Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

• vandaag om 00:05 uur op TV (RTL7)
wedde dat kinderdjes het weer gaan nadoen en dat er weer mensen dood gaan. en dat ze er weer over gaan zeiken =l

avatar van IcU
IcU
Er zijn genoeg programma's van dit soort. De afleveringen worden ook nog steeds herhaald, dus ik denk niet dat het aantal explosief zal stijgen...

avatar van De Nederlander
Ik heb deel 1 nog niet eens gezien

avatar van Ninto
Die moet je zeker kijken. Enorm grappig

Pvt. Sanders
Echt wel Vooral die scene in het eco toilet

Ha een 2de deel van jackass.. geweldig

avatar van etherman
haha beter,hier zit ik op te wachten.lachen man

Van al de fun wat je nu op tv ziet is jackass begonnen, Deel 1 zal de beste blijven omdat meer als de helft ermee gestopt is( Jason, Preston, Ehren, Ryan en meer) zijn: Chris Pontius, Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O zijn eigenlijk de overblijfselen, ik ga deze film wel kijken en ik gun ze ook alle lol van de hele wereld er zullen ook wel veel grappige dingen zijn, maar naar mijn mening zal die niet zo grappig zijn als Deel 1.

FraVro
SlayerSantana6 schreef:

volgens mij doen die nog steeds mee. bij imdb staan ze er gewoon bij.

Die doen nog mee.

avatar van Ninto
Wat de hell zeiken jullie over geld verdienen met skaten... dat is echt belachelijk. Dat is de droom van iedereen toch? Geld verdienen met je favo sport. Vraag in groep 6 op de basisschool maar eens wat ze willen worden later. Groot gedeelte antwoord met prof-voetballer. Het is dan toch geen schande dat hij geld verdiend met z'n skaten. Dus dat is echt een belachelijke reden om die gozer te haten.

Mee eens .

SlayerSantana6 schreef:

Wie is overigens Jason?

avatar van Ninto
Dat is Wee Man. Maar die zit er volgens mij nog gewoon in hoor. Alleen Raab Himself doet niet meer mee. Wat ik eigenlijk wel jammer vind.

avatar van tukkerstein
Iedereen doet nog mee, behalve Raab Himself.

Gister avond gezien, ik vond dit deel leuker dan deel 1. Hier moest ik echt uitbundig bij lachen aanradertje !

4 sterren

Grappigste film ooit!!!

5 sterren!

avatar van streeter
Weer erg leuk - *** 1/2
Ik ben benieuwd hoeveel extra materiaal op de DVD zal staan.

Ninto schreef:

Je kan er voor kiezen met je passie voor skaten proberen je brood te verdienen of je kan er voor kiezen pro-skater te worden met als achterliggende gedachten rijk en bekend te worden. Hier is een heel groot verschil tussen, het een draait om passie, het ander om geld. Bam is een idioot met dollartekens in zijn ogen, die inspeelt op de publiciteit. Fuck al die onzin dat hij zo erg zichzelf is en daarmee zijn geld verdient, het is een grote commerciële sell-out.

Vergelijk het maar met sommige filmmakers die alleen films maken waarvan de producenten denken dat het geld op zal leveren. Mensen die geen passie en persoonlijkheid in hun kunst weten te leggen.

Leuke film die alleen de laatste 15 minuten ongeveer iets minder word kwa stunts. Daarintegen is bij de aftiteling wel weer vol vermaak te zien. Voor de rest leuke, lachen film die je cker weten moet zien ( Sommige scenes alleen met sterke maag -PaardScene- ) Beter dan zijn voorganger vind ik

4 Sterretjes

avatar van Ninto
Volgens mij heeft een of andere trieste kneus deze film een 1 gegeven. Erg zielig hoor...

avatar van tukkerstein
LaCaméraStylo schreef:

Een film die veel geld oplevert, betekent dus dat mensen die graag willen zien. Is dat een groot probleem? Ik zie liever een goede film die (blijkbaar daarom) veel geld opbracht, dan een filmmaker die al zijn passie en ik weet niet wat in de film stopt, maar een film aflevert die nergens over gaat.

Leuk die passie en persoonlijkheid in een film, maar ik heb liever een goede film.

avatar van Bazza
whahahahaa zo vet gewoon!

LaCaméraStylo schreef:

En dat vindt jij dus? Hij verdient z'n geld mee skaten en hij kan het ook nog heel erg goed. Doe jij hem maar eens na vriend

avatar van Ninto
Alsof skaten niet zijn passie is!? Werkelijk belachelijk wat jij schrijft, LaCaméraStylo...

avatar van Shining
Deel 1 komt dinsdag bij Veronica op tv!

ik vond hem super 5*****

grappigste film ooit! beter dan deel 1! 5 sterren

avatar van Rianneke_Dan
Ik snap niet dat deze tot nu toe een hoge waardering krijgt.
Ik vind sommige dingen die ze doen echt onzin, ik zit daarom ook niet te springen om deze te zien.
Natuurlijk is het wel eens grappig, maar om er weer een film over te maken is naar mijn mening iets té.

avatar van Mug
Mug
Hoezo valt niks van te snappen. Alleen de liefhebbers gaan naar de bioscoop voor deze ongein. Logisch dat het nu een hoog gemiddelde heeft. Over 2 jaar zal dat gemiddelde echt wel gezakt zijn. [dat geldt voor de meeste nieuwe produkties hoor, pure logica]