• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.235 series
  • 34.017 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.122 gebruikers
  • 9.378.811 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

(quote)

Tegen wanneer moet de telling bij jou binnen zijn?

Laten we eerst maar even wachten tot iedereen zijn laatste film heeft genomineerd pas dan kunnen de deelnemers hun favorieten doorgeven en kunnen we een tijdspanne afspreken. Mag ik hieruit concluderen dat je je wil opgeven als vrijwilliger?

Super joolstein vrijwilliger 2

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Laten we eerst maar even wachten tot iedereen zijn laatste film heeft genomineerd pas dan kunnen de deelnemers hun favorieten doorgeven en kunnen we een tijdspanne afspreken. Mag ik hieruit concluderen dat je je wil opgeven als vrijwilliger?

Super joolstein vrijwilliger 2

Ik wil best wel maar ik heb het heeeeel druk tot donderdag. Als het dan pas moet wil ik best helpen ??

John Milton

• 24232 berichten
  • 13402 stemmen

Normaal uiteraard wel, maar mij lukt het deze week ook echt niet. Werkdeadlines en Sint moet ook nog geregeld. Kom tijd tekort

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Sowieso zijn we overeengekomen om eens alle nominaties bekend we een week pauze tussen laten dus dan moet dat wel lukken. En het is ook niet dat het moeilijk is om een optelsommetje te maken van 6 lijstjes waarin steeds 6 namen gaan staan. Ieder van de 6 namen die een persoon kiest zijn telkens een punt waard. Desnoods probeer ik Noodless of Shadowed te overtuigen, die lijken mij ook enthousiast genoeg

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

zet mij er alvast maar bij alexspyforever. Als we er een week voor krijgen lukt het me wel

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

zet mij er alvast maar bij alexspyforever. Als we er een week voor krijgen lukt het me wel

Thx dan zet ik mij aan het werk voor de indeling.

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Ik ben ook beschikbaar mocht het niet lukken.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Mochten er twee mensen ziek, zwak of misselijk worden, dan ben ik ook beschikbaar. Glacius mag trouwens weer.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

IH88 schreef:

Mochten er twee mensen ziek, zwak of misselijk worden, dan ben ik ook beschikbaar. Glacius mag trouwens weer.

Thx aan hulp dus geen gebrek dus komt helemaal goed De 4 uur zijn ondertussen gepasseerd dus jij mag jouw laatste nomineren, Glacius doet de zijne wel op een later moment.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Als laatste film kies ik voor een Spaans pareltje van Almodóvar.

La Piel Que Habito (2011) - MovieMeter.nl

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

ZZ TOP mag weer.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

IH88 schreef:

Als laatste film kies ik voor een Spaans pareltje van Almodóvar.

La Piel Que Habito (2011) - MovieMeter.nl

ZZ TOP mag weer.

Plot klinkt als die van Les Yeux sans Visage (1960)

Die zou je ook wel kunnen liggen dan. En aangezien ik die goed vond heb ik wel goede hoop bij deze Spaanse film.

Noodless

• 10047 berichten
  • 6182 stemmen

Pfff..ik heb nog geen Giallo...en het zal er ook niet van komen want deze mag ook niet ontbreken :

Frontière(s) (2007)

baspls ook voor jou de laatste zet

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Ik vrees dat ik dom ben want ik ben de draad een beetje kwijt van de laatste opdracht waarvoor ik genoemd ben.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Mocht er een epidemie onder de MM-gebruikers voorvallen ben ik ook beschikbaar.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

Ik vrees dat ik dom ben want ik ben de draad een beetje kwijt van de laatste opdracht waarvoor ik genoemd ben.

Ach ik zei het al eerder dat er mensen zijn die films zonder moeite kunnen ontleden tot op het bot, maar als het gaat om wat meer praktische zaken dan is het plots ingewikkeld

Geen nood, ik heb mijn 3 vrijwilligers voor de job.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8939 stemmen

baspls nominatie laat nog even op zich wachten. Die mag hij op een later tijdstip alsnog doen! Voor de vooruitgang heb ik van Kondoro0614 zijn laatste nominatie doorgekregen;

I Am Legend (2007) Op IDMB vermeld als Horror!

En dan mag nu Cikx nog een laatste nominatie doen!

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Ik nomineer de Tsjechische adaptatie van Belle en het Beest: Panna a Netvor (1978)

Ik zal ook meteen Angst (1983) voor Woland nomineren.

Dan is nu Collins aan de beurt.

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

Lastig, lastig. Zoveel keus en nog maar één nominatie.

Ik ga voor een zwarte comedy. Lekker kort, dus gemakkelijk als tussendoortje mee te pakken door geïnteresseerde fellow contestants.

Two Pigeons (2017)

Hollywood007, maak er iets moois van.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Collins schreef:

Lastig, lastig. Zoveel keus en nog maar één nominatie.

Ik ga voor een zwarte comedy. Lekker kort, dus gemakkelijk als tussendoortje mee te pakken door geïnteresseerde fellow contestants.

Two Pigeons (2017)

Hollywood007, maak er iets moois van.

Een film met slechts 14 stemmen wel dan kan ik gerust die ene film gaan nomineren met 15 stemmen die ik omwille van zo weinig stemmen niet nomineerde.

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Collins is de enige user van wiens lijstje ik nog geen enkele film gezien heb. Daar ga ik deze week maar eens verandering in brengen.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8939 stemmen

Glacius en baspls vergeten jullie niet om een nominatie door te geven???

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

alexspyforever schreef:

Een film met slechts 14 stemmen wel dan kan ik gerust die ene film gaan nomineren met 15 stemmen die ik omwille van zo weinig stemmen niet nomineerde.

Gewoon doen!

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

Cikx schreef:

Collins is de enige user van wiens lijstje ik nog geen enkele film gezien heb. Daar ga ik deze week maar eens verandering in brengen.

Moet je doen. Er zit zoveel moois tussen...

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

Glacius en baspls vergeten jullie niet om een nominatie door te geven???

Anders doen wij er nog eentje in hun plaats

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

Housebound 2014

misschien niet een winnende keuze maar wel een film waar ik echt van genoten heb en nog dikwijls ga herbekijken.

TornadoEF5 je mag weer!

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2551 stemmen

joolstein

• 10841 berichten
  • 8939 stemmen

Niet de meeste geliefde films misschien maar zonder een Val Lewton (suggestie is soms enger dan iets tonen) is mijn lijstje niet compleet.

Vandaar dat ik Cat People (1942) nomineer, het is zijn meest bekendste, toegankelijkste en hoogst gewaardeerde film Al zijn voor mij The Body Snatcher (1945) en Isle of the Dead (1945) misschien nog wel beter.

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com [/quote]

De volgende was John Milton Deze heeft mij de zijn nominatie doorgegeven. Zijn keuze is gevallen op de vampieren-film van Jim Jarmusch; Only Lovers Left Alive (2013)

Dus degene die nu zijn laatste mag nomineren is Shadowed

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hehe op die film had ik stiekem gehoopt joolstein fijn

Die van den John valt redelijk vies tegen maar een geluk is dat ik ik die al heb gezien, dus das al 2 uur marteling die mij bespaard blijven. Ja, die was bij vorige editie ook al eens genomineerd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.