134.917 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.508.980 berichten | 4.931.474 stemmen

Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 19 mei 2012, 20:49 uur
Ik zoek films als:

Harold & Kumar
Superbad
Step Brothers
The Sitter

Dus komedies van deze tijd die echt heel flauw zijn, maar wel leuk. Daarom deze lijst om aan te geven wat een beetje mijn humor/niveau is. Wat belangrijk is, is dat ze niet te ver het verleden ingaan :) Alvast bedankt.

bericht [permalink] geplaatst op 20 mei 2012, 0:00 uur
Get Him to the Greek, Project X, A Good Old Fashioned Orgy en Van Wilder (2 delen van).

Nog erbij: The 40-Year Old Virgin, Date Night, Horrible Bosses, Crazy, Stupid Love. en The Change-Up.

Niet alle films komen overeen, maar het zijn wel leuke komedie's.

bericht [permalink] geplaatst op 20 mei 2012, 14:46 uur
Ik zoek soortgelijke films: Ghost Recon Alpha - Official HD Film - YouTube

Alvast bedankt!

bericht [permalink] geplaatst op 20 mei 2012, 22:40 uur
Minotaures schreef:
Get Him to the Greek, Project X, A Good Old Fashioned Orgy en Van Wilder (2 delen van).

Nog erbij: The 40-Year Old Virgin, Date Night, Horrible Bosses, Crazy, Stupid Love. en The Change-Up.

Niet alle films komen overeen, maar het zijn wel leuke komedie's.

Dankje, alles al gezien behalve Project X. Thanks for the reminder! Ga ik meteen binnen halen! Voor de rest zijn dat wel komedies waar ik van houd, helaas al veel gezien waardoor er weinig overblijft. Maar bedankt voor de moeite!

bericht [permalink] geplaatst op 20 mei 2012, 23:09 uur
bgwtf schreef:
Ik zoek soortgelijke films: Ghost Recon Alpha - Official HD Film - YouTube

Alvast bedankt!

Lastig, want het is een officiële korte film van een spel. Je zou dan richting de special forces, seal, delta force, rangers, SAS, GIGN-films moeten kijken.

Neem voorbeeld aan Tears of the Sun, The Assault, Elite Squad, Special Forces, The Hurt Locker, Green Zone, Black Hawk Down, Act of Valor, Age of Heroes, The Marksman, Behind Enemy Lines.

bericht [permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 13:13 uur

bericht [permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 21:06 uur
rep_robert schreef:
johnny5 schreef:
(quote)

Liever geen stoner komedies, maar vervolgens wel zelf Harold & Kumar noemen :T

Ik noemde er een aantal om jullie voor te zijn. Het zijn bijna altijd stoner/comedy films met het thema ''een bizarre nacht/dag''.. harold and kumar, pineapple express, dude where's my car, the hangover, superbad.

Bedankt voor alle films. Helaas is niets van het niveau After Hours.

..Coen films zijn niet mjin ding

bericht [permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 21:22 uur
johnny5 schreef:
Films die zich in een nacht afspelen. De persoon of een groepje jongeren komen in allerlei rare situaties terecht met bizarre personages.
Aan de synopsis te lezen: Ting Che (2008)