ad
  • 8.182.869 stemmen

banner

The Many Saints of Newark (2021)

Nog geen stemmen

Genre: Misdaad / Drama

Speelduur:

Geregisseerd door: Alan Taylor

Met onder meer: Michael Gandolfini, Vera Farmiga en Jon Bernthal

Releasedatum: 11 november 2021

Over The Many Saints of Newark

We bevinden ons in de jaren 60 in Newark, een plaats in New Jersey. Op 1967 braken er rellen uit tussen de Italiaanse maffioso en Afro-Amerikaanse gangsters in de straten van Newark waarbij honderden mensen gewond raakten. Tijdens deze rellen volgen we Tony Soprano in zijn jeugdjaren, voordat hij zou uitgroeien tot het hoofd van de DiMeo familie.

imageimageimageimageimage

25 september 2020

Misdaad/Drama

geregisseerd door Alan Taylor

met Michael Gandolfini, Vera Farmiga en Jon Bernthal

Het verhaal gaat over de jonge jaren van maffiabaas Anthony Soprano. De rol van Tony zal worden vertolkt door Michael Gandolfini, de zoon van wijlen James Gandolfini.

The Many Saints of Newark (2020) - IMDb

avatar van Uier

Uier

Nice. The Sopranos is voor mij toch wel een van de beste series ooit.

Jammer van Taylor. Hopelijk verneukt hij dit niet.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1936 stemmen

Vet! Serie nooit afgezien maar met mijn nieuwe setup gaat dat binnenkort wel gebeuren.

Bij Film > Nieuws > The Many Saints of Newark (2021):

The Many Saints of Newark (2021) - IMDb

Misdaad / Drama

geregisseerd door Alan Taylor

met Corey Stoll, Vera Farmiga en Jon Bernthal

Als prequel van de HBO-misdaaddramaserie 'The Sopranos' speelt de film zich af tijdens de rellen in Newark, New Jersey rond de jaren 60 en 70. Het volgt daarbij de jeugdjaren van Tony Soprano, de relatie met zijn vader en gevestigde criminelen Richard Moltisanti en Paul Gualtieri.

Wait wut? Als dat maar goed gaat.

Maar wel van dezelfde makers gelukkig.

Flipman

Was je hiervan nog niet op de hoogte? Ik zit er met smart op te wachten! Al heul lang zelfs. Qua omschrijving, ik weet dat Tony erin voorkomt maar het gaat toch meer over Dickie Moltisanti?

Vanaf 23 september in de bioscoop (Warner Bros)

avatar van Rafke Pafke

Rafke Pafke

Flipman schreef:

De synopsis, tagline en de trailer zelf lijken toch vooral aan te geven dat het hier om Tony draait.

avatar van Jean Pete Von Bözekom

Jean Pete Von Bözekom

Erg benieuwd naar deze film!! The Sopranos is naar mijn mening de beste serie aller tijden (al ga ik "The Wire." binnenkort ook maar effe checken) dus ik ben zeer hyped voor deze film!

avatar van filmfan0511

filmfan0511

Als het maar 1/10 van de kwaliteit van The Sopranos heeft, wordt dit een hele degelijke film. De trailer en poster zien er niet al te speciaal uit, maar iedereen die hier aan verbonden is, inclusief de acteurs, belooft veel goeds voor een hoge kwaliteit. Zin in dus.

avatar van ZAP!

ZAP!

Hoop dan wel dat de film minstens drie uur duurt à la 'The Godfather' of zo, anders is het de moeite niet.

Rafke Pafke schreef:

Ja, zo blijkt. Maar ik had 't helemaal niet erg gevonden om hem juist in een bijrol te zien.

avatar van mikey

mikey

Flipman schreef:

vanuit het perspectief van Dickie verteld, begreep ik, over de opkomst van Tony oa.

Flipman

Ja, precies! Hoe dan ook, we gaan het zien. Ik heb er wel vertrouwen in.

avatar van Woland

Woland

Ik ben na al die jaren dan toch maar eens The Sopranos van begin tot einde aan het kijken, al heb ik vroeger wel vaak losse episodes en delen van seizoenen gezien. Hoe dan ook, de beste serie ooit is het voor mij niet, maar behoorlijk goed is het absoluut. Leuke verrassing om dan te lezen dat deze film eraan zit te komen, ga ik zeker bekijken.