Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

ik vond deel 1 ook veel geslaagder dan dit vervolg.Het enige punt wat hierin betewr geslaagd is is de ranzigheid is groter en de stunts zijn harder maar het lijkt over te zijn met de stuntts van Jackass.De populairiteit is toch wel over zijn hoogtepunt heen voor mijn.Een deel 3 zal er inderdaad nog wel komen maar zelf ben ik inmiddels afgehaakt na dit teleurstellende tweede deel.

heb hem gisteren gezien en vind deze nog beter dan de eerste. Heb goed moeten lachen , laat deel 3 maar komen.

hallo ik ben hier niew deze film was echt te grappig gewoon heb me kapot gelachen

Gisteren bekeken. Ik had deel 1 niet gezien, maar natuurlijk wel de stukjes op MTV en vantevoren had ik niet gedacht dat ik zo om sommige stukken zou moeten lachen. Er waren een paar geslaagde grappen en stunts bij.
Minpunt vond ik wel het gore aspect, van het poep, pies en sperma gedeelte. Dat vind ik echt niet grappig.
Overall vond ik de film wel vermakelijk!

avatar van maxcomthrilla
Jackass deel 1 nooit gezien. En laatst toevalligerwijze deze film bekeken. Iemand die ik vaak van veel filmtips voorzie, zei dat ik deze film niet kon missen. Nou had ik Aquamarine al eens afgeslagen dus leek het mij wel beleefd om een keer interesse te tonen.

En ik heb toch wel kunnen lachen hoor. De stukjes van oma en opa zijn geweldig! Alleen jammer dat de Jackassers soms teveel gore dingen poberen te doen die dan weer niet grappig zijn maar eerder smakeloos. Bv. paardenstront eten.

Toch een leuke film, waarbij het soms even duurt voordat je weer kunt lachen. Maar gelachen wordt er zeker! 3,5*

hun zijn echt lijp! Helemaal gek gewoon, Gaan weer een stapje verder dan deel 1 naar mijn mening. maar sommige dingen gaan wel een btje te ver!! paardenstront ete bv haha gave film 4*

SUPER FILM!!
nog 2x zo goed als jackass 1! verveel je geen seconde, al helemaal niet als je met een paar man deze film kijkt!
TOPPERTJE

4sterren

Duidelijk veel te veel herhaling van deel 1. Het is allemaal alleen iets groter, vreemder en internationaler. Niet dat dat nou zoveel bijdrage leverde; heb veel dingen gezien die ik eigenlijk niet echt wilde zien. Duidelijk over de houdbaarheidsdatum heen. Jackass was stuk leuker toen het allemaal iets kleinschaliger was...

basketballerke
Heb hem laatst weer een keer gezien. 4 sterren is me toch wat teveel. Er zaten dingen in die echt niks waren.

Als je jezelf dit aan laat doen spoor je toch niet. Wie laat zich nu brandmerken of wil dat bij iemand anders doen.

avatar van Horrordude
Als je zou weten hoeveel geld ze per stunt kregen zou je er denk ook wel over nadenken om jezelf te laten brandmerken

daar waar deel 1 nog net iets teveel opvulling bevatte , gaat deze number two aan een sneller consistenter tempo voorbij.

er zijn een pak meer hits dan misses en alles is net iets grootser, extremer en ranziger dan ooit.

het is leuk om een vriendenkliek te zien die na al die jaren nog even gestoord aan elkaar klit.

3.5****

avatar van otherfool
gotti schreef:

Inderdaad. Nog ranziger en gestoorder, maar ik miste de echte fun hier een beetje, dit deel is toch wat overbodig. De 2,5 sterren zijn voor de schijnbaar ongelimiteerde dosis lef van de jongens. Maar laten we hopen dat het hier dan echt bij blijft.

4.5 sterren voor de humor en lef die ze hebben. JeHet is inderdaad wel zo dat sommige acties een beetje te veel van het goede zijn, maar daar kan ik wel mee leven. Wat me wel opvalt is dat de simpelste grapjes eigenlijk nog het leukst zijn, zoals die valentijnskaart waar een bokshandschoen achter de muur zat, geniaal. Het einde is ook erg vet trouwens!

