Metri Shesh va Nim (2019)

Alternatieve titels: Just 6.5 | 6.5 Toman per Meter | Metri Shish-o-Nim | متری شیش و نیم

Iran
Misdaad / Drama

geregisseerd door Saeed Roustayi
met Payman Maadi, Navid Mohammadzadeh en Parinaz Izadyar

Samad is lid van de anti-narcoticabrigade en op zoek naar de grote drugsbaas Nasser Khakzad. Hij weet deze op te sporen in zijn penthouse, waar hij Nasser bewusteloos terugvindt nadat hij zichzelf van het leven wilde beroven. Samad weet hem weer bij te brengen, waarna hij de drugsbaas in de cel gooit. Dit om Nasser op juridische manier te laten boeten voor zijn daden.

• Vanaf donderdag 9 april in de bioscoop

Vanaf 9 april 2020 in de bioscoop en via Picl (Contact Film)