

Genre: Misdaad / Horror
Speelduur: 86 minuten
Alternatieve titel: Fear
Oorsprong:
Oostenrijk
Geregisseerd door: Gerald Kargl
Met onder meer: Erwin Leder, Rudolf Götz en Silvia Rabenreither
IMDb beoordeling:
7,2 (14.772)
Gesproken taal: Duits
On Demand:
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Pathé Thuis
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Amazon Prime
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Plot Angst
"Based on a true story."
Een jongeman die in het verleden zijn moeder heeft omgebracht, wordt ontslagen uit de gevangenis. Opnieuw voelt hij die onstilbare drang om te doden. Hij gaat op zoek naar een afgelegen huis, maar niet veel later keren de bewoners terug. Het begin van een sadistisch spel.
Externe links
Acteurs en actrices
Psychopath
Psychopath (stemrol)
Daughter
Daughter (stemrol)
Mother
Mother (stemrol) / Passer-by
Son
Taxi Driver
Guest at café
Guest at café
Video's en trailers
Reviews & comments

Warp
-
- 953 berichten
- 2812 stemmen
Vooral de hypnotiserende soundtrack in combinatie met die kop en houding van Leder doet het hem.

Lakte
-
- 666 berichten
- 3107 stemmen
Net gezien! Echt een fantastische film!
Bijzonder hoe het is gefilmd.
Het het niet verwacht maar echt heel erg goed!
De film heeft een hele koele en koude sfeer.
De film heeft veel indruk op mij gemaakt.

umbra
-
- 3920 berichten
- 3649 stemmen
Eindelijk gezien en dit is nog eens zo'n film die er echt in hakt. Ik las hier dat dit weg heeft van Gaspar Noés Seul contre tous en dat deed me zeker prikkelen, sublieme film. En deze Angst heeft niet teleurgesteld, integendeel. De sound, het heerlijke camerawerk, de prestaties en uitstraling van Leder als psycho...GEWELDIG, ook die kille grauwe sfeer doorheen de film?Je waant je als kijker als het ware ter plekke zelf. Dit was het wachten meer dan waard. Pure filmkunst met een 'K' 9/10

scorsese
-
- 12549 berichten
- 10640 stemmen
Uitstekende film over een moordenaar die na ontslag uit de gevangenis zijn drang om te moorden niet kan weerstaan. Een sterk begin als portret over een psychopathische moordenaar. Het hele gedeelte in het huis was, alhoewel bruut, iets minder indringend. Compromisloos en het camerawerk met bijna constant ongebruikelijke hoeken geeft de film een eigen smoel.

mikey
-
- 28897 berichten
- 5094 stemmen
Excentriekeling laat zich uit 't gevang ontslaan om vervolgens een leegstaand huis te betrekken die toch bewoond blijkt. Werk aan de winkel dus. Het personage dat eerder lijdt aan hyperactiviteit dan aan psychopathie laat een ravage achter. Dit alles ondersteund door een onderkoelde voice-over die het gebeuren allemaal best smakelijk acht en natuurlijk zijn moeder en/of religie de schuld geeft van de rotzooi. Een verschrikkelijke elektro soundtrack. Het soms onmogelijke camerawerk is daarentegen best spectaculair te noemen. Leuk voor de fans van bv. Cannibal Man, The Driller Killer etc.

