• 8.521.573 stemmen

Speelduur:

Geregisseerd door: David Gordon Green

Met onder meer: Jamie Lee Curtis, Will Patton en Kyle Richards

Plot Halloween Ends

We zijn vier jaar verder en Laurie en haar kleindochter Allyson zijn nog altijd in leven. Maar Michael escaleert echter de vendetta die tussen hen bestaat verder. Dat betekent dat er een nog behoorlijk gruwelijke strijd zal plaatsvinden. Een ultiem eindgevecht zal volgen.

imageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 13 oktober 2022 in de bioscoop (Universal Pictures International Netherlands)

avatar van mikey

mikey

dat michael wat tieners afslacht lijkt me een prima idee. maar die 'vendetta' tussen laurie en mike kan me totaal niet boeien.

avatar van Kondoro

Kondoro

The Oceanic Six, hij staat op de site .

avatar van mrkos

mrkos

Heel benieuwd naar deze laatste Halloween film. Michael Myers is toch wel mijn favoriete killer in films.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

mikey schreef:

This time... It's personal!