menu

Film / Cast en crew / Sacha Baron Cohen

zoeken in:
ik was net ff aant googelen, en ik zag dat Sacha Baron Cohen ( Ali G) ook een stem in Madagascar had, maar welke?

Die king of the jungle

Don Gertus
Sacha Baron Cohen doet de stem van Julien.

Ja nou en ik vind dat hij het wel goed deed, want die king Julian is wel grappig hoor

stan schreef:
Ja nou en ik vind dat hij het wel goed deed, want die king Julian is wel grappig hoor

ja king Julian, dat was hem

Ja ik vond hem ook heel grappig

Ja inderdaad

nu we het toch over Sacha Baron Cohen hebben, wie weet waar je z'n -Ali G- Tommy Gear muts en z'n bril kan kopen

Nee serieus, ik vind wel cool

Geen idde
Misschien moet je op speurder of op marktplaats kijken, of je kan wat kopen via zn site

Ik weet het niet echt

en wat is z'n site

Geweldige typetjes als Alig-G en Borat echter bruno vind ik minder grappig. Geweldige komiek!

movie*freak
Bruno vind ik echt helemaal niks

Er komt een film over Bruno in 2008 !!
Ik vind hem juist Bruno veel beter dan "borat,ali-g" spelen
Om Bruno (waar die in de serie die grappige homo speelt) moet ik altijd juist het meest lachen
Nouja ik ben wel benieuwt het word zeker een toppertje !
Net als de films van "ali-g en borat"
&&
&&
Ik heb die muts van thommy gear wel gezien op google..
Het staat ook op Ebay ..teminste ik hoop nog dat ze er liggen
Ik heb er 2 gekocht, je kan ze in best wel veel kleuren kopen !!
Hopelijk heb ik je effetjes geholpen

SBC heeft een hilarische rol in Sweeney Todd.

Sascha : I like the move it, move it.

Gewoon prachtig alhoewel ik de rol van Ben Stiller nog leuker. Who's the cat? I'm the cat.

ik vind hem zoveel op freddie mercury lijken,haha
volgens mij zou hij die rol als ze er ooit een film over maken makkelijk kunnen spelen.

Interessant wel. Over het'pseudo-realisme' waarmee Sacha Baron Cohen een blend maakt van feit/fictie: Why Sacha Baron Cohen Is A Genius - NitPix - YouTube

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.