• 10.538 nieuwsartikelen

Met onder meer: Frank Grillo, Garret Dillahunt en Wendy Moniz

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Wheelman

"Drive fast. Think faster."

De bestuurder van een vluchtwagen moet racen om te overleven nadat een overval verkeerd afloopt. Met een auto bomvol geld en het leven van zijn familie dat in gevaar is, moet hij erachter komen wie hem heeft verraden. De enige persoon die hij kan vertrouwen is zijn veertienjarige dochter.

avatar van Mescaline

Mescaline

Een film die doet wat het moet doen, veel actie en spanning in een korte tijdsduur stoppen. Frank Grillo draagt de film zonder enige moeite en de manier van filmen is erg doeltreffend gedaan.

Het verhaal laat zich daarbij ook nog niet makkelijk voorspellen, kortom een meer dan prima film en een leuke Netflix verrassing.

stinissen (crew films & series)

Goede film met een uitstekende Frank Grillo.

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

One location misdaadthriller waarin een chauffeur, een ex-bajesklant, diep in de nesten raakt tijdens een klus. Speelt zich dus volledig af in een wagen maar dat breekt gelukkig de pret niet. Door het over en weer bellen werd het al snel heerlijk spannend en Grillo vult zijn rol prima in. Natuurlijk sloeg het nergens op dat zijn dochter dertien jaar was. Waarom maakten ze er niet 16 van of zo? Je vraagt toch niet aan een dertienjarige om een sportwagen te besturen . en de actrice leek ook veel ouder. De climax mocht voor mij wat meer zijn maar heb me elke minuut vermaakt.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2062 berichten

Ik heb zojuist Wheelman op Netflix gezien. Ik vond deze matige routine on the road actiefilm een herhaling van wat ik in veel van dit soort films heb gezien. Veel macho gelul via telefoon, maar gelukkig ook voldoende actie. Zeker een film die je gewoon een keer moet gaan kijken, maar geen voldoende waard. Een 2.5

avatar van mrkos

mrkos

Frank Grillo speelt wederom een uitstekende rol!

Een ''one location'' film die zolang wist te boeien, klasse film. De spanning zat er vanaf het begin goed in en de shots vanuit de auto waren prima. Frank Grillo tilde deze film een halve ster omhoog, al zal hij niet de '' father of the year'' award krijgen, haha.

3,5 sterren.

avatar van huiguh

huiguh

Vlotte korte actie film, die zich afspeelt in 1 rijdende locatie...

Er gebeurd in korte tijd zoveel, dat je weinig tijd heb om over het verhaal na te denken. En dat is een hier pluspunt...

Gewoon een leuke film, een 7tje.

avatar van grandpa

grandpa

Kregen deze voorgeschoteld en ons prima vermaakt. Niet moeilijk, lekkere actie aardig einde. Prima tijdverdrijf.