die 6 maanden deal.

kappeuter (crew)
Horrify, de streamingdienst voor griezelfans - DutchCowboys

DutchCowboys schreef:
Horrify zelf uitproberen? Dat kan. Een abonnement op Horrify kost normaliter 6,95 euro per maand, maar we mogen van Horrify een maand gratis griezelen aanbieden. Hiervoor kun je deze link gebruiken. Enjoy!
En nu volgt het mooie! We koppelen er ook nog een leuke winactie aan. En daar hoef je eigenlijk helemaal niets voor te doen. Behalve, zoals hierboven aangegeven, jezelf aanmelden om Horrify 1 maand gratis uit te proberen. Onder iedereen die dat doet worden uiteindelijk 5 jaarabonnementen t.w.v. €69,95 weggeven.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:47 uur

geplaatst: vandaag om 03:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.