Taxi Driver (1976)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Martin Scorsese
met Robert De Niro, Jodie Foster en Cybill Shepherd

De oorlogsveteraan Travis Bickle werkt als taxichauffeur. Hij is een eenzame man die geobsedeerd is door pornografie en geweld. Zijn leven gaat steeds verder neerwaarts, en hij verliest zichzelf langzaam in zijn paranoia. Hij raakt steeds verder geïrriteerd door het tuig dat er 's nachts over straat loopt, en het is slechts een kwestie van tijd voordat hij in actie komt.

avatar van stefan dias
Ik vond Casino eerlijk gezegd een beetje een herhaling van Goodfellas: offscreen stem vertelt een verhaal over een werveling van beelden. iets meer geld nu, wat chiquere settings, maar Goodfellas was eerst. En beter.

avatar van fappie
frans123 schreef:
Ik heb het nooit zo durven uiten....maar ik ben nooit onder de indruk geweest van deze film....Sorry...2,5 ster

Het is 1 van mijn favorieten, maar waarom niet uiten? Ieder zijn ding toch?

fappie schreef:

Het is 1 van mijn favorieten, maar waarom niet uiten? Ieder zijn ding toch?

Ja je hebt gelijk,maar het was mijn 'ding "niet. Dat heeft iedereen met bepaalde verhalen...Misschien moet ik hem nog eens zien ( ik was toen "jong") , jaaaaaaaaaaaaartjes ouder nu....hahaha. Ik ga het zeker doen