Halloween Ends (2022)
Genre: Horror
Speelduur: 111 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: David Gordon Green
Met onder meer: Jamie Lee Curtis, Andi Matichak en Rohan Campbell
IMDb beoordeling:
5,0 (81.837)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 13 oktober 2022
On Demand:
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via meJane
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Plot Halloween Ends
"Only one of them will survive."
We zijn vier jaar verder en Laurie en haar kleindochter Allyson zijn nog altijd in leven. Maar Michael escaleert echter de vendetta die tussen hen bestaat verder. Dat betekent dat er een nog behoorlijk gruwelijke strijd zal plaatsvinden. Een ultiem eindgevecht zal volgen.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (5,0 / 81837)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- Halloween Ends (MusicMeter)
- Pathé Thuis: vanaf € 8,99 / huur € 2,99
- Kijk op meJane
Social Media
Acteurs en actrices
Laurie
Allyson
The Shape
Corey
Frank
Officer Mulaney
Terry
Stacy
Margo
Billy
Reviews & comments
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Maar is de film nou echt goor? Het draait precies op tijd weg bij alle ranzige momenten of het is bewust net niet goed in beeld gebracht telkens. Hetzelfde geldt ook voor Halloween Kills. Denk dat mensen toch de aanzet als heel goor zien, maar daadwerkelijke gore zie je echt niet. Het gaat echt veel te snel allemaal telkens. Dit is duidelijk bedoeld om de PG rating lager te houden.
De muziek vind ik wel storend aanwezig, in het huis op het laatst bijvoorbeeld. Niet echt sfeerverhogend en haalt de spanning compleet weg. Denk dat je dat ook een beetje bedoelt. Dan kan de themamuziek wel leuk zijn, maar het wordt verkeerd ingezet. Voor mij is dit allemaal incompetentie van de regisseur waar ik me al drie films lang aan erger. Ik vind het echt een hele matige horror regisseur. Potentiële bloedstollende scenes worden vakkundig om zeep geholpen. De films worden nergens ook spannend. De gore is aan de ene kant niet perse zijn schuld dat het telkens te kort in beeld is en telkens wegdraait, maar het helpt niet mee.
Volgens mij is deze film r-rated
Je ziet toch voldoende bloed, doorgesneden kelen en vleeswonden?
Het zijn zeker geen topfilms nee, Halloween 1 en 2 blijven wel de beste, al vind ik Halloween uit 2018 gewoon heel sterk qua sfeer, gore en nostalgie.
Tijd om deze reeks weer 10 jaar in de koelkast te stoppen. Over 10 jaar maar weer een nieuw deel, mag van mij ook best met Jamie Lee Curtis weer. Hopelijk wel met betere schrijvers.
Tapa
-
- 81 berichten
- 183 stemmen
Tja, dan denk je een spectaculair einde te gaan zien in de bioscoop, blijkt het na de films 2018 en kills toch een teleurstelling. Gevalletje jammer, had er meer van verwacht.
LostBoyNL
-
- 5 berichten
- 2 stemmen
Helemaal niet wat ik er van verwachte. Het hele verhaal van Corey is saai, niet boeiend en helmaal onnodig. Ze moesten gelijk weer met Michael beginnen die er nu nauwelijks in voor komt en bijna de gehele film zijn tijd nutteloos doorbrengt in een riool. Was hij op zoek naar IT ofzo? Wat deed hij daar de hele tijd? Toch nog 1 ster, omdat het hopelijk nu wel echt het einde is van de Halloween films.
Antinous
-
- 233 berichten
- 168 stemmen
Verbazingwekkend die reacties van mensen die dit nog goedvinden als Helloween film. dit moeten personen zijn die zitten te trollen ,kan niet anders!. zulke bagger films worden enkel gemaakt om te kunnen cashen! een halve ster omdat het nu hopelijk echt klaar is en er geen vervolg meer komt en omdat je voor minder niet kan kiezen. want wat was dit slecht!!!
anoniempje28
-
- 157 berichten
- 70 stemmen
Een saai deel uit de Halloween reeks , het einde was deze keer wel bevredigend ,alhoewel bij Myers weet je het maar nooit 
Doom4
-
- 617 berichten
