Meningen
Hier kun je zien welke berichten grandpa als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
65 (2023)
Ondanks de redelijk lage waardering deze gisteravond toch samen met grandma gekeken op de nieuwe platte buis inclusief nieuw geluidsetje.
Volgens ons niets mis met deze en hebben ons prima vermaakt met deze lekkere wegkijker. En eigenlijk, of misschien doen we dat alsnog, een lekkere Kinepolis Antwerpen Bioscoop film.
Arctic (2018)
Lekker samen op de bank en onder een warme deken met grandma gekeken. De warme chocomel en oliebollen smaakten, al kijkend naar die kou, nog lekkerder. Aanrader...brrrrr
Boss Level (2020)
"I am Roy. And Roy has done this"
grandma vond het gewoon een vette film om te kijken, actie, humor .... ons ding
Breach (2020)
Regelrechte vreselijke prut. Deze film heeft absoluut geen enkele aantrekkingskracht op wat voor manier dan ook.
Brrrrr
Breaking Surface (2020)
(Bijna) 75 minuten op het puntje van je stoel. grandma had bijna geen nagels meer over. Laat er maar meer van dit soort film komen
Finch (2021)
grandma had een patatje oorlog en een bami hap. Ik een kleintje patat speciaal met een grove frikandel.
Al knabbelend op onze snacks hebben we film in 1x keer gezien. grandma zag ik vanuit m'n ooghoek een traantje wegpinken toen die kleine robot plotsklaps gepeld werd door die levensgrote beren klem (die eigenlijk niet in deze film thuis hoorde) en de 2e x toen Tom het loodje legde Al met al een aardige film om naar te kijken maar had meer in kunnen zitten.
Harder They Fall, The (2021)
Sorry ik mag niet stemmen want grandma zette de film na 35 minuten stop. Had van mij in dit geval ruim eerder gemogen want deze pakte ECHT niet.
Maggie Moore(s) (2023)
Meer dan vermakelijke film en vol mooie plot wendingen. Wij hebben er een extra zakje popcorn tegenaan gegooid, zo saampjes op de bank.
Krijgt 3.5* van grandma
Many Saints of Newark, The (2021)
Nou met deze waren grandma en ik snel klaar. Je gaat toch vergelijken met de serie (ok, mag niet) maar de film pakte totaal niet. Na een half uur hield het voor ons op.
Moonfall (2022)
Om zeker te weten dat dit echt een bagger film is heb ik hem gisteren 2x gekeken en ben er nu heilig van overtuigd dat ik sinds Thunderbirds Are GO niet meer zo'n slechte special effects gezien
No Time to Die (2021)
Nou kon ons, grandma en mij, op een of andere manier niet echt boeien. Weinig echte knallers van actie scenes, doorlopend aan de borrel en dat ging knap irriteren. Ok het is geen koorknaap maar dat alcohol gebruik had best een berg minder gekund evenals de speelduur. Yep deze was doorbijten om hem af te kijken....
Nobody (2021)
'Give me the goddamn kitty-cat bracelet!'
En dan grandma en ik maar denken dat die nooit meer van het Saul Goodman imago afkomt. Nou niets is minder waar, heerlijke film met actie en vooral lekkere zwarte humor. Prachtige rol ook voor "Doc" Christopher Lloyd, Michael Ironside en anderen. Zitten nog wel met een paar vraagtekens maar verder een heerlijke film.
Old Henry (2021)
Goeie, degelijke no-nonsense western. Geen seconde spijt van gehad.
One Shot (2021)
Halverwege de shootout in dat ondervragingskamp maar snel uitgezet. 8 miljoen kogels, iedereen ongedekt door het beeld rennen...pfffff ongeloofwaardiger kan je het niet maken maar ok als je ervan houdt zit je goed.
Passengers (2016)
Vanmiddag nog eens gekeken, krijgt er een * bij. Visueel een pareltje om naar te kijken .
Protégé, The (2021)
Saampjes gekeken en ons geen seconde verveeld. grandma vond het "een echt stoer wijf" en moedigde haar elke vecht scene aan om toch maar nog meer en vooral nog harder terug te meppen, schoppen, bijten, krabben, spugen, steken enz... pfoeh zo had ik ze een tijd al niet meer gezien.
Safe House (2012)
Verrasend goede film, Denzel Washington weer op de weg terug in vergelijking met, zoals al gezegt , Unstoppable. Vaart blijft er goed in zitten en verveeld nergens. Verhaal is goed, nergens echt overdreven. 1 ding vond ik jammer en dat is dat je al snel kan raden wie de BadGuy(s) zijn dat is volgens mij het enige minpunt aan de film. Aanrader!
Spaceman (2024)
Pfoeh, dit was een zware dobber voor ons. SF fanaten van het 1e uur maar deze deed toch echt pijn aan onze ogen. We waren vol spanning maar die kwam maar niet, ook dat geneuzel met het tijdelijk huisdier begrepen wij niet echt. We hebben hem wel, zij het knarsetandend, afgekeken want anders is er geen mening mogelijk.
Wij geven een schamele 1.5*
Groetjes ook namens grandma
Top Gun: Maverick (2022)
Prima verwoord.
Ijzersterk vervolg. Ik ben niet zo'n Top Gun fan.en zeker niet van Tom Cruise, maar met deze heeft hij mij weer overtuigd. Gelukkig ook weer eens een film met wat knap camerawerk, en geen shots van heen en weer rennende cameramannen. Ook geen acteurs die voor een green screen aan een catapult worden weggetrokken. Het verhaal is eenvoudig te volgen en dat is maar goed ook met zoveel actie. Verder vond ik elk gesproken woord zinvol en passend en volgden de scènes elkaar goed en logisch op.
Gisteravond voor het eerst in ruim 2,5 jaar weer naar Antwerpen gereden om deze in de bioscoop te gaan bekijken in een zaal met:
Laser ULTRA
Dolby Atmos
Laserprojector van Barco
Lichtsterkte tot wel 60.000 lumen
60 beelden per seconde (fps).
En ja dat hebben grandma en ik niet dus het was de rit naar Antwerpen weer meer dan waard en hebben elke minuut genoten. Aanrader.
Underwater (2020)
Vanavond samen met grandma, toen alle visite weg was, nogmaals gekeken. Ook deze keer weer lekker spannend, mooie beelden op de 4k buis en vette muziek. Hebben hem een halve ster meer gegeven.
Voyagers (2021)
Deze science fiction-film begint redelijk intrigerend, maar al snel loopt de plot vast in voorspelbare en vooral vervelende toestanden. Mooi production design en eersteklas special effects, maar de personages zijn erg vlak uitgewerkt en het script mist interessante invalshoeken. Lord Of The Flies... in space.
Ja helemaal mee eens.
En dat is jammer want met een beetje fantasie hadden ze met de verhaallijn veel meer kunnen doen. Het einde viel me nog geen eens tegen.
Wheelman (2017)
Kregen deze voorgeschoteld en ons prima vermaakt. Niet moeilijk, lekkere actie aardig einde. Prima tijdverdrijf.
Zvyozdniy Razum (2022)
Alternatieve titel: Project 'Gemini'