• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.235 series
  • 34.017 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.123 gebruikers
  • 9.378.924 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Zandadder

• 2595 berichten
  • 3095 stemmen

Methode 2

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3849 stemmen

Ik kies ook voor twee.

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

Methode twee!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Vul het aub in op de excel dan kan ik achteraf snel zien welke methode meest is gekozen

Glacius

• 4297 berichten
  • 3033 stemmen

Done

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Misschien nog een derde methode voorstellen.

6 duels tussen 3 lijstjes elk. De twee beste lijstjes per duel gaan door.

De 6 verliezers gaan uiteindelijk door naar een slotduel waarbij iedereen twee lijstjes mag kiezen. De twee lijstjes die laatst eindigen vallen af.

Methode 1 vind ik een beetje onfair voor de 5 beste verliezende geplaatstende te gaan bepalen, want dan ben je enorm afhankelijk van de tegenstander.

En methode 2 vind ik een vrij brute selectie.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Misschien nog een derde methode voorstellen.

6 duels tussen 3 lijstjes elk. De twee beste lijstjes per duel gaan door.

De 6 verliezers gaan uiteindelijk door naar een slotduel waarbij iedereen twee lijstjes mag kiezen. De twee lijstjes die laatst eindigen vallen af.

Methode 1 vind ik een beetje onfair voor de 5 beste verliezende geplaatstende te gaan bepalen, want dan ben je enorm afhankelijk van de tegenstander.

En methode 2 vind ik een vrij brute selectie.

Als er mensen voorstander voor zijn dan mogen ze er voor kiezen. Ik vind het persoonlijk te omslachtig. Ik denk dat vergelijken van 2 lijstjes al moeilijk genoeg gaat zijn, laat staan 3.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Als er mensen voorstander voor zijn dan mogen ze er voor kiezen. Ik vind het persoonlijk te omslachtig. Ik denk dat vergelijken van 2 lijstjes al moeilijk genoeg gaat zijn, laat staan 3.

Bij methode 2 moet je al gaan vergelijken tussen alle lijstjes. Het vergelijken tussen maar drie lijstjes is eenvoudiger.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

TornadoEF5 schreef:

(quote)

Bij methode 2 moet je al gaan vergelijken tussen alle lijstjes. Het vergelijken tussen maar drie lijstjes is eenvoudiger.

Ik vind jou methode te omslachtig. Methode 2 is lekker simpel, en ik denk dat iedereen nu al best 6 lijstjes kan aanwijzen die hij/zij het interessantste vindt. Zeker 4/5, en dan zal het even lastig worden om te kiezen voor de laatste twee. Maar ik kan nu al 5 lijsten aanwijzen die mijn favoriet zijn.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Tornado ik wil jouw methode best een kans geven al lijkt de meerderheid nu al gewonnen voor methode 2. Ik denk dat ook ik er redelijk snel enkele favoriete lijstjes kan uithalen. Wie al heeft gekozen mag nog steeds wijzigen.

Shadowed

John Milton

joolstein

Shinobi

TornadoEF5

Hollywood007

Collins

Woland

Cikx

Kondoro0614

baspls

Noodless

ZZ TOP

IH88

Glacius

U96

Zandadder

Methode 1: We doen 9 battles bepaald via de randomizer, elke battle duurt steeds 24 uur. De winnaars gaan door alsook de beste 5 verliezers. De overige 4 verliezers doen nog een battle waarvan de winnaars zich aansluiten bij een KO met 16.

Methode 2: Op het einde van de nominaties kiest elke deelnemer zijn/haar 6 favoriete lijstjes uit. Uiteraard kan men niet voor zijn/haar eigen lijstje kiezen. De 4 minst gekozen lijstjes vechten een duel uit waarvan de winnaars zich aansluiten bij een KO met 16.

Methode 3: 6 duels tussen 3 lijstjes elk. De twee beste lijstjes per duel gaan door. De 6 verliezers gaan uiteindelijk door naar een slotduel waarbij iedereen twee lijstjes mag kiezen. De twee lijstjes die laatst eindigen vallen af.

