ad

Met onder meer: Emily Beecham, Emma Stone en Paul Walter Hauser

Releasedatum: 26 mei 2021

Over Cruella

"Hello Cruel World"

Estella, een tiener die de droom heeft het te maken als modeontwerpster, komt na tal van tegenslagen op straat te staan met haar beste vrienden Horace en Jasper. Alles verandert wanneer ze de kans krijgt om het leven van de 'rich and famous' te leiden wanneer een opkomende rockster haar vraagt om een fashion statement te ontwerpen. Maar wat komt er kijken bij die faam en hoeveel is ze bereid om ervoor te betalen?

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Alle Media

Vanaf 26 mei in de bioscoop (The Walt Disney Company Benelux)

avatar van Warp

Warp

Ziet eruit als Joker voor vrouwen

Idd, een 101 Dalmatiers prequel, hoe verzin je het.

avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

• 20046 berichten
  • 2041 stemmen

Warp schreef:

Ziet eruit als Joker voor vrouwen

Moest ik ook meteen aan denken.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Maar die cast

avatar van Flavio

Flavio (moderator films)

En dan het anarchistensymbool gebruiken op de poster, dat Disney toch. Als ze dan toch symbooltjes willen gebruiken hadden ze de film beter ©ruella kunnen noemen,

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ziet er wel leuk uit en dat voor een Disney film

avatar van Shadowed

Shadowed

Vind de trailer eigenlijk heel matig, maar waarschijnlijk wordt dit wel een Disney Joker dus kijken ga ik sowieso.

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

Lijkt me niet veel aan, heeft eerder weg van The Witches remake.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Wanneer staan Black Widow & Cruella op Disney+? | Superguide

Komt buiten de bios ook op 28 mei op Disney +, tegen betaling.

avatar van Arri

Arri

avatar van kleintje 2

kleintje 2

De trailer vertoont iets markants en origineels. De opmaak ziet er juist leuk uit, de cast lijkt me erg goed verkozen en het verhaal zou erg veel potentieel kunnen hebben. En ja het heeft inderdaad, hoe vervelend ikzelf het misschien ook vind dat mensen die link als iets negatiefs zien, wel iets weg van wat Warner Bros. met Joker deed (alleen omdat het een oorsprongsverhaal voor een schurk is die dicht op de realiteit staat). Denk niet zo, zie kansen! Ik zie dit juist als een goede kans voor Disney om weer wat verder naar de rand te sturen door nieuwe content voor een volwassen publiek te overwegen. De cast en crew hebben namelijk ook al aangegeven dat het que toon en opmaak zeer verschilt van Joker, zeker als er bij de beschrijving "Komedie" staat en het PG-13 is.

Ik ben vooralsnog benieuwd hiernaar en als het toch slecht blijkt kunnen we het wel weer gaan afzeiken en boycotten, maar dat heeft weinig nut en zal alleen maar het plezier weghalen voor mensen die de film wel gewoon willen zien. Ik zal dan ook gewoon genieten, en mocht het falen dan zal ik het slechts zien als een gemiste kans.