- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Laten we eerst maar even wachten tot iedereen zijn laatste film heeft genomineerd pas dan kunnen de deelnemers hun favorieten doorgeven en kunnen we een tijdspanne afspreken. Mag ik hieruit concluderen dat je je wil opgeven als vrijwilliger?
Super joolstein vrijwilliger 2 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Laten we eerst maar even wachten tot iedereen zijn laatste film heeft genomineerd pas dan kunnen de deelnemers hun favorieten doorgeven en kunnen we een tijdspanne afspreken. Mag ik hieruit concluderen dat je je wil opgeven als vrijwilliger?
Super joolstein vrijwilliger 2
Ik wil best wel maar ik heb het heeeeel druk tot donderdag. Als het dan pas moet wil ik best helpen ??
John Milton
-
- 24232 berichten
- 13402 stemmen
Normaal uiteraard wel, maar mij lukt het deze week ook echt niet. Werkdeadlines en Sint moet ook nog geregeld. Kom tijd tekort 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Sowieso zijn we overeengekomen om eens alle nominaties bekend we een week pauze tussen laten dus dan moet dat wel lukken. En het is ook niet dat het moeilijk is om een optelsommetje te maken van 6 lijstjes waarin steeds 6 namen gaan staan. Ieder van de 6 namen die een persoon kiest zijn telkens een punt waard. Desnoods probeer ik Noodless of Shadowed te overtuigen, die lijken mij ook enthousiast genoeg 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
zet mij er alvast maar bij alexspyforever. Als we er een week voor krijgen lukt het me wel 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
zet mij er alvast maar bij alexspyforever. Als we er een week voor krijgen lukt het me wel
Thx dan zet ik mij aan het werk voor de indeling. 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Ik ben ook beschikbaar mocht het niet lukken.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Mochten er twee mensen ziek, zwak of misselijk worden, dan ben ik ook beschikbaar. Glacius mag trouwens weer.
Thx aan hulp dus geen gebrek dus komt helemaal goed
De 4 uur zijn ondertussen gepasseerd dus jij mag jouw laatste nomineren, Glacius doet de zijne wel op een later moment.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Als laatste film kies ik voor een Spaans pareltje van Almodóvar.
La Piel Que Habito (2011) - MovieMeter.nl
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
ZZ TOP mag weer.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Als laatste film kies ik voor een Spaans pareltje van Almodóvar.
La Piel Que Habito (2011) - MovieMeter.nl
ZZ TOP mag weer.
Plot klinkt als die van Les Yeux sans Visage (1960)
Die zou je ook wel kunnen liggen dan. En aangezien ik die goed vond heb ik wel goede hoop bij deze Spaanse film.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Ik vrees dat ik dom ben want ik ben de draad een beetje kwijt van de laatste opdracht waarvoor ik genoemd ben.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Mocht er een epidemie onder de MM-gebruikers voorvallen ben ik ook beschikbaar.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik vrees dat ik dom ben want ik ben de draad een beetje kwijt van de laatste opdracht waarvoor ik genoemd ben.
Ach ik zei het al eerder dat er mensen zijn die films zonder moeite kunnen ontleden tot op het bot, maar als het gaat om wat meer praktische zaken dan is het plots ingewikkeld 
Geen nood, ik heb mijn 3 vrijwilligers voor de job.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
baspls nominatie laat nog even op zich wachten. Die mag hij op een later tijdstip alsnog doen! Voor de vooruitgang heb ik van Kondoro0614 zijn laatste nominatie doorgekregen;
I Am Legend (2007) Op IDMB vermeld als Horror!
En dan mag nu Cikx nog een laatste nominatie doen!
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Ik nomineer de Tsjechische adaptatie van Belle en het Beest: Panna a Netvor (1978)
Ik zal ook meteen Angst (1983) voor Woland nomineren.
Dan is nu Collins aan de beurt. 
Collins
-
- 7301 berichten
- 4318 stemmen
Lastig, lastig. Zoveel keus en nog maar één nominatie.
Ik ga voor een zwarte comedy. Lekker kort, dus gemakkelijk als tussendoortje mee te pakken door geïnteresseerde fellow contestants.
Hollywood007, maak er iets moois van.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Lastig, lastig. Zoveel keus en nog maar één nominatie.
Ik ga voor een zwarte comedy. Lekker kort, dus gemakkelijk als tussendoortje mee te pakken door geïnteresseerde fellow contestants.
Hollywood007, maak er iets moois van.
Een film met slechts 14 stemmen wel dan kan ik gerust die ene film gaan nomineren met 15 stemmen die ik omwille van zo weinig stemmen niet nomineerde.
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Collins is de enige user van wiens lijstje ik nog geen enkele film gezien heb. Daar ga ik deze week maar eens verandering in brengen.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
Collins
-
- 7301 berichten
- 4318 stemmen
Een film met slechts 14 stemmen wel dan kan ik gerust die ene film gaan nomineren met 15 stemmen die ik omwille van zo weinig stemmen niet nomineerde.
Gewoon doen!
Collins
-
- 7301 berichten
- 4318 stemmen
Collins is de enige user van wiens lijstje ik nog geen enkele film gezien heb. Daar ga ik deze week maar eens verandering in brengen.
Moet je doen. Er zit zoveel moois tussen...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Glacius en baspls vergeten jullie niet om een nominatie door te geven???
Anders doen wij er nog eentje in hun plaats 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Housebound 2014
misschien niet een winnende keuze maar wel een film waar ik echt van genoten heb en nog dikwijls ga herbekijken.
TornadoEF5 je mag weer!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Voor Tornado de laatste:
De laatste nu voor Shinobi
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2551 stemmen
Dan ga ik voor 10 Cloverfield Lane (2016).
Jij mag ook je laatste keus maken joolstein. Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
Niet de meeste geliefde films misschien maar zonder een Val Lewton (suggestie is soms enger dan iets tonen) is mijn lijstje niet compleet.
Vandaar dat ik Cat People (1942) nomineer, het is zijn meest bekendste, toegankelijkste en hoogst gewaardeerde film Al zijn voor mij The Body Snatcher (1945) en Isle of the Dead (1945) misschien nog wel beter.
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com [/quote]
De volgende was John Milton Deze heeft mij de zijn nominatie doorgegeven. Zijn keuze is gevallen op de vampieren-film van Jim Jarmusch; Only Lovers Left Alive (2013)
Dus degene die nu zijn laatste mag nomineren is Shadowed
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Hehe op die film had ik stiekem gehoopt joolstein fijn 
Die van den John valt redelijk vies tegen maar een geluk is dat ik ik die al heb gezien, dus das al 2 uur marteling die mij bespaard blijven.
Ja, die was bij vorige editie ook al eens genomineerd.