Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

• vandaag om 00:05 uur op TV (RTL7)
Oe gelukkig dan maar.

Ik kijk uit naar het derde deel!

avatar van schram101
Oke, had namelijk wat gedownload wat The Lost Tapes heette. Dus dacht dat dit het derde deel zou zijn. Maar het staat ook nog niet hier op de site dus het zal wel een tv-film of iets dergelijks zijn.

avatar van movie acteurs
Hersenloze gasten die elke keer wat effectiefs verzinnen om zichzelf/ander te pijnigen of voor schut te zetten. Zoals het einde als Ehren een terrorist moet spelen en dat ie een baard van schaamhaar krijgt van de crew. Ook als Steve-O een bloedzuiger aan het oogwit hangt.Brrrr Hoe die gozer die pijn kan weerstaan is een raadsel.
3,5. Naar mijn mening even goed als de eerste film.

avatar van Arabyus
Kga um zeker kijken zo.

avatar van 606
Wat een grote onzinloze mafkezen bah.
Kan hier niet naar kijken

avatar van mikey
MM: die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen.
Mag ik dat niet zelf weten?

avatar van planet_of_death
De Heerlijke super idiote humor is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.

avatar van mikey
Blijkbaar

avatar van ILDIB
2e keer gezien, stukken minder dan 1e keer. Vooral knoxville lacht te hard. Bam is wel oke

Wee man is het coolst.

Deel 1 en 2 zijn geniaal en 2.5 ook maar ik als ik julie was zal ik jackass 3 niet gaan kijken.

dat is de slechtste film die ook ooit heb gezien.

avatar van planet_of_death
Deel 3 is nog niet uit.....

planet_of_death schreef:
Oe gelukkig dan maar.

Ik kijk uit naar het derde deel!

Komt er een 3e deel dan? en wanneer word ie verwacht??

film_kaza
Iets minder als deel 1. Er zaten gewoon teveel stukken in die te ranzig waren om te zien. Voor de rest heb ik erg gelachen. Vooral de skateboard stunts waren erg cool.

avatar van JustMike
COOL & ik heb hem op DVD.
Op deze site staat 2.5 niet

spy30
leuke films maar met stront en kots en paardenzaad op drinken word ik misselijk mogen ze van mij weg laten

verder zijn het films om te gieren heb me dood gelachen in de bios ben benieuwt naar deel 3 in 3D lijkt me gaaf afwachten

avatar van Minotaures
Bah! Er zijn vele clips aanwezig waar ik een beetje weg moest kijken. Maarja, zo zit Jackass in elkaar, dus het was te verwachten.

Het minibiken vond ik wel leuk. Deed me beetje aan Remi Gaillerd denken.

avatar van killer13
veel beter en grappiger dan de 1ste film.heb me echt ziek gelache

avatar van gerrit019
Af en toe te ziek voor woorden maar af en toe zo hilarisch ......

avatar van planet_of_death
Ik dacht dat je schreef "cliché's, Minotaurus.

avatar van Thom1994
Die gasten sporen gewoon echt van geen kant,
Maar ze verdienen er wel bakken met geld mee!

avatar van ibendb
vond de scène met het badkamertje vol stront best grappig....

En ranzig...

avatar van Frens Ronde Pens
Fan-tas-tisch. Hier ben ik voor geboren, deze film heb ik inmiddels al wel 5x gezien en hij is nog steeds net zo leuk als de 1e keer. Vond het nog veel leuker dan de serie, en zelfs beter dan deel 1. Als ze op deze manier doorgaan mogen er van mij wel 100 delen van komen. Op de één of andere manier weten ze toch steeds weer wat gekkers en originelers te verzinnen.
Leukst vond ik het eindnummer en de onzin daarna. En zo hoort het ook; een film hoort knallend af te sluiten. Kijk erg uit naar het derde deel, dat ook nog eens 3D is.

avatar van JDSsmetje
Net zoals bij de serie en de eerste film staat vulgariteit en pijn op de eerste plaats. Wat mijn smaak betreft niet de juiste elementen om enige vorm van humor te kunnen creëren. Gelukkig heeft de documentaire ook zijn goede momenten. Zo was het terroristen-moment zonder twijfel het hoogtepunt van wat verder een smaakloze en erg puberale prent is.

GuyB
"slecht verhaal.... "

Waarom lees ik dat hier niet? Hier is nog minder verhaal dan in The Expendables!

Raar om sterren aan te geven maar zowiezo vind ik series als 'Nitro Circus' beter omdat het vulgaire daar toch wat minder is.

Onzin, vulgariteit en pijn. Dit alles in het extreme. Jakhalzen!

avatar van JDSsmetje
GuyB schreef:
slecht verhaal....
Waarom lees ik dat hier niet?
Omdat er geen verhaal in zit, het is namelijk een aaneenschakeling van sketches, en daar is niets mis mee!

Guardian of Isis
Goor, verderfelijk, ranzig... Maar bij vlagen enorm hilarisch! Betere sketches dan de eerste film met maar een paar echte missers. Verstand op nul zetten en het is lachen geblazen.

JDSsmetje schreef:
Kijk maar 's een aflevering van Dirty Sanchez, dan ga je de vulgariteit en pijnlijkheid van Jackass wel gauw relativeren!

avatar van boozebelly
Guardian of Isis schreef:

Amen. Dan blijken die lui van jackass maar een paar verveelde, opgeschoten pubers. Dirty Sanchez vs. Jackass....? Dikke overwinning voor de thuisploeg!