Halloween 4: The Return of Michael Myers (1988)

Alternatieve titel: Halloween 4

Horror / Thriller

geregisseerd door Dwight H. Little
met Ellie Cornell, Donald Pleasence en Danielle Harris

Na 10 jaar in coma te hebben gelegen wordt Michael Myers overgebracht naar een andere inrichting. Hij ontsnapt echter onderweg en gaat op zoek naar Jamie Lloyd (Danielle Harris). Jamie is de dochter van Michaels jongste zus Laurie Strode. Omdat Jamie's ouders inmiddels dood zijn, is ze geadopteerd door de familie Carruthers. Michael wil Jamie vermoorden en richt op weg naar zijn ultieme slachtoffer een moorddadig spoor door het eens zo rustige stadje. Dr. Loomis (Donald Pleasence) keert terug en wil Michael koste wat kost stoppen.