sinterklaas
-
- 11741 berichten
- 3278 stemmen
Eindelijk gezien tijdens een nachtje cultfilms kijken met Niethie. Wel zonder ondertiteling, maar gelukkig kan begrijp ik het Duits wel, (terwijl ik het niet kan spreken)
Dat de film al zijn tijd vooruit was had ik wel al door aan de trailer. Het camerawerk (waarbij het gezicht van die zekere psycho wordt gevolgd) en montage vielen mij als eerste op. We volgen dus een... ja, wat kan je het eigenlijk noemen?... die net is vrijgelaten uit een inrichting. Zijn innerlijke stem is datgene wat hem in stand houdt. Hij heeft geen dak meer en vecht hij continu tegen zijn impulsen. Hij denkt eindelijk iets gevonden te hebben; een groot huis. Maar eenmaal deze bewoond schijnt te zijn door een demente man, een oma en een kleindochter breekt de pleuris uit.
Opmerkelijk vind ik dat het erop lijkt dat deze man zichzelf constant probeert tegen te houden terwijl hij zijn spelletjes uit oefent op deze geselecteerde slachtoffers. Maar dat hij het maar niet wint van zijn impulsen. Je zou bijna zeggen dat hij iets dierlijks is. Ondanks dat het verhaal zo dun is als een bierviltje, is de ondertoon wel behoorlijk sterk in confronterend. De montage en de innerlijke stem doen je haast denken alsof je er zelf bij bent en het feit dat deze man zich ook steeds meer in zijn eigen vingers snijdt maakt de film ook beklemmender. Ook de grauwe provinciale sfeer maakt het plaatje compleet. Dit keer geen neon-verlichte stadsachtergrond.
Noé zei ook meermaals dat hij door deze film geïnspireerd is.
4,0*

Warp
-
- 953 berichten
- 2812 stemmen
Regelrechte cultklassieker, wat een terror.
Ontzettend nare en koelbloedige film. De monologen zorgen ervoor dat je een kijkje in de kop van de psychopaat krijgt. Terwijl hij aan het werk is zit hij met z’n gedachte telkens ergens anders.
Wanneer hij, op overigens ontzettend lompe onhandige manieren zijn slachtoffers van het leven beroofd laat dit je koud. Later in de auto krijg je haast nog een beetje medelijden met hem.
De camerastandpunten en de synthesizer geven hier een hypnotiseren effect aan mee. Een film die echt blijft nazinderen.
Ja, ik snap overigens ook wel waarom dit één van de favoriete films van Gaspar Noé is

Basto
-
- 11052 berichten
- 7146 stemmen
Erwin Leder zet als een soort maf broertje van Klaus Kinski een fantastische psychopaat neer. Maar uiteindelijk is niet hij de ster van de film, maar de geweldige Cinematografie en sound design. De camera vliegt boven hem als hij zwaar paranoïde op zoek is naar slachtoffers en filmt hem van onder wanneer hij zijn moordzucht bevredigd heeft. Veel bromtonen en onrustig getrommel houden de kijker voortdurend op de ran van een zich voortdurend voortschrijdende zenuwinzinking.
Duidelijk dat hier het mosterdpotje van Gaspard Noe staat. De cinematografie is haast exact gekopieerd voor zijn meesterwerk, Enter the void.
Voor nu een ruime 4,5, voor dit imposante horrorwerkje. Verdient een veel grotere status en aanhang dan het nu heeft.

