The Devil's Rejects (2005)

Verenigde Staten / Duitsland
Horror / Actie

geregisseerd door Rob Zombie
met William Forsythe, Sheri Moon Zombie en Sid Haig

Na een spectaculaire schietpartij met de politie gaan een paar leden van de gestoorde en moordzuchtige familie Firefly op zoek naar nieuwe slachtoffers. Ondertussen is de broer van sheriff Wydell, een eerder slachtoffer van de familie, razend over de dood van zijn broer. Hij wil niets liever dan wraak nemen op het groepje psychopaten...

avatar van Left4Dead
Hollywood007 schreef:

Ik vraag me wel af hoe het verhaal verder moet na het einde in the devil's rejects.

Waarschijnlijk naar het begin wanneer de familie begint met hun praktijken. En prequel zeg maar.

avatar van Hollywood007
Left4Dead schreef:

Had ik nog niet aan gedacht eigenlijk. Zou best leuk zijn.

avatar van tattoobob
Hollywood007 schreef:

Nee het verhaal gaat verder waar Rejects stopte...ze leven alle drie nog en onsnappen uit een inrichting.

avatar van Hollywood007
tattoobob schreef:

Ook een leuk gegeven. Het maakt me eigenlijk niet uit wat het verhaal is. Zolang er maar lekker veel bloed en gore in zit op de typische Rob Zombie manier.

avatar van tattoobob

avatar van Psycho-M
Mijn favoriete Rob Zombie film (tot nu toe).
Na House of 1000 corpses volgde al snel dit vervolg over de Firefly familie.
Captain Spaulding, Otis en Baby zijn toch wel een sadistisch trio die je nog lang zal bijblijven.
House of 1000 corpses was een wel erg chaotische film en met The Devil's Rejects merk je ook dat Rob Zombie als filmmaker gegroeid is. De heerlijke exploitation korrel zit nog wel in het beeld en het ziet er allemaal veel professioneler en strakker uit. Een goede horror met memorabele karakters.

En terwijl deze Devil's Rejects al zo'n 2 jaar na House of 1000 corpses uitkwam, hebben we nu al heel lang moeten wachten op het vervolg.
Maar het opnemen van 3 from Hell is inmiddels afgerond en ze zitten in de post-production fase.
Ergens volgend jaar zal hij uitkomen.
Can't wait.
3 from hell teaser