menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Fear Unlimited

zoeken in:
geplaatst:
Onderhond schreef:
(quote)

Ik ontvang van beide newsletters. Wat er daarin aangekondigd wordt sluit gewoon niet echt aan bij mijn smaak.

Van FU weet ik het niet, maar wij plaatsen meer films dan dat op het platform. Als ik een film uitlicht met een banner of extra filmpje op social media dan komt die film niet per se in de nieuwsbrief.

geplaatst:
Ik ga er vanuit dat via de newsletter wel de meest in het oog springende titels genoemd worden. Verder is de opdeling op Horrify (de site) gewoon onhandig (en onvolledig?). Zo hebben jullie maar 15 International Horror films, maar wel 21 Euro Horrors?

Los van het feit dat die cijfers echt enorm laag zijn staan daar ook niet echt de meest in het oog springende titels bij. En als liefhebber van het Aziatische werk kom je ook al niet aan je trekken. Dus mnee, het trekt me nog steeds niet echt.

Ik vind het aanbod bij FU net iets beter ogen, het probleem daar is vooral dat het vooral films zijn die ik bijna allemaal al gezien heb.

geplaatst:
Ik heb een onderscheid willen maken tussen Europese horrorfilms en die daarbuiten.
Die cijfers kan je laag vinden, het gaat er natuurlijk ook om of ze worden bekeken. Als iets niet werkt dan gaan we daar niet veel mee doen.

geplaatst:
Onderhond schreef:
Los van het feit dat die cijfers echt enorm laag zijn

Dit ook vooral. Horrify verbloemt het nog een beetje door dezelfde films in meerdere genres te plaatsen, maar bij FU zie je duidelijk op een rijtje hoe weinig (stuk of 200 als ik snel telde, inclusief de rentals?) het in totaal is. Horrify zal vast niet veel meer hebben. Filter de enorme bak aan rommel en wat je al hebt gezien eruit en je blaast makkelijk in je 14 dagen proefperiode door de (enigszins) interessante titels heen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.