- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Reazione a Catena (1971) (Bava ook nog eens erop)
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nog zeer recent, maar toch ga ik deze film al nomineren....
ZZ TOP laatste keer dat ik naar jou verwijs ...kies nog een goeie
Net als ik dacht na het bekijken van Annihilation oef eindelijk van die 2018 films af 
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Opmerkelijk dat deze film nog niet gekozen is.
Cloverfield (2008) - MovieMeter.nl
En A Quiet Place stond ook nog op mijn schaduwlijst.
Glacius mag weer.
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13403 stemmen
Bij mij ook. En Cloverfield ook trouwens
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Tja opmerkelijk weet ik niet, was Cloverfield dan ergens baanbrekend? Als je nu had gezegd een film over King Kong of Godzilla maar die worden al helemaal straal genegeerd.
baspls je had jouw film bij Kondoro0614 gezet, ik heb dat even verbeterd 
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13403 stemmen
Ik heb King Kong wel in mijn horror top 100 maar pas op plekje 69, dus er zijn nog genoeg films die ik daarvoor zou nomineren. Ik vond Cloverfield inderdaad vernieuwend toen. En gewoon erg spannend.
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Aangezien mijn keuzes vaak niet in de smaak vallen hier vind ik een K.O. als deze super handig. Of de horror maand. Ik ben sinds vorige maand wel meer geïnteresseerd geraakt in de genre dus ik hoop voor volgend jaar toch een mooier, verschillend en excentrieke lijst te kunnen maken en voor te leggen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik heb King Kong wel in mijn horror top 100 maar pas op plekje 69, dus er zijn nog genoeg films die ik daarvoor zou nomineren. Ik vond Cloverfield inderdaad vernieuwend toen. En gewoon erg spannend.
Kiezen jij en joolstein nog voor een methode , voor de volledigheid thx 
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Cloverfield was voor mij zeldzaam beklemmend, had ook makkelijk door mij genomineerd kunnen worden.
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13403 stemmen
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
Het is mij eigenlijk om het even welke optie het wordt. Dus sluit ik me aan bij de meerderheid
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Cikx heeft me ook gevraagd om deze voor hem te noteren, en een goeie keuze: Orphan (2009).
Bedankt voor het meenemen van mijn keuze, Woland!
Oef er is toch hoop voor Cikx, eentje die ik ook wel zelf had kunnen nomineren als we er meer dan 10 moesten doen
Hoop doet leven.
Op de valreep inderdaad nog 2 toppers gezien.
ZZ TOP
-
- 507 berichten
- 2193 stemmen
En met 'Christine' wou ik eigenlijk afsluiten ZZ TOP, zodat ik nog wat variatie in de jaartallen had.
Sorry hoor 
Ik maak het je nu zeker een stuk moeilijker 
Heb nog wel even getwijfeld om 'Christine' te nomineren, maar heb het toch maar gedaan. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Als er niet ineens een dozijn mensen alsnog van gedachten veranderen zullen we de schifting doen via methode 2 die met 12 stemmen duidelijk de voorkeur geniet op de andere 2.
Eens als ik mijn laatste nominatie heb gedaan kunnen we hiermee dus aan de slag.
Ik stel voor dat deze stemming via pm en niet via een publieke excel te doen zodanig dat de keuze van een ander niet van invloed kan zijn om alsnog de een te laten doorgaan of een ander te zien 'afvallen'.
Ik had daarom graag 3 vrijwilligers gehad die deze pm's willen ontvangen. Bedoeling is dat we in 3 groepjes van 6 onze voorkeurslijstjes naar 1 van de 3 vrijwilligers sturen. Als de vrijwilliger van ieder van zijn 6 mensen (hij of zij zal het eigen voorkeuslijstje wel naar een andere vrijwilliger moeten sturen) de lijstjes heeft ontvangen kan ie het optelsommetje maken. Eens dat gedaan de resultaten doorsturen naar mij.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Als er niet ineens een dozijn mensen alsnog van gedachten veranderen zullen we de schifting doen via methode 2 die met 12 stemmen duidelijk de voorkeur geniet op de andere 2.
Zes mensen die allen overstappen naar dezelfde methode zou de *trick* al doen, maar goed, i get the point haha. 
Zandadder
-
- 2595 berichten
- 3095 stemmen
Aangezien Amsterdamned onder thriller valt, kies ik voor De Lift (1983)
Het is me niet duidelijk of ik er weer 2 mag selecteren, zo ja, dan kies ik ook voor: The Omen (1976)
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
U96 Jij bent weer
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Aangezien Amsterdamned onder thriller valt, kies ik voor De Lift (1983)
Het is me niet duidelijk of ik er weer 2 mag selecteren, zo ja, dan kies ik ook voor: The Omen (1976)
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
U96 Jij bent weer
Uiteraard dit was je laatste nominatie, voor de rest nu ook.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nog zeer recent, maar toch ga ik deze film al nomineren....
ZZ TOP laatste keer dat ik naar jou verwijs ...kies nog een goeie
Nu ik deze heb gezien moet ik mijn tranen al snel verruilen voor een vreugdedans, top nominatie 
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Nu ik deze heb gezien moet ik mijn tranen al snel verruilen voor een vreugdedans, top nominatie
Wow! Niet verwacht eigenlijk dat je deze leuk ging vinden.. Geinig!
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
A Quiet Place is wel echt een topfilm inderdaad. Ik wilde hem eigenlijk al bij de eerste vier plaatsen nomineren, maar er kwam steeds iets tussen. Er komt een vervolg trouwens. De manier waarop we met de KO doorgaan klinkt goed alexspyforever 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Gisteren toevallig de LP van de A Quiet Place soundtrack binnen gekregen met erg treffend design van Matt Ryan Tobin:
Music Weekly: A QUIET PLACE - Original Motion Picture Soundtrack LP – Mondo - mondotees.com
Puike film inderdaad. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Collins is een van de vrijwilligers. Ik heb er nog graag 2, komaan niet verlegen zijn 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Collins is een van de vrijwilligers. Ik heb er nog graag 2, komaan niet verlegen zijn
Tegen wanneer moet de telling bij jou binnen zijn?
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
YEP
Ik... Ik meld me aan als vrijwilliger!