- 481 stemmen
Helemaal niet wat ik er van verwachte. Het hele verhaal van Corey is saai, niet boeiend en helmaal onnodig. Ze moesten gelijk weer met Michael beginnen die er nu nauwelijks in voor komt en bijna de gehele film zijn tijd nutteloos doorbrengt in een riool. Was hij op zoek naar IT ofzo? Wat deed hij daar de hele tijd? Toch nog 1 ster, omdat het hopelijk nu wel echt het einde is van de Halloween films.
hahahaha nou inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Verbazingwekkend die reacties van mensen die dit nog goedvinden als Helloween film. dit moeten personen zijn die zitten te trollen ,kan niet anders!. zulke bagger films worden enkel gemaakt om te kunnen cashen! een halve ster omdat het nu hopelijk echt klaar is en er geen vervolg meer komt en omdat je voor minder niet kan kiezen. want wat was dit slecht!!!
Het is een zwakke film geworden, maar je kan niet zeggen dat het een makkelijke cashfilm is geworden want dan hadden ze wel gewoon Myers zijn normale gangetje laten gaan. Er is juist veel te veel moeite gedaan om een afwijkend script te hebben, om verrassend te kunnen zijn.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Volgens mij is deze film r-rated
Je ziet toch voldoende bloed, doorgesneden kelen en vleeswonden?
Het zijn zeker geen topfilms nee, Halloween 1 en 2 blijven wel de beste, al vind ik Halloween uit 2018 gewoon heel sterk qua sfeer, gore en nostalgie.
Tijd om deze reeks weer 10 jaar in de koelkast te stoppen. Over 10 jaar maar weer een nieuw deel, mag van mij ook best met Jamie Lee Curtis weer. Hopelijk wel met betere schrijvers.
Het is R-rated. Maar ik vind de film zeker niet bijzonder goor of wat dan ook. Op de DJ na vind ik het eigenlijk erg tam allemaal. En ook daar gaat het erg snel. Wat ik zeg. Kijk het maar eens terug en hoe snel ze bij iedere kill een montage naar een volgende camerahoek doen. Beetje een Hollywood trend. Je ziet het wel gebeuren, maar het gaat heel snel en echt ranzig wordt het daarmee niet. Misschien om de CGI te verbergen omdat er minder fysieke effecten gebruikt worden. Mis sowieso echt de genre dingetjes met lekker overduidelijk gore kills en naakt. Dit is 2022 zooi.
Over de reeks weet ik het maar niet. Zolang er incompetente schrijvers ingehuurd worden (Danny McBride really?) hebben dit soort films geen bestaansrecht. Ik kijk liever gewoon het origineel. Laat dit maar volledig met rust.
Ik hoop dat de rechthebbenden betreft Friday the 13th er een keer uitkomen. Ik ben benieuwd of ze daar nog een hedendaagse versie van durven te maken.
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
Waar heb ik naar gekeken joh ? wat was dit ? Het laatste stuk op de auto plaats was in mijn ogen gezien de titel wel toepasselijk . Maar verder was het echt wat het zijn moet.
Als een regisseur een totaal andere weg in slaat dan in de lijn der verwachting vind ik toch wel moedig . Dat is zeker een plus . En ze konden moeilijk nog een van die eeuwige slashers maken .
Maar dit gaat het niet worden voor mij , grote teleurstelling , Het einde van deel een van de trilogie was eigenlijk al bijna perfect. . Niks meer aan doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En ze konden moeilijk nog een van die eeuwige slashers maken .
Waarom niet? Daarom kijk ik dit soort reeksen. Je mag het slecht schrijven, maar gewoon uit wat het publiek wenst. Ik kijk graag naar creatieve films, ook in het horrorgenre, maar niet bij het subgenre slashers.
Gelukkig worden ze er hard voor afgestraft, want bijna al dit soort films die eens even lekker wat anders met de reeks willen doen krijgen lage scores.
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
Waarom niet? Daarom kijk ik dit soort reeksen. Je mag het slecht schrijven, maar gewoon uit wat het publiek wenst. Ik kijk graag naar creatieve films, ook in het horrorgenre, maar niet bij het subgenre slashers.