Shadowed
-
- 10132 berichten
- 6061 stemmen
Goed.
Vooral het eerste uur dan, want in het laatste halfuur is regisseur Kargl plots de kluts kwijt. Dat neemt dus niet weg dat het eerste uur barst van frisheid en indrukwekkend cameragebruik. En natuurlijk een gestoorde Leder die behoorlijk in zijn rol zit.
De monologen van Leder boeide me eerlijk gezegd niet zo. Het was de film zelf die me in het verhaal zoog. Dat wordt ondersteund door magistraal cameragebruik dat rondom Leder heen danst en vrijwel in elke scene een uniek standpunt aanneemt of een interessante beweging maakt.
Leder zit ook goed in zijn rol als psychopaat. Zijn monologen vond ik niet al te interessant, maar zijn gedrag is erg gestoord en absurd. Daardoor trekt hij je met gemak mee in zijn verhaal. Hij is echt een creepy ventje en de film weet dat goed in zijn voordeel te gebruiken.
Het eerste uur van de film is snel, vloeiend en vlot. Ik kwam er met gemak doorheen. De montage is vlot, het cameragebruik uniek en de gebeurtenissen genadeloos. Vooral de moord op de onstabiele man vond ik vreselijk om naar te kijken. Ik kan tegen veel geweld, maar als je het zo brengt maak je me al snel overstuur. De lege blik van de onstabiele man die eigenlijk niet eens weet dat hij nu omgebracht gaat worden krijgt me op een gekke manier hard te pakken.
Het is wel jammer dat Kargl de film niet ten alle tijden solide kan houden. Het laatste halfuur is namelijk plots een stuk minder. De camerabewegingen worden klunzig, de soundtrack dendert bruut door de film heen en de kille toon en vlotte montage lijken plots verdwenen te zijn. Uiteindelijk kijk je zelfs 10 minuten tegen een Leder aan die lijken naar zijn auto sleept. Het boeit gewoon niet zo meer. Pas aangekomen bij het restaurant begint de film weer langzaam op te leven, maar dan is de film eigenlijk weer voorbij.
Sterk eerste uur, maar een zwak laatste halfuur waar alle vaart en uniekheid plots uit de film gezogen worden. Jammer, want het eerste uur was oprecht gaaf en het cameragebruik dat hier vertoond wordt zie ik eigenlijk niet meer terug in hedendaagse cinema. Daarvoor complimenten. Ik vraag me eigenlijk nog steeds af hoe ze dat gedaan hebben.

Basto
-
- 11052 berichten
- 7146 stemmen
het cameragebruik dat hier vertoond wordt zie ik eigenlijk nooit meer terug in hedendaagse cinema. Daarvoor complimenten.
In het werk van Caspar Noe, groot fan van deze film, zie je het sterk aanwezig.

Shadowed
-
- 10132 berichten
- 6061 stemmen
In het werk van Caspar Noe, groot fan van deze film, zie je het sterk aanwezig.
Dat las ik al ergens. Maar die snorricam-achtige shots? Die herken ik echt niet terug. Misschien moet ik wat Noé films herzien.

Basto
-
- 11052 berichten
- 7146 stemmen
Wat bedoel je met snorricam? Ik herinner me vooral veel beweging en kraanshots. Ook dat hij van boven werd gefilmd als hij alleen was en van onder als hij slachtoffers maakte. Die extreme keuze voor de cameravoering in lijn met de emotionele status van de hoofdpersoon, zie je ook bij Noe.

Shadowed
-
- 10132 berichten
- 6061 stemmen
Wat bedoel je met snorricam? Ik herinner me vooral veel beweging en kraanshots. Ook dat hij van boven werd gefilmd als hij alleen was en van onder als hij slachtoffers maakte. Die extreme keuze voor de cameravoering in lijn met de emotionele status van de hoofdpersoon, zie je ook bij Noe.
YouTube - RFAD Lift zoiets als dit. In Angst draait die echter in volle glorie om Leder heen. Dat gedraai met de camera om personages heen herinner ik me niet bij Noé.

Basto
-
- 11052 berichten
- 7146 stemmen
YouTube - RFAD Lift zoiets als dit. In Angst draait die echter in volle glorie om Leder heen. Dat gedraai met de camera om personages heen herinner ik me niet bij Noé.
Dat is wel heel specifiek shot. Gaat mij er meer om dat hij het camerastandpunt relateert aan de emotie van de hoofdpersoon. Verder ook meer dan genoeg dynamisch camerawerk.
Zie ook hier hoe hij het personage van hoog bovenaf volgt.
Anyway, ik zie een duidelijke beïnvloeding.