4.5

avatar van Madecineman
Madecineman (moderator)
Best lachen dat Jackass, het doet me alleen nergens, ook niet in de verste verte, enigzins aan een film denken. Deel 2 moet het minder van de stunts hebben en veel meer van het misbruik van allerlei menselijke dan wel dierlijke secreties. Bovendien zijn de heren meer dan ooit ontzettend gelukkig met hun anale fixatie.
De grappen en grollen of het gestunt met boodschappenkarretjes of skateborden is de bij vlagen verassend origineel en gedurft maar de heren weten dat meestal 10 seconde later weer geheel teniet te doen. Vaak blijkt het toch erg flauw en lomp, regelmatig sadistisch en soms gaan de heren ook ronduit te ver (alhoewel dat ongetwijfeld de bedoeling zal zijn, zie ik er niet altijd de humor van in).

Okay, ze hebben ballen (nog wel tenminste) maar na 2 delen Jackass heb ik wel genoeg puberale aanstellerij gezien; "Please lord, don't let there be a Jackass 3" zo als ze het zelf al aangaven. 2*

Jackass is vermakelijk, maar zeker in deze sequel heeft hetgeen je krijgt voorgeschoteld helemaal, maar dan ook helemaal niets met film te maken. Het is gewoon een lange aflevering, en na dik een uur begint het langzaam te vervelen. Voordeel: je kunt het dan direct afzetten want een verhaal zit er niet in

avatar van Friac
Ik had eigenlijk net hetzelfde gevoel als Kassie Wijlen: als je iets een 'film' noemt kan je er misschien toch beter een kleine rode draad in steken, nu was het inderdaad gewoon wat sketches op elkaar gegooid.
Maar goed, ik moet bekennen dat ik voor het grootste deel van de film wel met plezier naar de stunts en onnozelheden van de Jackass-clan heb zitten kijken.

Echt dubbel gelegen Hijz beter dan 1
Dit keer serieuze ideeen
3.00

avatar van WeZet
Ik vond hem erg leuk, met te gekke stunts. Alleen is het sosm wel een beetje over het randje heen. Al met al erg leuk!

*3.5*

avatar van macrobody
Moet zeggen dat de openingsscene briljant was met die stieren, helaas komt de rest van de "film" niet in de buurt. Al met al toch een erg vermakelijke film als je er van houd natuurlijk
Voor de liefhebber...

L. luchtloper
Ik denk dat die beelden ook bewerkt zijn van die beginscene...

avatar van patrick17
Wat een film zeg haha en wat zijn die gasten gek zeg.Al denk ik wel dat dit niet allemaal kan maar goed.Het is geen topfilm maar geeft meer een blik van de durf van die gasten.Ik doe ze het in ieder geval niet na.

3 *

avatar van BlueJudaskiss
patrick17 schreef:
Al denk ik wel dat dit niet allemaal kan maar goed.

Blijkbaar wel.

avatar van patrick17
BlueJudaskiss schreef:

Blijkbaar wel.

Let dan vooral eens goed op het einde

Qua stunts zaten er leuke, geslaagde dingen in de eerst Jackass film maar deze gaat nog wel een stapje verder zo ook qua vuiligheid. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan het eten van paardenstront.
De intro en outro vond ik hier ook iets beter dan in deel 1.
Leuk om is gezien te hebben dat wel maar je kan dit dan ook niet echt een film noemen. Moeilijk(er) om te beoordelen trouwens.

3,5 *

wazzaaa
Bam magera was in deze film weet de beste

rensiboy
er was veel afwisseling in de film, met ook nieuwe grappen en stunts. ik vind hem geslaagd. 3,5 ster

Egt meesterlijk deze film.

Ik lag anderhalf uur in een scheur.
af en toe is t wel iets te ranzig maar dat is Jackass gewoon.

Pleaze lord let there be a Jackass 3

Normaal gesproken ben ik helemaal geen fan van Jackjass en kijk ik liever gewoon een film met een verhaal, maar dit was dus echt lachen.

avatar van Jules [NL]
gewoon te droog voor woorden! kzag laatst dirty sanchez the movie, en hoewel die wel een stuk ranziger/zieker is, is jackass veel en veel grappiger 4*