ad

Met onder meer: Vin Diesel, Michelle Rodriguez en Charlize Theron

Releasedatum: 19 mei 2021

Over F9

"Justice is coming."

'Fast 9' volgt Dominic Toretto die zich samen met Letty Ortiz teruggetrokken heeft om een gezin te stichten. Ze proberen hun zoon Brian onder rustige omstandigheden op te voeden, waarbij ze hun roekeloze bestaan achter zich hebben gelaten. Onder andere de terugkeer van Cipher lijkt echter roet in het eten te gooien.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Alle Media

avatar van schram101

schram101

Officiële Trailer - YouTube

Vernieuwend is het al jaren niet meer, maar dit is misschien wel de eerste keer in de serie dat ik bij een eerste trailer niet stiekem moet glimlachen en uitkijken naar weer een bioscoopbezoekje.

Ajax&Litmanen1

Het is voor een Fast and Furious film wel vrij saai ja. Dat family first geneuzel heeft me nooit zo geboeid. Ik denk dat de film flink last zal krijgen van de afwezigheid van The Rock en Statham. Met afstand de twee leukste personages. Maar goed, dit wordt gewoon een gegarandeerd bioscoopbezoekje. Qua actie zal het ongetwijfeld meer dan prima worden, al begint het meer op een kruising tussen James Bond en Mission: Impossible te lijken.

avatar van Nick Theunis

Nick Theunis

Film een jaar uitgesteld wegens COVID-19.

Dag sociaal leven.

Ajax&Litmanen1

Heel blockbusterjaar 2020 gaat naar de verdoemenis. Zonde, maar begrijpelijk.

We leven in 2020

bart007bond

2020, waardeloos jaar op alle vlakken.

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

Then again we hebben iemand gevonden die in de toekomst kan kijken dus dat stemt me dan weer eerder hoopvol.

avatar van dwid

dwid

Weer lekker over de top, aan de trailer te zien. Maar is er toch één om te gaan zien, denk ik

Ajax&Litmanen1

Houd rekening met teleurstellend nieuws voor 'Fast & Furious 9' | FilmTotaal filmnieuws

Goede kans dat ze dit naar 2022 verplaatsen.

Tot de zomer verwacht ik nauwelijks een blockbuster in de bios en in het najaar staan er al vrij veel verschoven blockbusters opnieuw geprogrammeerd. Nou zit ik niet echt op Fast 9 te wachten, dus mij heb je er niet mee. Zou het verzetten van No time to die naar 2022 veel vervelender vinden.