Shadowed
-
- 10132 berichten
- 6061 stemmen
Dat is wel heel specifiek shot. Gaat mij er meer om dat hij het camerastandpunt relateert aan de emotie van de hoofdpersoon. Verder ook meer dan genoeg dynamisch camerawerk.
Dat is ook zo, maar ik had het in mijn geval dan over de manier van cameravoering, en niet hoe deze zich verbindt met de karakters zelf.

ikkegoemikke
-
- 3189 berichten
- 4602 stemmen
Euh, deze stond op 78 in de laatste Top 300 Horror. Snap ik niet. Niet vanwege het horror gedeelte dan. Om eerlijk te zijn vond ik er geen hol aan. Echt veel gebeurt er niet in. Ik kreeg het al op mijn zenuwen het eerste half uur. Het enige dat je ziet is K. de psychopaat die door straten en het bos slentert. En dan die voice-over. Die nasale, oersaaie toon de hele tijd. Vervolgens als je ziet hoe K. zijn slachtoffers aanpakt. Zo sullig. Het geschuivel over de vloer met het meisje. Op zijn minst verwachte ik een sadistisch vertoon met het jonge meisje. Njet, even blinken met je ogen en het was achter de rug. Nope, niet mijn ding. Toch iets positiefs : de performance van Erwin Leder was wel formidabel. Een echt geslaagd portret van een labiel, psychotisch en geschift persoon. En dan zeggen ze dat "Henry : portrait of a serial killer" iets gelijkaardigs is. Doemme, en die ging ik ook kijken ergens de volgende week. Dat is dan al dik tegen mijn goesting dat ik daar aan ga beginnen.
2*

Hansiro
-
- 168 berichten
- 1689 stemmen
Een combinatie van Funny games & The Golden Glove, alleen zijn die beide veel en veel beter. De stijl van de film kon me wel heel erg bekoren, je zit letterlijk de hele film in zijn hoofd en de camera shots werken daar zeer goed aan mee, maar het ging me toch wat te ver allemaal..

Basto
-
- 11052 berichten
- 7146 stemmen
Shocktober #17
Ook een herziening. De tweede keer dat ik de film kijk en hij blijft ijzersterk. We observeren een psychopaat die net oo vrije voeten is gekomen. In een voice over vertelt hij over zijn dwangneuroses en moeizame jeugd. Hij wil angst zien in de ogen van zijn slachtoffers. Iets wat m ook goed afgaat.
Grootste troef van de film is de geluidsband en het camerawerk. Het is dan ook de favoriete film van Gaspar Noe en duidelijk ook zijn inspiratiebron voor zijn eigen visuele stijl.
Rauw, grimmig nihilistisch meesterwerkje.
4,5 blijft staan.

starbright boy (moderator films)
-
- 21950 berichten
- 4783 stemmen
In Kino meegepikt in een programma met favorieten van de eerder genoemde Gaspard Noe. En die invloed is zeker merkbaar in thematiek en camerawerk. Maar Noe is ook wel anders. De vormgeving en montage bijvoorbeeld.
Vooral in het eerste kleine uur een grimmige en vaak gruwelijk kijkje in het hoofd van wat (niet onomstreden) bij de FBI een ongeorganiseerde moordenaar zou heten. Een die van plan is een moord te plegen zonder gedetailleerd plan en daar de gelegenheid bij zoekt. In de voice over en door camerawerk kruip je als het ware in het hoofd van de hoofdpersoon en bij vlagen is dat griezelig overtuigend.
Toch blijft mijn score wat haken en dat is omdat de film in het laatste half uur duidelijk inlevert en de druk net niet op de ketel houdt en wat minder geloofwaardig is.
Veruit het bekendste wat regisseur Kargl maakte. Ik lees dat hij verder eigenlijk vooral commercials en educatieve films heeft gemaakt. Eeuwig zonde.

