- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Alexspy toch.
Je kon toch weten dat als je van die arty farty horror nam, een reactie ging krijgen van mij 
Ach dan is het aan mij voor de laatste. Ik dacht eerst aan een luchtige zoals Frankenhooker of een meer obscure zoals Fright uit 1971. Uiteindelijk wil ik er toch eentje met een van mijn favoriete actrices Abigail Breslin
Nog eens een aanmaning aan baspls en Glacius om hun laatste nominatie te doen!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
We hebben dus gekozen voor methode 2 om te bepalen welke 4 lijstjes een voorronde/kwalificatie moeten doen. Ieder van ons kiest 6 lijstjes uit. Deze 6 namen stuur je door aan een van de 3 vrijwilligers via pm (ik zet hieronder wie naar wie moet sturen). Je mag in geen geval voor je eigen lijstje gaan kiezen, dan is dat lijstje meteen veroordeeld tot spelen van kwalificatie. Heb je moeite om tot 6 lijstjes te komen omdat je weinig van de genomineerde films hebt gezien probeer er dan toch tot minstens 3 te komen. Lukt dat ook niet heb ik liever dat je u van stemming onthoudt dan te gaan gokken welke lijstjes je wel eens kunnen gaan aanspreken.
Volgende 6 personen sturen hun lijstjes/namen naar Collins door via pm:
alexspyforever
Volgende 6 personen sturen hun lijstjes/namen naar joolsteindoor via pm:
Volgende 6 personen sturen hun lijstjes/namen naar Hollywood007door via pm:
Doorsturen kan vanaf nu en moet ten laatste verstuurd zijn aanstaande vrijdag om 20 uur.
Nog vragen?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ter verduidelijking de vrijwilligers krijgen het hele weekend en ook de maandag als het moet om de optelsommetjes te maken. We zullen ten vroegste volgende week dinsdag die voorronde doen (2 battles elk 24 uur).
baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Sorry! Helemaal vergeten 
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ik ga me onthouden van de stemming.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik heb nog een 2de tabblad aangemaakt voor wie zin heeft om de beste film per lijstje in te vullen (behalve die van je eigen lijstje dan)
Shadowed
-
- 11414 berichten
- 6715 stemmen
Dat doe ik wel als ik er wat meer heb gezien, vanavond House of Wax aan de beurt.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Ter verduidelijking de vrijwilligers krijgen het hele weekend en ook de maandag als het moet om de optelsommetjes te maken. We zullen ten vroegste volgende week dinsdag die voorronde doen (2 battles elk 24 uur).
Klinkt allemaal goed
.
Noodless
-
- 10044 berichten
- 6180 stemmen
Ik heb de lijstjes al eventjes met elkaar vergeleken...man man...best moeilijk. Eens goed over nadenken....
John Milton
-
- 24231 berichten
- 13400 stemmen
Lukte mij ook niet even snel in de trein. Ga er nu maar weer even een begin mee maken. Toch makkelijker achter de pc met meerdere schermen.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8938 stemmen
Lijstje 6 personen ingestuurd Check! 
Lijstje beste film ingevuld Check! 
Volgende film opstarten Check! 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Heb nu 7 lijstjes, maar kan de knoop niet doorhakken. Misschien moet ik voor ieder lijstje maar eens een gemiddelde berekenen. 
John Milton
-
- 24231 berichten
- 13400 stemmen
Heb nu 7 lijstjes, maar kan de knoop niet doorhakken. Misschien moet ik voor ieder lijstje maar eens een gemiddelde berekenen.
Ik heb ook een dergelijke methode toegepast op het laatst, om enkele knopen door te hakken. Mijne is inmiddels verstuurd, nu nog even die beste film per user invullen 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Die ene gaat het verschil uiteindelijk niet maken denk ik. Ik had na 6-7 registraties al een goed beeld over wie het wel en niet ging worden voor mij.
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen. Er zijn vier lijstjes die er wat mij betreft bovenuit steken, en dan nog drie die vechten om de laatste twee plekken. Lastig, lastig...
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
Oke, ik heb besloten en de lijstjes doorgestuurd. De favoriete films uitkiezen was bij de meeste lijstjes dan weer een stuk makkelijker.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Lijst doorgestuurd en ook het extra tabblad ingevuld 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Lijst doorgestuurd en ook het extra tabblad ingevuld
Sawn of the Dead vind ik een heel leuke keuze
is dat een kruising tussen Shaun en Dawn?
John Milton 5 x The Witch als beste tot nu toe duidelijk toch een uitschieter in je lijst.ondanks The Thing en The Shining.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Sawn of the Dead vind ik een heel leuke keuze
is dat een kruising tussen Shaun en Dawn?
Een kruising tussen te weinig slaap en te snel willen zijn 
Is aangepast ondertussen 
John Milton
-
- 24231 berichten
- 13400 stemmen
John Milton 5 x The Witch als beste tot nu toe duidelijk toch een uitschieter in je lijst.ondanks The Thing en The Shining.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
5X? ik tel maar 3X gekozen als beste film onder John Milton zijn naam, of zie ik iets niet ?
en o ja ik denk dat Glacius van de aardbol is verdwenen, moet die niet zijn laatste en 10de nominatie doen?
Ik dacht echt dat op een moment de film door 5 mensen was gekozen, blijkbaar zijn er 2 mensen van gedacht veranderd. Ik zie dat je bij mij geen favoriete film hebt gekozen, heb ik zo een slechte lijst? 
En Glacius niet meer online sinds zondag, heeft het blijkbaar druk met andere zaken.
Shadowed
-
- 11414 berichten
- 6715 stemmen
Ik ga gewoon een tijdelijke stand van de favoriete films van de lijstjes invoegen, mocht ik een betere zien, dan stop ik die er gewoon in.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Voor Kondoro0614 en andere zombiefans heb ik dit topic aangemaakt, kreeg zowaar nieuws binnen dat er een Vlaamse zombiefilm wordt gemaakt:
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2551 stemmen
Ik ben één van de mensen die van gedachten is veranderd alexspyforever .
Ik zag later pas dat John Milton 'The Shining' in zijn lijst had, die vind ik toch stukken beter.