Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

Stem verhoogd naar een 3*; een stuk leuker dan het eerste deel, waarbij bij het gros van de stunts mij minstens een glimlach op m'n gezicht bezorgde

avatar van Goldenskull
Bij vlagen hilarisch, maar soms ook smeriger dan menig horrorfilm. De stunts zijn leuk, maar die smerige dingen niet. Wel aardig, maar duurt gewoon te lang om het boeiend te houden. Net iets beter dan deel 1.

avatar van eltorro
In mijn tvgids heeft deel twee 1 ster, en deel één 3 sterren.
Hier scoort juist deel twee veel beter.
In vind zelf 3 sterren wel genoeg voor deze film.

De zotten ze hadden eigenlijk al lang dood kunnen zijn

Veel heeft het ook vaker echt niet gescheelt

avatar van dvd-me
Geniaal dat jackass, ik lach me iedere keer weer stuk!
En die poster is zeker beter Jumpstylemovie

Remi
Deze poster is veel beter:

Dat is ook de orginele poster, volgens mij

avatar van DVD-T
De tv serie was gestopt, en we hebben maar liefst vier jaar moeten wachten op een vervolg van Jackass: The Movie. De koek was nog niet op, want eindelijk was daar dan Jackass: Number Two.

Qua smakeloosheid overtreft dit tweede deel het eerste zeker. Dat vele gepoep, poep eten en paardensperma drinken had voor mij niet zo gehoeven. En de zwakke dingen uit Jackass 1 zijn hier ook weer volop aanwezig. Toch blijven er genoeg hillarische momenten over, waar je zo af en toe echt krom van het lachen ligt. Ik weet niet waarom, het is ook niet de beste skit uit de film, maar ik lag echt in een deuk bij "The Valentine". Verder kent de film meer van dit soort leuke momenten, die je de slechte grappen en grollen weer wat doen vergeten. Opnieuw leuk vermaak.

avatar van ruud_sengers93
Haha wat een heldenfilm:D

Waar blijft number three?

avatar van jumpstylemovie
Remi schreef:

Dat is ook de orginele poster, volgens mij

Die krijg je in ieder geval wel wanneer je de DVD koopt.

Wie verkoopt er CKY dvd's ?

avatar van JDSsmetje
Even goed als het eerste deel.

avatar van JDSsmetje
ruud_sengers93 schreef:
Haha wat een heldenfilm:D

Waar blijft number three?

Ik heb gehoort dat jackass niet meer mag uitzenden, maar dat is dan ook gewoon een roddel.

Dit is echt zo een film die je haast nooit beu wordt. Alleen zijn de grappen soms TE pijnlijk en TE smerig, terwijl de niet zo pijnlijke grappen (zoals de bomma en bompa grappen), naar mijn smaak de beste zijn.

avatar van Justinw
als je ervsn houd moet je hem kijken anders niet, ik hou ervan dus kijk ik hem en op dit gebied zijn hun de masters

Ik heb deze film al rond de 20 keer gezien, en ik blijf me echt kapot lachen om sommige dingen, zoals die valentijnskaart aan de muur. Sommige stukjes spoel ik door, oa dat stukje waarin Steve-O een vishaak door zijn wang doet maar dat vind ik gewoon smerig. Maar hij blijft super!

Michaelpitt schreef:

The Fish Hook vind ik juist wel nog gewaagd, alleen spijtig dat er nog veel stunts van Steve-O zijn uigeknipt

avatar van Thom1994
De stunts waren beter dan de stunts in Jackass the movie 1. Verbaasde me steeds meer over de pijngrens van deze mensen.

G E W E L D I G , gewoon supergrappig!

Die gasten kunnen pijn lijden, niet normaal. Dat feit, en de hier en daar grappige momenten, leiden nog tot 2 sterren.

avatar van eefke123
hilarisch !!

avatar van ibendb
Ik vond het eigenlijk wel grappig bij die scene met het badkamertje waar de drol op valt!

avatar van jordandejong
Er zijn plannen voor deel 3. Word wel weer leuk.

avatar van Minotaures
Qua gemiddelde op MM en IMDB ziet deze er geslaagder uit dan zijn voorganger. Ben benieuwd.

avatar van schram101
Ik heb deel drie al in huis. Weet alleen niet of het een officiele film wordt. Jackass - The Lost Tapes heet die. Uit 2009.

avatar van planet_of_death
Ontzettend lachen soms, maar vele ´stunts´ zoals alle met stront kunnen eigenlijk niet.

Ik heb zeker wel genoten van die klunzen van Jackass.

schram101 schreef:
Dat is geen deel 3, deel 3 wordt vanaf Januari gefilmd. Werd gemeld tijdens de Radio Show van Bam Margera.

avatar van planet_of_death
Klopt het dat Wee man is omgekomen bij een stunt? Dat had ik ergens gehoord.

planet_of_death schreef:
Klopt het dat Wee man is omgekomen bij een stunt? Dat had ik ergens gehoord.
Nope dat is niet waar

Ze kijken zelfs of ze bepaalde stunts in 3D kunnen filmen