Kondoro
-
- 11253 berichten
- 2730 stemmen
“I can't feel sorry for the victims. I need to keep on killing.”
Eén van de vele films die toch erg veel aandacht van me kregen voornamelijk dankzij de onwijs hoge scores en voornamelijk hoge scores van veel leden die ik ook volg. Dit schepte eigenlijk echt hele hoge verwachtingen voor deze film, en in mijn ogen wel verwachtingen die helaas niet zijn waargemaakt. Ik had er wel echt meer van verwacht, en dan ben ik toch wat teleurgesteld in deze film.
Toch moet ik eerlijk zijn, en heb ik stiekem ruim een uur best geïnteresseerd weten te kijken naar de film. Het psychologisch effect wat Kargl weet over te brengen voornamelijk d.m.v. de voice overs werkt echt ontzettend goed in deze film. Je krijgt daarvoor eerst een klein stukje de ruimte om de hoofdpersoon te leren ontdekken, en je leert hem kennen hoe hij zo is geworden zoals hij was in deze film. Toen hij vrijkwam was ik best geïnteresseerd in zijn weg naar wat hij wou volgen, waar hij heen ging maar, voornamelijk wat er in zijn gedachtenrond ging.
Toch had ik misschien iets meer moorden verwacht, hoewel toen hij begon te vermoorden was het wel heel sterk, heel aantal liters bloed ging erdoorheen, en het was erg goed in beeld gebracht maar, om toch een beter sadistisch beeld te creëren had ik wel meer willen zien daarvan. De Home Invasion was leuk, allemaal niet heel spannend te noemen.
Toch ondanks de creepy sfeer die men weet te brengen, had ik niet het gevoel dat ik er heel veel mee kon. De beelden die geschoten waren goed maar, het was vrij eentonig, dat gevolg over de straten, de bossen en noem zo maar op. Ik vond het nogal traag, en het verhaal kon me achteraf toch niet zo héél erg boeien. Jammer, want ik had er héél veel van verwacht. Wellicht wacht er ooit nog een herziening maar, nu heb ik er geen goed gevoel aan over gehouden.

Fisico (moderator films)
-
- 9892 berichten
- 5356 stemmen
Ja, deze hakt er wel op in. Ik moest het enkel doen met het Duits, maar dat ging ook wel. De film heeft diverse sterke elementen. De camera zit erg dicht op de huid, niet alleen van de dader, maar ook andere personages komen veelvuldig close in beeld. Zo komt hij in het begin in de eettent twee vrouwen tegen die hij van kop tot teen gade slaat. De ogen, de lippen, ... de voyeuristische aanpak was beklemmend. Het camerawerk gaat ook verder dan dat, zeker bij de slachtoffers die hij maakte. Visueel bijzonder sterk en inventief waarbij het creepy geheel maximaal in beeld wordt gebracht.
Daarnaast heb je ook de ongemakkelijke sound en de erg koele emotieloze voice-over die je echt in de gedachten doet kruipen van de psychopaat. Gebaseerd dus blijkbaar op een echte seriemoordenaar. Dit is een sterke rauwe weergave van een aantal feiten...
Hier en daar ook iets grappigs of luchtig zo je wil. Het hondje, die teckel ocharme, had wel iets. Bizarre scène daar met dat vals gebit.

LLoyd Gallagher
-
- 252 berichten
- 139 stemmen
Shocktober #17
Ook een herziening. De tweede keer dat ik de film kijk en hij blijft ijzersterk. We observeren een psychopaat die net oo vrije voeten is gekomen. In een voice over vertelt hij over zijn dwangneuroses en moeizame jeugd. Hij wil angst zien in de ogen van zijn slachtoffers. Iets wat m ook goed afgaat.
Grootste troef van de film is de geluidsband en het camerawerk. Het is dan ook de favoriete film van Gaspar Noe en duidelijk ook zijn inspiratiebron voor zijn eigen visuele stijl.
Rauw, grimmig nihilistisch meesterwerkje.
4,5 blijft staan.
Zonde dat irreversible 80 paginas heeft van recensies en ETV 44 paginas heeft, terwijl deze film maar 3 heeft. Gaspar Noe is een zeer getalenteerde regisseur maar het camerawerk heeft hij gejat van deze film. Verdient echt meer dan dit in mijn mening