Gelukkig worden ze er hard voor afgestraft, want bijna al dit soort films die eens even lekker wat anders met de reeks willen doen krijgen lage scores.
Omdat het moeilijk is 20 keer exact het zelfde verhaal te vertellen , en toch boeiend te blijven .als je friday 13 neemt kan je toch niet twintig tieners op een camp afmaken .
Maar blijkbaar is dat heel moeilijk en krijg je dit soort bizar slechte projecten …
KingJ
-
- 365 berichten
- 506 stemmen
ik kan een horrorfilm als snel waarderen maar deze is toch echt erg matig naar mijn mening….
voorgangers Halloween 2018 vond ik prima en Halloween Kills best oké
deze dus echt niet
Darkknight11
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
Net zo als velen hier ben ik teleurgesteld over welke richting ze zijn ingeslagen met Halloween ENDS .
Het grootste probleem voor mij is het personage van Corey in deze film ' wrm ga je het eerste uur bijna alleen over dit personage opbouwen 'om hem vervolgens om op zo'n domme manier te laten eindigen .
Het was beter geweest als de regisseur er had voor gekozen om zowel Laurie als Micheal te laten sterven en Corey op het einde opgepakt zien worden voor de moorden die hij heeft gepleegd en hem ook in een psychiatrische instelling te laten eindigen. En de band die Corey en Allison om het daar te laten eindigen ' Corey als de nieuwe Micheal Myers en Allison als de nieuwe Laurie strode.
Een 6 op 10 voor deze film
Mr. Rock
-
- 196 berichten
- 476 stemmen
Een stuk leuker dan het vorige deel. De sterke en verrassende openingsscène maakt meteen duidelijk dat deze keer voor een wat andere invalshoek wordt gekozen. Een riskante zet natuurlijk, maar een waar zeker wat voor te zeggen valt. Een zoveelste moordrondje van Michael Myers was veilig en makkelijk geweest, maar ook lui en voorspelbaar. Is het 'nieuwe' verhaal in dit slotdeel dan zo geweldig? Nee, natuurlijk niet, maar op z'n minst wekt het tijdens het kijken de nodige nieuwsgierigheid op in plaats van altijd maar weer exact te weten wat je krijgt. De nieuwe rol van Myers vind ik best grappig gevonden. Natuurlijk zit het allemaal vol losse eindjes. Waarom leeft Michael Myers ineens in een riool en lijkt hij zoveel zwakker dan in vorige delen? Maar voor de logica en geloofwaardigheid hoef je het in deze films toch niet te doen. Alles is relatief, en voor een film in deze franchise anno 2022 vind ik dit zeker niet onaardig.
james_cameron
-
- 7007 berichten
- 9792 stemmen
Teleurstellend sluitstuk van de recente trilogie, met ditmaal vreemd genoeg niet de focus op Michael Myers maar op een ander, nieuw personage. Een verkeerde keuze, aangezien de lotgevallen van deze persoon niet bepaald interessant zijn, laat staan geloofwaardig. Aan Jamie Lee Curtis de ondankbare taak om dit tot een waardig einde te brengen, iets waar zij helaas niet in slaagt. Het script is gewoonweg te mallotig om enige indruk te maken. Het begin is nog niet eens zo verkeerd, met een sterke openingsscene, maar gaandeweg wordt alles steeds idioter en vooral vergezocht. Tot de volgende reboot dan maar weer, meneer Myers.
Corcicus
-
- 2811 berichten
- 3914 stemmen
Volledig akkoord met de recensie hieronder, alleen verbind ik daar toch een onvoldoende aan. Na een stevige binnenkomer stort het verhaal al snel in elkaar. Met Michael Myers heeft deze sequel nog maar weinig uitstaans. Het gaat meer om zijn sidekick. Er zaten zeker bekoorlijke kills in, maar toch sleept het gebeuren zich voort. Het entertainmentgehalte lag echt te laag voor een slasher.
teigertje
-
- 2955 berichten
- 2079 stemmen
Even een aandachtspunt.
Deze laatste film,die door Stephen King in het blad Filmtotaal met lof over deze film spreekt.
Waar hij gelijk in heeft.
Je leest hier zulke negatieve berichten.
Prima meningen verschillen.
