Broken (2006)

Drama / Thriller

geregisseerd door Alan White
met Heather Graham, Jeremy Sisto en Jake Busey

Hope is een jongedame uit Ohio die nu in L.A. werkt als serveerster en op een nacht nadenkt over al die foute keuzes die ze in haar leven gemaakt heeft. Plots komt ze voor de grootste keuze van allemaal te staan: de keuze of ze haar gevaarlijke ex-vriend Will, die haar ten koste van alles weer terug wil, accepteert.

Klinkt interessant, maar vrees dat het daar bij zal blijven.

avatar van Flipman
Superslecht kan de film in ieder geval niet zijn,hij zit namelijk vol met muziek van The Brian Jonestown Massacre !

avatar van pardalis
Beetje verwarrende film waar je van het ene naar het andere huppelt. Je vraagt je vaak af waar het naartoe leidt maar heb komt niet direct ook niet echt op het einde van de film.
Acteerprestaties zijn goed, zeker van Graham. Maar het script mocht zeker een groot stuk aangepast worden. Een gemiste kans.
een 2