Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

Een vervolg?
Ben benieuwd...

alsjeblieft..

avatar van J.S.
O nee...

avatar van D-ark
ik weet het niet wat ik hier van met denken de eerste was wel lollig maar ik heb het nu wel een beetje gehad met jackass

Erg orgineel plot ook...
Hoewel ik hier niet op zit te wachten, kan ik me redelijk zelfverzekerd inbeelden dat dit tóch een kaskraker gaat worden. En dat zal vast ook wel de gedachte van de regisseur / producent zijn geweest.

BlueSword
kos...you're kidding right?

we kunnen hopen dat een stunt mislukt en ze allemaal omkomen en dat de ''film'' gecancelled word...maar dat gebeurt vast niet.

film_kaza
heus niet. jackass heeft heel wat kijkcijfers.
ik vind die rare stunts best leuk.
niet allemaal, dat wel.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken want de eerste was goed, de drie series waren goed maar het mag niet te veel worden of de stunts enzo gaan tegen steken vrees ik.
Hoop op iets deftig maar vrees er toch wat voor.

BlueSword
film_kaza schreef:
heus niet. jackass heeft heel wat kijkcijfers.
ik vind die rare stunts best leuk.
niet allemaal, dat wel.

klopt, en ik vond het op mtv ook wel leuk maar later valt echt alles in herhaling, en dan bedoel ik niet de herhalingen op tv.
vraag me af wat ze nu weer verzinnen.

TimD
Ik vind dit helemaal geweldig. Ik lach me er dood om: Biosfilmpie!

avatar van WB
WB
Same here! Lijkt me weer geweldig! Heb de eerste keer op keer gezien! Lekker hersenloos om andermans leed (waar ze overigens genoeg voor vangen) lachen

Vreselijk.

Komt ook een videogame.

avatar van FillumGek
Lijkt me echt superlachen

avatar van Goodfella_90
Wat een negatieve berichten. Die gasten hebben humor joh! Jammer genoeg zal dit wel een tijdelijke reunie zijn.

avatar van stan
Heb hier zo'n zin in

L. luchtloper
Me 2, ik heb ze gemist de afgelopen tijd, ik heb me wel vermaakt met Wildboyz , ben benieuwd naar de nieuwe Jackass, maar de glorie van de eerste zal wel niet overtroffen worden.

Ik moest laatst nog even lachen toen een vriend van me een geslaagde party boy imitatie nadeed , wel met kleren aan gelukkig.

Ik erger me een beetje aan de titel Number Two. Johnny Knoxville werkte vroeger ook mee aan de skateboard video's van Big Brother Magazine. Met name in de tweede film zag je Knoxville veel en deze tweede film heette ook Number Two, beetje rip-off naam voor deze jackass film dus. De hele jackass beweging komt ook voort uit oude skatevideo's Big Brother met Knoxville en Pont en CKY met Raab Himself, Ryan Dunn en Bam Margera (Bam, waar ik me echt kapot aan erger, schande voor de skateboardscene).

TimD
Ja hoor, en jij kan wel zo goed skateboarden zeker.

avatar van IcU
IcU
LaCaméraStylo schreef:
Ik erger me een beetje aan de titel Number Two. Johnny Knoxville werkte vroeger ook mee aan de skateboard video's van Big Brother Magazine. (...) De hele jackass beweging komt ook voort uit oude skatevideo's Big Brother met Knoxville en Pont en CKY met Raab Himself, Ryan Dunn en Bam Margera

Dan vind ik het juist een goede titel.

avatar van FillumGek
En Bam is trouwens één van de toffere van de groep.

YES!

avatar van D-ark
FillumGek schreef:
En Bam is trouwens één van de toffere van de groep.

zeker weten

TimD
Idd, heb alle dvd's van Viva La Bam daarom ook .

Kaffeefiltjer
En ik die dacht dat de Jackass rage al voorbij was?

avatar van Montorsi
Al een paar jaar voorbij dit, maar het was wel mooi altijd
Klinkt een beetje als geldnood voor de heren, maar sowieso mooi een nieuwe film..

TimD
Inderdaad. Maar geldnood is het niet, want 3 kwart heeft een eigen serie (ook Wee man maar die serie is niet in Nederland te zien), Johnny Knoxville speelt in films (Dukes of Hazzard levert best wel wat op). Alleen Danger Ehren en Preston kunnen zonder geld zitten

avatar van Montorsi
je weet het niet.. vooral het feit dat iedereen zijn eigen weg ging na deel 1 (wat als soort afscheid beschouwd werd van Jackass), en vervolgens na wat gematigde succesjes met Wildboyz en Viva La Bam weer bijeen komt.. vind ik op z'n minst opvallend..

TimD schreef:
Ja hoor, en jij kan wel zo goed skateboarden zeker.

Moet ik beter kunnen skaten om hem een idioot te vinden? Bam is een commerciële sell-out. Qua niveau en qua skatestijl haalt hij het in de verste verte niet bij andere proskaters en daarnaast vind ik hem ook niet grappig. Ik wil niet zeggen dat stijl en niveau de enige dingen zijn die tellen, in tegendeel het gaat om het plezier en de passie in skaten. Maar ook deze ontbreken, hij skate alleen voor de publiciteit, voor het geld.

De enige rede dat hij sponsers als Element, Adio en Electric heeft, is omdat alle mensen die alleen even skaten voor de rage, al die meelopers, al die mensen die hem op tv zien en al die stupide mensen die denken dat een hartogram het 'Bam-logo' is, hem koel vinden. Als je je er echter iets meer in zou verdiepen zou je er snel achterkomen dat hij, vooral als het om skaten gaat, niet zoveel aandacht waard is.

Het idee dat mensen alleen skaten om de publiciteit, het geld of iets in die richting, is gewoon stom. Daar draait skaten niet om. Vergelijk het maar met films, de regisseurs die alleen films maken om het geld, die alleen maar blockbusters willen maken, missen toch ook de passie?