Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

Lijkt me sterk dat die 2e clip in de film komt. Anders is het wel heel erg gesteld met onze vrienden van Jackass...

avatar van FillumGek
Eerste clip zegt niks en de tweede clip vond ik niet bepaald grappig. Zal wel in de film komen, maar dan heel kort. Dit was een beetje saai.

Maar heb nog steeds vertrouwen in de hele versie!

LaCaméraStylo schreef:

Moet ik beter kunnen skaten om hem een idioot te vinden? Bam is een commerciële sell-out. Qua niveau en qua skatestijl haalt hij het in de verste verte niet bij andere proskaters en daarnaast vind ik hem ook niet grappig. Ik wil niet zeggen dat stijl en niveau de enige dingen zijn die tellen, in tegendeel het gaat om het plezier en de passie in skaten. Maar ook deze ontbreken, hij skate alleen voor de publiciteit, voor het geld.

De enige rede dat hij sponsers als Element, Adio en Electric heeft, is omdat alle mensen die alleen even skaten voor de rage, al die meelopers, al die mensen die hem op tv zien en al die stupide mensen die denken dat een hartogram het 'Bam-logo' is, hem koel vinden. Als je je er echter iets meer in zou verdiepen zou je er snel achterkomen dat hij, vooral als het om skaten gaat, niet zoveel aandacht waard is.

Het idee dat mensen alleen skaten om de publiciteit, het geld of iets in die richting, is gewoon stom. Daar draait skaten niet om. Vergelijk het maar met films, de regisseurs die alleen films maken om het geld, die alleen maar blockbusters willen maken, missen toch ook de passie?

Viva La Bam niet gekeken zeker? Niet gezien hoe vaak die gast voor de lol skateboarde?

Denk je dat hij voor de lol aan het skaten is en dat toevallig gefilmd wordt ofzo? Hij skate voor de camera, voor zijn programma, voor de publiciteit. Natuurlijk skate hij wel eens voor de lol, maar het feit dat hij zo commercieel is en denkt dat hij humor heeft en god is irriteert me gewoon. Ik weet niet of jij skateboard, maar misschien zou je het dan anders bekijken. Achter het skateboarden zit een hele cultuur waarbij het voornamelijk draait om de vrijheid en het plezier, niet om competitie of publiciteit.

TimD
Hij heeft humor, God bestaat niet dus die is hij niet (komt niet eens in de buurt) maar je ziet overduidelijk dat hij er plezier in heeft altijd . Zoals je ook kunt zien in de jeugdfilmpjes van Bam.

Heee, ik kan weer -net als de vorige deel- een 1/2 geven. ik vond vorige deel helemaal geen ruk aan, deze zal dan ook zo wezen.

TimD schreef:

Ik vind dat hij geen humor heeft, daarnaast is het een beetje naief te denken dat hij nog precies hetzelfde is als vroeger. Ik heb zijn jeugdfilmpjes gezien in de skatefilm Closure en daar zie je dat inderdaad, als je echter een skatefilm van nu kijkt zoals Elementality of de Adio Promo zie je dat hij alleen nog maar z'n part kan vullen met over mensen heen kotsen en voor de zoveelste keer met z'n geforceerde lollige kutkop dezelfde grappen maken.

TimD
In Viva La Bam zie ik anders heel iets anders, en daar moet ik ook keihard om lachen.

Hier ook om: Jackass Number Two Trailer

avatar van stan
Wel leuk

ROFLMAO!!

Fijn om weer eens echt le lachen...

Haha, gewoon geweldig dit, kijk er nu al naar uit

hee wanneer komt die nou uit 22september of 8 febuari?

TimD
5 oktober: Vlak voor mn birthday!

Kaffeefiltjer
@ TimD:

Je argument; God bestaat niet, dus kan hij het niet zijn,
is zeer zwak.

LaCaméraStylo wil alleen aantonen dat die vent een ego heeft van hier tot in Alaska en denkt dat hij zich alles kan permitteren.

Hoe dan ook, ik heb Jackass maar even fijn gevonden,
vond het allemaal een beetje overroepen.
(Eenderzijds; toch een soort 'respect' dat ze met zoiets idioot wel massa's geld verdienen )

TimD
Hoezo? Hij bestaat niet dus hij is het niet . Hij kan zich ook alles permitteren want hij verdient er bakken geld mee (zonder gedonder).

FraVro
Ik vind de 4 films van CKY veel beter dan Jackass. maar opzich verheug ik me wel op de tweede film! Trialer ziet er goed uit.

jackass is gewoon de bom iedereen moet wel lachen om ze. al vind je het helemaal niet leuk er zit altijd wel wat in wat je grappig vind.

5 oktober dankje ik vond alleen maar 22 september en 8 feb

Ja ik ook.

dit wordt weer lachen

YES, het leven heeft weer zin!!!!!! ik heb er zin in....

oh en ps iedereen die denkt een echte fan te zijn enzo en gaat roepen dat de ene serie beter is dan de ander moet eerst maar eens ook even "big brother" gaan kijken.

Remi
Wat bedoel je daar precies mee?

avatar van tukkerstein
Ja inderdaad. Dat is een tijdschrift namelijk. Geen dvd of video. Mafkees.

Big Brother is een televisieprogramma mafkees

avatar van IcU
IcU
sjob schreef:
YES, het leven heeft weer zin!!!!!!.

Wat triest.

En Big Brother is dus een skate magazine, waar een groot gedeelte van de Jackass gang heeft gewerkt.

ben heel erg benieuwd!!!!

Ja inderdaad. Dat is een tijdschrift namelijk. Geen dvd of video. Mafkees.

Bigbrother Skatemag bestaat nu niet meer, maar destijds stonden zij vooral bekend om hun films. Bijvoorbeeld Number Two, Shit en Crap.

LaCaméraStylo schreef:

ik skate ook regelmatig maar als ik er geld mee kon verdienen zou ik dat ook zeker niet laten gewoon je ding doen en nog betaald krijgen ook ik zou het wel weten

ik heb hem dan nu op voorhand al een 5 gegeven

TimD
Hij doet het voor de lol, want hij verdient zoiezo geld wat hij ook doet.

avatar van fabbyke
tripple T schreef:

ik heb hem dan nu op voorhand al een 5 gegeven

Bam Margera skate eerst gewoon voor het plezier en nu misschien ook wel voor mtv ja, ik kan begrijpen dat je skate en geld verdient maar als je op mtv komt enzo en je eigen programma hebt doe je het skaten wel voor de show.