menu

Film / Cast en crew / Jeremy Sisto

zoeken in:
ItaliaLatinaMche
Als ik een film huur met Jeremy erin en ik zie hem acteren wil ik gewoon rondspringen. Zijn acteerwerk heeft iets heel speciaals en ik kan het gewoon niet helpen. Maar dat hij nog niet zo groot geworden is is me een raadsel. Na Kiefer Sutherland wat dan wel weer een grote naam is is hij toch echt me lievelingsacteur. Zijn acteerwerk doet me gewoon goed. Dan heb ik ook maar 1 lievelingsactrice en dat is Reese Witherspoon omdat ik acteurs over het algemeen gewoon beter vind maar zij is een uitzondering. Katherine Isabelle is ook wel goed maar is ook nog geen grote naam. Jeremy Sisto vind ik echt goed echt heel goed. Enja meningen verschillen hier natuurlijk over.

kos
Hij is me eigenlijk alleen in Six Feet Under echt opgevallen.

Ik vond hem in Six Feet Under en One Point O ook erg goed.Meer heb ik nog niet gezien bij mijn weten.

Diesel
Vind Sisto matigje in Wrong Turn.

ItaliaLatinaMche
Wrong turn is ook een film waar je alleen een beetje moet rennen en gillen. Je word daar achteraan gezeten en vermoord daar hoef je niet echt top voor te spelen.

Sisto viel mij eigenlijk nooit op tot ik hem zag in Six Feet Under. Daar is hij erg goed en sinsdien zie ik m in erg veel films. Been geen groot fan m maar hij irriteert me ook nooit.

Diesel
ItaliaLatinaMche schreef:

Wrong turn is ook een film waar je alleen een beetje moet rennen en gillen. Je word daar achteraan gezeten en vermoord daar hoef je niet echt top voor te spelen.
Hoe dan ook, Sisto is slecht in Wrong Turn, verder ook geen boven gemiddelde acteur naar mij mening. Neem een andere jonge acteur, James Franco bijvoorbeeld, hij heeft de kwaliteiten om Sisto op alle fronten van het scherm te spelen...

ItaliaLatinaMche
Ja maar dat is jouw mening ik heb me eigen mening en zo slecht vond ik hem niet in wrong turn maargoed. Ik hoef geen andere acteur te nemen omdat jij dat zegt ik vind hem goed jij weer iemand anders. Meningen verschillen gelukkig toch. Jeremy trekt mij aan James misschien jou. Daar kan je geen discussie over voeren over meningen.

kos
Hmm.. waarom dan dit topic? Als jij hem goed vind, mag iemand anders toch zeggen dat hij er geen ruk aan vindt? Dan moet je niet gelijk reageren alsof je aangevallen wordt?

Het gaat ongeveer zo:

Jij: Ik vind J. Sisto een goede acteur.
Iemand anders: Ik niet, wat een prutser
Jij: ja, hallo da's jouw mening ik vind van wel. Meningen verschillen.

Tja..

ItaliaLatinaMche
Hij zei het wel even wat anders hoor,

Neem een andere jonge acteur, James Franco bijvoorbeeld, hij heeft de kwaliteiten om Sisto op alle fronten van het scherm te spelen...

Dat vind ik toch wel even anders overkomen dan een verschil van mening hebben.

T®inity
kos schreef:

Hmm.. waarom dan dit topic? Als jij hem goed vind, mag iemand anders toch zeggen dat hij er geen ruk aan vindt? Dan moet je niet gelijk reageren alsof je aangevallen wordt?

Het gaat ongeveer zo:

Jij: Ik vind J. Sisto een goede acteur.
Iemand anders: Ik niet, wat een prutser
Jij: ja, hallo da's jouw mening ik vind van wel. Meningen verschillen.

Tja..

Jij voelde je anders ook nogal aangevallen op Italia's mening over Al Pacino.

T®inity
Jeremy Sisto heeft naar mijn mening nog niet kunnen laten zien wat hij echt kan. Zijn capaciteiten heeft hij misschien nog niet eens voor de helft laten zien. Hij kan met de goede rollen wel uitgroeien tot de top acteurs van de volgende generatie; samen met my man James Franco heb ik zeker al 2 kandidaten.