Maar het doet deze film echt onrecht.
Want dit laatste deel, is absoluut anders met een twist erin.
Dit waar mogelijk sommige over struikelen, wat betreft smaak.
Maar naarmate deze film vordert, wordt hij ijzersterk.
En de ultieme confrontatie,is echt razend en racend spannend.
Nee deze film verdient deze absurde raiting zeker niet.
Halloween Ends is subliem.
Dus laat je niet om de tuin lijden,met deze veelal slechte recensies hier.
Persoonlijk is het niet mijn favoriete genre.
Gezien het expliciet geweld is.
Maar als horror film, een sterk Ends.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Even een aandachtspunt.
Deze laatste film,die door Stephen King in het blad Filmtotaal met lof over deze film spreekt.
Waar hij gelijk in heeft.
Je leest hier zulke negatieve berichten.
Prima meningen verschillen.
Maar het doet deze film echt onrecht.
Want dit laatste deel, is absoluut anders met een twist erin.
Dit waar mogelijk sommige over struikelen, wat betreft smaak.
Maar naarmate deze film vordert, wordt hij ijzersterk.
En de ultieme confrontatie,is echt razend en racend spannend.
Nee deze film verdient deze absurde raiting zeker niet.
Halloween Ends is subliem.
Dus laat je niet om de tuin lijden,met deze veelal slechte recensies hier.
Persoonlijk is het niet mijn favoriete genre.
Gezien het expliciet geweld is.
Maar als horror film, een sterk Ends.
Ga je nu serieus deze middelmaat verdedigen en doen of de hele wereld gek is? Bekijk ook even de IMDb score bijvoorbeeld.
teigertje
-
- 2955 berichten
- 2079 stemmen
Ga je nu serieus deze middelmaat verdedigen en doen of de hele wereld gek is? Bekijk ook even de IMDb score bijvoorbeeld.
Ik verdedig niets, het is absurd hoe deze film wordt gebashed.
Ook Stephen King heeft zich hierover uitgesproken.
En volledig mee eens
Alleen al als voorbeeld het laatste gedeelte van deze film is fantastisch.
Jij vind het niks, ik wel.
No hard feelings, maar ik ga niet mee,in het afkraken van deze film.
Want dat is zwaar onverdiend en onbegrijpelijk vind ik.
knusse stoel
-
- 3285 berichten
- 4323 stemmen
Wij vonden deze film beter dan de voorgangers die vaak (met andere personages) in herhalingen verviel.
Deze film is waarschijnlijk een prima afsluiter voor de gehele reeks "Halloween......." en tijd om iets anders te lanceren voor oktober 2023.
Van ons een 7!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik verdedig niets, het is absurd hoe deze film wordt gebashed.
Ook Stephen King heeft zich hierover uitgesproken.
En volledig mee eens
Alleen al als voorbeeld het laatste gedeelte van deze film is fantastisch.
Jij vind het niks, ik wel.
No hard feelings, maar ik ga niet mee,in het afkraken van deze film.
Want dat is zwaar onverdiend en onbegrijpelijk vind ik.
Je verdedigt wel, want zoals vaker bij jou is iedereen die jouw films niet heel goed vind niet goed wijs en snappen het gewoon niet.
Ontzettend veel mensen vinden dit gewoon een hele matige afsluiter, zonder dat Myers nog kan shinen, zonder een tof verhaal die toe werkt naar Laurie vs Michael en met veel te weinig Halloween erin.
Prima dat jij er blij van word, maar leer ermee leven dat bijna iedereen dit niks vind. Lekker boeiend dat King het wel leuk vind, dat mag. Is maar 1 mening.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
die door Stephen King in het blad Filmtotaal met lof over deze film spreekt.
Juist, Stephen King besluit even willekeurig een Nederlands blad zijn mening te geven over Halloween Ends.
teigertje
-
- 2955 berichten
- 2079 stemmen
Je verdedigt wel, want zoals vaker bij jou is iedereen die jouw films niet heel goed vind niet goed wijs en snappen het gewoon niet.
Ontzettend veel mensen vinden dit gewoon een hele matige afsluiter, zonder dat Myers nog kan shinen, zonder een tof verhaal die toe werkt naar Laurie vs Michael en met veel te weinig Halloween erin.
