- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zie je wel dat ik het niet heb gedroomd U96 
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Voor Kondoro0614 en andere zombiefans heb ik dit topic aangemaakt, kreeg zowaar nieuws binnen dat er een Vlaamse zombiefilm wordt gemaakt:
Nice. In de gaten houden!
Vanavond vul ik in wat mijn favoriete films zijn
.
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
Ik dacht echt dat op een moment de film door 5 mensen was gekozen, blijkbaar zijn er 2 mensen van gedacht veranderd. Ik zie dat je bij mij geen favoriete film hebt gekozen, heb ik zo een slechte lijst? 
ja dacht ik al, niet dat de film The Witch dit niet verdient in tegendeel zelf, mocht the babadook er niet in gestaan hebben had ik die wel gekozen ondanks the thing en the shining , en nee hoor alexspyforever jouw lijst is naar mijn mening goed, kan juist niet kiezen
zal er eens werk van maken se, de andere lijstjes was er telkens één die direct mijn voorkeur had, juist ook phantom of the opera (1925) gezien en was een verrassend kijkstuk, dat decor is zo machtig knap!!
Zie je wel dat ik het niet heb gedroomd U96 ?
wat bedoel je juist ? want ben even niet mee 
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3032 stemmen
Ik dacht dat ik al 10 gekozen had, excuses.
Mijn laatste keuze, Society (1989)
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Het verbaast me dat een klassieker als Poltergeist hier ontbreekt ?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Het verbaast me dat een klassieker als Poltergeist hier ontbreekt ?
Had dan meegedaan
Zou je niet aan 10 gekomen zijn denk je?
U96 wel ik vond het ook moeilijk om bij jou eentje te kiezen met die beide Hellraisers, The Others en ook Ghostland die me aangenaam heeft verrast. Oef ben ik blij dat mijn lijstje je aanstaat 
En ja er waren aanvankelijk 5 mensen die voor The Witch hadden gekozen maar Shinobi heeft ondertussen laten weten dat hij zijn keuze heeft veranderd naar The Shining.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Aan 10 had ik makkelijk kunnen komen, maar denk dat je zelf niet blij had geweest om een aantal Aziatische horrorfilms te gaan bekijken. Grootste minpunt waardoor ik niet meedeed was omdat ik net als stinissen de lol er niet van inzag om op lijsten te gaan stemmen. Was het op de normale manier op films stemmen dan had ik waarschijnlijk wel meegedaan.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Aan 10 had ik makkelijk kunnen komen, maar denk dat je zelf niet blij had geweest om een aantal Aziatische horrorfilms te gaan bekijken. Grootste minpunt waardoor ik niet meedeed was omdat ik net als stinissen de lol er niet van inzag om op lijsten te gaan stemmen. Was het op de normale manier op films stemmen dan had ik waarschijnlijk wel meegedaan.
Ja idem dito voor Onderhond denk ik. Maar de oefening film tegen film hadden we al gedaan, kans was groot geweest dat er dan weer veel dezelfde films uit de bus waren gekomen als vorige keer (nu ook al). Film tegen film hebben we ondertussen al redelijk vaak gehad, ik vond dat het tijd was voor wat anders en eigenlijk de manier zoals een draft uiteindelijk echt gaat. En dit maakt het allemaal nog wat persoonlijker. Alien won maar kan jij je herinneren wie die had genomineerd?
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Ojé wat nu? Ik heb werkelijk waar geen enkele film uit de top 10 van baspls gezien. Kan ik die even overslaan dat ik voor / in dit weekend wanneer ik tijd heb een film uit zijn tien ga kijken?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ojé wat nu? Ik heb werkelijk waar geen enkele film uit de top 10 van baspls gezien. Kan ik die even overslaan dat ik voor / in dit weekend wanneer ik tijd heb een film uit zijn tien ga kijken?
Natuurlijk maar heb je zelfs Let the Right one in niet gezien? Dat lijkt me anders wel iets voor jou. Of ben je zoals Zwolle die de Amerikaanse remake steeds de hemel in prijst ten koste van het Zweedse origineel.
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Natuurlijk maar heb je zelfs Let the Right one in niet gezien? Dat lijkt me anders wel iets voor jou. Of ben je zoals Zwolle die de Amerikaanse remake steeds de hemel in prijst ten koste van het Zweedse origineel.