Diesel
T®inity schreef:

Jij voelde je anders ook nogal aangevallen op Italia's mening over Al Pacino.
Jij ziet ze vliegen...

ItaliaLatinaMche
Diesel gooi toch niet steeds die irritante mening van je erin. Je mag een mening hebben hoor maar je valt mensen meteen weer aan die hun mening hebben.

T®inity
Diesel schreef:
(quote)
Jij ziet ze vliegen...

Kos ook blijkbaar....

kos
Pff....ik vind het allang goed hoor. Pacino kan er niks van en Jeremy Sisto is de bom. Whatever.

ItaliaLatinaMche
Kos dat zeggen we toch helemaal niet. Ik vind Jeremy gewoon goed hoef je niet meteen met sarcasme te komen. Jeremy trekt mij gewoon aan en Pacino trekt jou aan. Klaar toch.

kos
Da's wat anders, jij zegt dat Al Pacino een slechte acteur is.

Ik heb ook wel acteurs die ik niet zo graag zie, zoals Tom Hanks of Russell Crowe of zo, maar ik zeg niet dat het slechte acteurs zijn, want dat slaat namelijk nergens op.
Laat staan iemand met zo'n imposante carriere als Pacino. Als Sisto ook maar 5 procent van de carriere van Pacino weet te bewerkstelligen mag hij heel, heel blij zijn.

ItaliaLatinaMche
Ik vind Pacino slecht ik mag ook acteurs slecht vinden ik vind er wel meer slecht maar jij hoefd dat niet te vinden. Ik respecteer jouw mening toch ook ik vind dat Jeremy onderschat word. Hij kan nog veel meer laten zien.

kos
Het gaat ook niet om respecteren. Van mij mag je hem slecht vinden, zal mij worst wezen. Ik snap alleen niet hoe je erbij komt. Hij overdrijft z'n rollen? Hij is niet geschikt voor z'n rollen? Hij heeft geen goede performance, weinig energie, weinig charisma..ik zou het niet weten.

ItaliaLatinaMche
Je snapt niet hoe ik erbij kom, nou Kos ik heb gewoon een andere mening, dan jou mening. Als ik Pacino zie acteren kan het me niet boeien, hoe moet ik dat verder argumenteren dan.

kos
Ok. Laten we erover ophouden.

ItaliaLatinaMche
Dat vind ik ook Kos, elkaars mening accepteren toch? Als heel de wereld Cappacino goed vond was het niet leuk meer toch.

Ja, laten we het eens hebben over Jeremy Sisto. Deze acteur draait al een tijd mee in de filmwereld en heeft een indrukwekkende C.V. opgebouwd. Zeker een topacteur à la Pacino voor de toekomst.

Fijn dat we het ook eens over hem gaan hebben, dan altijd maar over Edward Norton, Brad Pitt, Al Pacino, Robert DeNiro, Kevin Spacey etc. (Niet dat dit geen geweldige acteurs zijn, don't take me wrong).

FisherKing
Jeremy Who ? Wat voor carriere dan in spraakmakende en goede films ? 't menneke komt net kijken....

Diesel
Jeremy Sisto...

FisherKing schreef:

Jeremy Who ? Wat voor carriere dan in spraakmakende en goede films ? 't menneke komt net kijken....

Net kijken??? Hij heeft al in 44 films gespeeld, waarvan een paar zelfs als leading character! Daarnaast heeft ie ook nog in verschillende theaterproducties geacteerd.

Dat noem ik niet iemand die net even om de hoek komt kijken.

starbright boy (moderator)
Even zijn IMDB-lijstje bekeken.

Hij zit in The Heart is Deceitful Above All Things. En dat is een film waar ik wel een beetje naar uitkijk. Voor de rest heb ik hem nooit zien acteren (behalve in Clueless) en het grootste deel van zijn films (Wrong turn bijvoorbeeld) trekt me ook totaal niet. Een handvol zou ik weleens willen zien.

FisherKing
Een aankomend acteur dient zich wel te bewijzen met op zijn minst een paar oscarnominaties.... En onvergetelijke screen-appearances...

Zoals Al Pacino in Dog Day Afternoon en Robert De Niro in Taxi Driver.

ItaliaLatinaMche
Jeremy

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.