• 15.833 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.621 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

John Milton

• 24231 berichten
  • 13400 stemmen

Alexspy toch.

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Raar, ik kreeg geen melding dat ik genoemd was door joolstein dus mijn excuses voor de vertraging.

Om ons voor te bereiden op de kerstdagen pak ik een van mijn favoriete kersthorrorfilms erbij als de laatste nominatie:

Krampus (2015) .

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Alexspy toch.

Je kon toch weten dat als je van die arty farty horror nam, een reactie ging krijgen van mij

Ach dan is het aan mij voor de laatste. Ik dacht eerst aan een luchtige zoals Frankenhooker of een meer obscure zoals Fright uit 1971. Uiteindelijk wil ik er toch eentje met een van mijn favoriete actrices Abigail Breslin

Haunter (2013)

Nog eens een aanmaning aan baspls en Glacius om hun laatste nominatie te doen!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

We hebben dus gekozen voor methode 2 om te bepalen welke 4 lijstjes een voorronde/kwalificatie moeten doen. Ieder van ons kiest 6 lijstjes uit. Deze 6 namen stuur je door aan een van de 3 vrijwilligers via pm (ik zet hieronder wie naar wie moet sturen). Je mag in geen geval voor je eigen lijstje gaan kiezen, dan is dat lijstje meteen veroordeeld tot spelen van kwalificatie. Heb je moeite om tot 6 lijstjes te komen omdat je weinig van de genomineerde films hebt gezien probeer er dan toch tot minstens 3 te komen. Lukt dat ook niet heb ik liever dat je u van stemming onthoudt dan te gaan gokken welke lijstjes je wel eens kunnen gaan aanspreken.

Volgende 6 personen sturen hun lijstjes/namen naar Collins door via pm:

alexspyforever

joolstein

Woland

Cikx

Noodless

Glacius

Volgende 6 personen sturen hun lijstjes/namen naar joolsteindoor via pm:

Shadowed

Shinobi

Hollywood007

Kondoro0614

ZZ TOP

U96

Volgende 6 personen sturen hun lijstjes/namen naar Hollywood007door via pm:

John Milton

TornadoEF5

Collins

baspls

IH88

Zandadder

Doorsturen kan vanaf nu en moet ten laatste verstuurd zijn aanstaande vrijdag om 20 uur.

Nog vragen?

John Milton

• 24231 berichten
  • 13400 stemmen

Heel duidelijk!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ter verduidelijking de vrijwilligers krijgen het hele weekend en ook de maandag als het moet om de optelsommetjes te maken. We zullen ten vroegste volgende week dinsdag die voorronde doen (2 battles elk 24 uur).

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Ik ga me onthouden van de stemming.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik heb nog een 2de tabblad aangemaakt voor wie zin heeft om de beste film per lijstje in te vullen (behalve die van je eigen lijstje dan)

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Dat doe ik wel als ik er wat meer heb gezien, vanavond House of Wax aan de beurt.

U96

• 731 berichten
  • 762 stemmen

denk dat Glacius zijn laatste nominatie vergeten is

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

alexspyforever schreef:

Ter verduidelijking de vrijwilligers krijgen het hele weekend en ook de maandag als het moet om de optelsommetjes te maken. We zullen ten vroegste volgende week dinsdag die voorronde doen (2 battles elk 24 uur).

Klinkt allemaal goed .

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

Ik heb de lijstjes al eventjes met elkaar vergeleken...man man...best moeilijk. Eens goed over nadenken....

John Milton

• 24231 berichten
  • 13400 stemmen

Lukte mij ook niet even snel in de trein. Ga er nu maar weer even een begin mee maken. Toch makkelijker achter de pc met meerdere schermen.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

Lijstje 6 personen ingestuurd Check!

Lijstje beste film ingevuld Check!

Volgende film opstarten Check!

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Heb nu 7 lijstjes, maar kan de knoop niet doorhakken. Misschien moet ik voor ieder lijstje maar eens een gemiddelde berekenen.

John Milton

• 24231 berichten
  • 13400 stemmen

Cikx schreef:

Heb nu 7 lijstjes, maar kan de knoop niet doorhakken. Misschien moet ik voor ieder lijstje maar eens een gemiddelde berekenen.

Ik heb ook een dergelijke methode toegepast op het laatst, om enkele knopen door te hakken. Mijne is inmiddels verstuurd, nu nog even die beste film per user invullen

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Ik wacht nog even op de laatste registratie van Glacius

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Die ene gaat het verschil uiteindelijk niet maken denk ik. Ik had na 6-7 registraties al een goed beeld over wie het wel en niet ging worden voor mij.

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

Ik zit ook nog een beetje te twijfelen. Er zijn vier lijstjes die er wat mij betreft bovenuit steken, en dan nog drie die vechten om de laatste twee plekken. Lastig, lastig...

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

Oke, ik heb besloten en de lijstjes doorgestuurd. De favoriete films uitkiezen was bij de meeste lijstjes dan weer een stuk makkelijker.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

Lijst doorgestuurd en ook het extra tabblad ingevuld

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

Lijst doorgestuurd en ook het extra tabblad ingevuld

Sawn of the Dead vind ik een heel leuke keuze is dat een kruising tussen Shaun en Dawn?

John Milton 5 x The Witch als beste tot nu toe duidelijk toch een uitschieter in je lijst.ondanks The Thing en The Shining.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Sawn of the Dead vind ik een heel leuke keuze is dat een kruising tussen Shaun en Dawn?

Een kruising tussen te weinig slaap en te snel willen zijn

Is aangepast ondertussen

John Milton

• 24231 berichten
  • 13400 stemmen

alexspyforever schreef:

John Milton 5 x The Witch als beste tot nu toe duidelijk toch een uitschieter in je lijst.ondanks The Thing en The Shining.

ja wonderlijk hé? Een paar had ik wel verwacht, maar dit niet. Dan eerder The Thing.

U96

• 731 berichten
  • 762 stemmen

5X? ik tel maar 3X gekozen als beste film onder John Milton zijn naam, of zie ik iets niet ?

en o ja ik denk dat Glacius van de aardbol is verdwenen, moet die niet zijn laatste en 10de nominatie doen?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

U96 schreef:

5X? ik tel maar 3X gekozen als beste film onder John Milton zijn naam, of zie ik iets niet ?

en o ja ik denk dat Glacius van de aardbol is verdwenen, moet die niet zijn laatste en 10de nominatie doen?

Ik dacht echt dat op een moment de film door 5 mensen was gekozen, blijkbaar zijn er 2 mensen van gedacht veranderd. Ik zie dat je bij mij geen favoriete film hebt gekozen, heb ik zo een slechte lijst?

En Glacius niet meer online sinds zondag, heeft het blijkbaar druk met andere zaken.

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Ik ga gewoon een tijdelijke stand van de favoriete films van de lijstjes invoegen, mocht ik een betere zien, dan stop ik die er gewoon in.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Voor Kondoro0614 en andere zombiefans heb ik dit topic aangemaakt, kreeg zowaar nieuws binnen dat er een Vlaamse zombiefilm wordt gemaakt:

Yummy (2019)

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2551 stemmen

Ik ben één van de mensen die van gedachten is veranderd alexspyforever . Ik zag later pas dat John Milton 'The Shining' in zijn lijst had, die vind ik toch stukken beter.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.