Aan jullie om aan te geven welke methode je verkiest. Ik heb in de Excel op rij 13 (hoe toepasselijk!) in de eerste kolom "keuze" gezet. Vul in die rij onder je eigen naam het nummertje in van de methode in die je graag ziet toegepast. je hoeft hiervoor niet te wachten tot je aan de beurt bent. Ikzelf zal niet kiezen om te vermijden dat er een gelijke stand zou kunnen ontstaan.

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Mij maakt het niet veel uit dus ik sluit me uiteindelijk wel aan bij de meerderheid.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Volgens mij mag John Milton nog twee keuzes doorgeven. Voordat we het vergeten .

John Milton

• 24233 berichten
  • 13403 stemmen

Working on it!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Tja in elk zijn er al ruimschoots 4 uur verstreken ga ik de nominatie doen voor joolstein die hij me gisteren heeft doorgeven.

House of Usher (1960)

Vooruit JM of zijn je mogelijkheden ook uitgeput?

Ondertussen mag ook Shinobi weer.

John Milton

• 24233 berichten
  • 13403 stemmen

Zeker niet, ik kan er nog wel tien doen. Daarom is het juist moeilijk

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Zeker niet, ik kan er nog wel tien doen. Daarom is het juist moeilijk

Gelieve ze dan ook hier te plaatsen en niet enkel in de Excel, verstrooide professor

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

Die JM is een sluwe vos !

John Milton

• 24233 berichten
  • 13403 stemmen

Hmm, ja dat is wel handig he.

JM nomineert:

Possession (1981)

Frankenstein (1931)

Voor wie zich afvraagt waarom ik niet meteen nomineerde, ik was even druk met de omstandigheden waaronder ik films kijk. Dat allemaal goed instellen koste wel wat tijd. Maar: JM is blij.

De eer is aan (reeds getagde) Shinobi.

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Oef, was net van plan deze te nomineren om alexspyforever tegemoet te komen.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Scream (1996)

Veel schiet er niet meer over, dus met oog op een goede vermakelijke film en om mijn lijstje "luchtiger" te maken.

Hollywood007 Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Cikx schreef:

(quote)

Oef, was net van plan deze te nomineren om alexspyforever tegemoet te komen.

Dat was inderdaad een interessantere keuze geweest dan al die drama/arthouse werkjes. Company of Wolves zou je eigenlijk wel kunnen liggen.

Er zijn er zo nog wel van die meer drama/surrealisme dan horror die ik wel kan waarderen:

Paperhouse (1988)

Veneno para las Hadas (1984)

Celia (1989)

Het zijn ook niet de meest bekende of gewaardeerde films hier.

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Dat was inderdaad een interessantere keuze geweest dan al die drama/arthouse werkjes. Company of Wolves zou je eigenlijk wel kunnen liggen.

Er zijn er zo nog wel van die meer drama/surrealisme dan horror die ik wel kan waarderen:

Paperhouse (1988)

Veneno para las Hadas (1984)

Celia (1989)

Het zijn ook niet de meest bekende of gewaardeerde films hier.

Ik ben op dit moment een ouder fantasy/horrorsprookje aan het kijken die me erg bevalt. Dus dat zou wel eens mijn volgende kunnen worden.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3849 stemmen

The wonan in black (2012) als deze nog niet genoemd is. ( Kan effen niet op men computer dus kan het niet zien ?)

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Hollywood007 schreef:

The wonan in black (2012) als deze nog niet genoemd is. ( Kan effen niet op men computer dus kan het niet zien ?)

Nee, nog niet. Collins mag weer.

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

Iets Aziatisch ontbrak nog.

Jiao Zi (2004)

En de beurt is aan Woland.

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

Woland

• 4796 berichten
  • 3820 stemmen

Ik ga weer voor een oudje: Peeping Tom (1960).

Cikx heeft me ook gevraagd om deze voor hem te noteren, en een goeie keuze: Orphan (2009).

Dat betekent dat nu de beurt is aan Kondoro0614. Leef je uit!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Oef er is toch hoop voor Cikx, eentje die ik ook wel zelf had kunnen nomineren als we er meer dan 10 moesten doen

John Milton

• 24233 berichten
  • 13403 stemmen

stond bij mij ook op de shortlist!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.