Basto
-
- 11052 berichten
- 7146 stemmen
Zonde dat irreversible 80 paginas heeft van recensies en ETV 44 paginas heeft, terwijl deze film maar 3 heeft. Gaspar Noe is een zeer getalenteerde regisseur maar het camerawerk heeft hij gejat van deze film. Verdient echt meer dan dit in mijn mening
Ach, zo heeft Soy Cuba (Film, 1964) maar 5 pagina’s en Goodfellas 65. De pot met mosterd krijgt nu eenmaal minder aandacht dan de hotdog.

LLoyd Gallagher
-
- 252 berichten
- 139 stemmen
Ach, zo heeft Soy Cuba (Film, 1964) maar 5 pagina’s en Goodfellas 65. De pot met mosterd krijgt nu eenmaal minder aandacht dan de hotdog.
Daar zeg je wel iets. Het is eenmaal hoe het is

ibendb
-
- 4645 berichten
- 2877 stemmen
95.
Speelduur: 93 minuten
FTV: 2 punten
Totaal: 188 punten
Subgenre: 50. Home Invasion Horror
Voltooid: 94/100 (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 48, 50, 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 78, 79, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100)
Op vlak van verhaal en spanning is deze Angst zeer middelmatig. Waar de film vooral in uitblinkt is een zwartgallig portret van een seriemoordenaar creëren en zodoende de kijker een enorm onbehaaglijk gevoel te geven. Van de spookachtige muziek tot de koortsachtige voice-over van Robert Hunger-Bühler: alles draagt bij aan een bij vlagen misselijkmakende ervaring die je niet snel zal vergeten.
Angst zal ik nooit meer zelf opzetten, daar is het te hevig voor. Indien hij nog eens gedraaid wordt in de Sphinx of Studio Skoop zal ik dan weer niet aarzelen om deze nachtmerrie in perfecte omstandigheden te aanschouwen.
4*

pjmj
-
- 296 berichten
- 279 stemmen
Alweer een memorabele filmpsychopaat erbij. Deze man met onbegrepen gedrag en een totaal verknipte geest was de weg echt helemaal kwijt. De mega-naargeestige filmlocaties zijn bijzonder geslaagd. Ze droegen belangrijk bij aan de sinistere sfeer en zorgden bij mij voor een onvergetelijke kijkervaring.
Het laatste nieuws

Netflix onthult releasedatum van nieuwe Zweedse misdaadserie, Aangrijpende documentaire stoot 'The Electric State' van de troon | MovieMeter Recap

'Eternal Sunshine of the Spotless Mind' gaat Netflix verlaten: 'Er is eigenlijk geen kritiek te bedenken'

'Severance' krijgt een derde seizoen op Apple TV+

Dit zijn op dit moment de tien populairste films op HBO Max
Bekijk ook

Threads
Drama, 1984
51 reacties

Na Srebrnym Globie
Sciencefiction, 1987
19 reacties

Nanjing! Nanjing!
Oorlog / Drama, 2009
66 reacties

Spoorloos
Thriller / Mystery, 1988
556 reacties

Tsuitô no Zawameki
Drama, 1988
21 reacties

Music Box
Drama / Thriller, 1989
20 reacties
Gerelateerde tags
schizofreniegevangenisvertellingbodily disabled persongerman-german border mental breakdownmespsychopaatstalkersociopathmoordrampagesnorricam bloedvergietenseriemoordenaarslashermultiple stabbings maniachuisinvasiegeestesziektecharacter studydachshundmadmanknife murderunsettlingemotionally disturbedcreepyviolent man mentally unstableuncanny valleypsychopathicmurderouspsychemurderous intentionsdisturbed individualnihilisticmurder addictioncute dogclassicmurderous urgescharacter focusedpsyche study
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API

© 2025 MovieMeter B.V.