Prima dat jij er blij van word, maar leer ermee leven dat bijna iedereen dit niks vind. Lekker boeiend dat King het wel leuk vind, dat mag. Is maar 1 mening.
Jij zet mij weg, dat ik niet mensen voor vol aanziet.
Die een andere mening hebben.
Dat is belachelijk en dat is absoluut niet waar.
Maar ik weiger een zuur clubje, die voortdurend en wat opvalt bij veel fantastische films, keer op keer afzeikt.
Alsof het een sport is, en daar heb jij ook een handje van.
Verder is deze film,en alleen al het eind, had niet spectaculairder kunnen wezen.
En het verhaal is anders.
En tja de eerste Halloween is ongeëvenaard en Halloween kills en deze zijn in mijn optiek ook subliem.
Toen jij een keer positief was over Topgun Maverick viel ik van mijn stoel 
, maar dat is zeldzaam bij jou.
Maar goed ieder zijn smaak hoor.
teigertje
-
- 2955 berichten
- 2079 stemmen
[quote]jacobine_rodijk schreef:
Juist, Stephen King besluit even willekeurig een Nederlands blad zijn mening te geven over Halloween Ends.[/quote ]
En terecht met dat gebash van menige film,zoals deze die dit niet verdienen.
Doom4
-
- 617 berichten
- 481 stemmen
[quote]teigertje schreef:
Ik had deze film bijna vooraf al 4 of 5 sterren gegeven omdat ik er van overtuigd was dat er niks mis kon gaan zoals de halloween uit 2018 en halloween kills. Je moet toegeven dat deze film een hele andere kant op is gegaan en dat kan niet iedereen waarderen. Ik in ieder geval niet. Zoals ik al zei is het voor een horror film helemaal niet slecht misschien wel 3/4 sterren waard maar niet voor een Halloween film!. Vind het zelfs zielig voor Michael Myers dat hij zo'n einde krijgt.
knusse stoel
-
- 3285 berichten
- 4323 stemmen
Jij zet mij weg, dat ik niet mensen voor vol aanziet.
Die een andere mening hebben.
Dat is belachelijk en dat is absoluut niet waar.
Maar ik weiger een zuur clubje, die voortdurend en wat opvalt bij veel fantastische films, keer op keer afzeikt.
Alsof het een sport is, en daar heb jij ook een handje van.
Verder is deze film,en alleen al het eind, had niet spectaculairder kunnen wezen.
En het verhaal is anders.
En tja de eerste Halloween is ongeëvenaard en Halloween kills en deze zijn in mijn optiek ook subliem.
Toen jij een keer positief was over Topgun Maverick viel ik van mijn stoel 
, maar dat is zeldzaam bij jou.
Maar goed ieder zijn smaak hoor.
Jongens/meisjes. we hebben gelukkig allemaal een EIGEN SMAAK/VOORLIEFDE en daar moeten we het meedoen. Elkaar aanvallen op de ander zijn/haar smaak is op deze site niet de bedoeling vermoed ik en zo horen we ook niet met elkaar om te gaan.
Een film/serie vind je mooi/niet mooi, je zet je commentaar en waardering en dat is het, slot!
Persoonlijk was ik blij dat de film een andere weg insloeg dan de voorgangers die wel kopieën van elkaar leken.
(vond ik) En daarmee was ik een van de weinigen geloof ik? 
teigertje
-
- 2955 berichten
- 2079 stemmen
Jongens/meisjes. we hebben gelukkig allemaal een EIGEN SMAAK/VOORLIEFDE en daar moeten we het meedoen. Elkaar aanvallen op de ander zijn/haar smaak is op deze site niet de bedoeling vermoed ik en zo horen we ook niet met elkaar om te gaan.
Een film/serie vind je mooi/niet mooi, je zet je commentaar en waardering en dat is het, slot!
Persoonlijk was ik blij dat de film een andere weg insloeg dan de voorgangers die wel kopieën van elkaar leken.
(vond ik) En daarmee was ik een van de weinigen geloof ik?
Mooi gesproken je hebt volledig gelijk.
Doch ik het altijd ludiek bedoel.
✌️
teigertje
-
- 2955 berichten
- 2079 stemmen
[quote]Doom4 schreef:
Keurig onderbouwd.
En nou juist die twist erin vond ik nou eens orgineel.
Maar ik begrijp wat je bedoel,als een ander deze setting,dan niet waardeert.
Maar dat is een kwestie van smaak.
Maar ik blijf erbij.
Ik deze zeer sterk vond.
Maar zeker ieder zijn mening ✌️