Nope nog niet gezien, staat al wel een hele poos hoog in mijn lijst. Van de week of in het weekend maar even aan slingeren zo te horen!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nope nog niet gezien, staat al wel een hele poos hoog in mijn lijst. Van de week of in het weekend maar even aan slingeren zo te horen!
Ik vind het zelf een hele goede vampierfilm misschien wel mijn favoriet en ik ben eigenlijk niet zo een fan van vampiers. En ook een film van de 21ste eeuw in de lijst van baspls dat gebeurt niet snel, maar ik kan zijn keuze heel goed begrijpen.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Voor iemand die zegt dat hij van horrorfilms houdt, vind ik het wel verdacht dat je Psycho nog nooit hebt gezien
.
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Voor iemand die zegt dat hij van horrorfilms houdt, vind ik het wel verdacht dat je Psycho nog nooit hebt gezien
.
Verdorie, je hebt me door! Ik heb hem ooit eens binnen gehaald in een wilde bui, helaas is de film tot op heden in de kast belandt en weinig mee gebeurd. Misschien dit weekend ook eens aan gooien
.
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
Idd de Zweedse versie moet je zien is veel donkerder van sfeer
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Mijn namen staan genoteerd. 5 waren heel simpel, maar de laatste keuze was een zware bevalling
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Mijn namen staan genoteerd. 5 waren heel simpel, maar de laatste keuze was een zware bevalling
.
De laatste was inderdaad ook de moeilijkste voor mij. Jullie hebben nog tot morgen 20 uur om te versturen.
Shadowed
-
- 11414 berichten
- 6715 stemmen
Hoe lang is de pauze? 1 week of 2 weken?
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Zullen we de eerste knock out gelijk doen (om tot 16 lijstjes te komen), en daarna twee weken pauze alexspyforever. Die eerste k.o. vanaf dinsdag of woensdag?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Shadowed, IH88 en elke andere deelnemer
De pauze om films te kijken is al bezig sinds dinsdag. Van dinsdag tot volgende week dinsdag dat is al 1 week. Volgende week dinsdag en woensdag doen we de 2 battles van de voorronde. Ik wil gerust dan nog enkele dagen erover heen laten gaan voor we aan de ronde van 16 beginnen (bijvoorbeeld volgende week zaterdag). Een hele week tussen voorronde en ronde van 16 is te lang, ik ken de MM'ers ondertussen al wel dan gaan ze ongeduldig worden 
Dat geeft me trouwens ook de mogelijkheid om te zien welke de populairste lijstjes gaan zijn zodanig dat ik ervoor kan zorgen dat de 2 meest verkozenen niet meteen tegen mekaar uitkomen. Weet wel eens de KO-fase bezig is ook niet-deelnemers kunnen meestemmen.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8938 stemmen
Vergeten jullie niet om je favoriete lijstjes door te sturen?
Jullie hebben nog tot morgen 20 uur!
ZZ TOP
-
- 507 berichten
- 2193 stemmen
Vergeten jullie niet om je favoriete lijstjes door te sturen?
Jullie hebben nog tot morgen 20 uur!
Komt goed. Ga er vanavond even naar kijken. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ok joolstein en Collins hebben hun resultaten al doorgegeven. De voorlopige tussenstand is toch wel verrassend moet ik zeggen al weet ik van de meerderheid niet wat ze gestemd hebben. Ik weet niet of er nog mensen zijn van team Hollywood007 die nog lijstjes moeten doorgeven, dat kunnen ze nog tot vanavond 20 uur. Het gaat dus om John Milton, baspls, Collins, IH88 en Zandadder. Tornado had al aangegeven zich van stemming te onthouden.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
TornadoEF5 miet zijn lijstje nog doorsturen. Voor de rest heb ik alles binnen.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Tornado onthoudt zich van stemming. Te weinig gezien (neem ik aan).
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Hij gaat zich onthouden van stemming dus je mag gerust de resultaten verwerken dan kennen we het eindoordeel 
Ik ga me onthouden van de stemming.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Oh weer helemaal gemist in de drukte

Ik ben echt een warhoofd soms
, maar dat weten de meeste hier al wel he