Three from Hell (2019)

Alternatieve titel: 3 from Hell

Horror / Misdaad

geregisseerd door Rob Zombie
met Sid Haig, Sheri Moon Zombie en Bill Moseley

Na hun gruwelijke wandaden werden de drie psychopaten Otis Firefly, Captain Spaulding en Baby Firefly opgewacht door de politie, waarna een vuurgevecht volgde. Velen geloofden dat het moordlustige trio deze confrontatie niet overleefde, maar toch blijkt het drietal nog in leven te zijn. Inmiddels zitten ze al jaren veilig achter slot en grendel. Maar de psychopaten zijn niet van plan om te lang stil te blijven zitten en kunnen niet wachten tot ze weer vrij zijn, op zoek naar nieuwe slachtoffers.

TEASER

avatar van tattoobob
In Film > Nieuws > 3 From Hell:

De derde uit de reeks van Rob Zombie.
Het filmen is begonnen en ik kan niet wachten totdat deze uit is.

Mosely,Sherry Moon Zombie en Sid Haig zijn terug

Rob Zombie Confirms Sid Haig's Return In '3 From Hell'! - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

avatar van xaid
zin in!! vorige 2 waren ook vet!

avatar van tattoobob
Eindelijk toegevoegd

avatar van jeroentjuhhhhh
3 FROM HELL (2019) Official Teaser Trailer
Dit gaat weer fan-fucking-tastisch worden.

avatar van Bob Gray
Is Spaulding naar de tandarts geweest?