Master Blaster
-
- 747 berichten
- 1639 stemmen
Matige afsluiter. Jammer dat ze voor deze verhaallijn hebben gekozen.
Kills zijn wel oke
2,5* en hopen dat het hierbij blijft
Pre- en sequels

Halloween Kills
2021
159 reacties

Halloween
2018
392 reacties

Halloween: Resurrection
2002
323 reacties

Halloween H20: 20 Years Later
1998
197 reacties

Halloween: The Curse of Michael Myers
1995
146 reacties

Halloween 5
1989
112 reacties

Halloween 4: The Return of Michael Myers
1988
153 reacties

Halloween III: Season of the Witch
1982
360 reacties

Halloween II
1981
186 reacties

Halloween
1978
1.830 reacties
Gerelateerd nieuws

MovieMeter Podcast Afl. 9: 'Halloween Ends' & Top 5 John Carpenter-films
Bekijk ook

Im Westen Nichts Neues
Oorlog / Drama, 2022
180 reacties

Aftersun
Drama, 2022
75 reacties

The Banshees of Inisherin
Drama / Komedie, 2022
131 reacties

Doragon Bōru Sūpā: Sūpā Hîrô
Animatie / Actie, 2022
16 reacties

To Leslie
Drama, 2022
22 reacties

Burnt Offerings
Horror, 1976
47 reacties
Gerelateerde tags
radio stationillinoishomicidemaskeroppastraumahalloweenverboden liefdesadismekrankzinnigheidpsychopaatpestenhorrorvervolghalloween party thrillerrampagemysterieseriemoordenaargemaskerde moordenaarslasheraccidental deathmultiple stabbings motorfietsstabbingsewerkwaadaardigdeath of sonreboothomeless manmentor protégé relationshipautumnfranchisehalloween costume grieving fathermemoir murder spreehuman monster horror icondeath of a childdoomed romancesadistic killergrandmother granddaughter relationshipmichael myerslaurie strodehalloween endshalloween killslindsey wallaceallyson nelsonfrank hawkinscorey cunninghamsheriff barkerthe shapedr. mathis masked killerjunkyardholiday horror
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








