Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

Deze film gaat echt te ver, 3.5*, stelletje ziekelingen!

enorm gelachen met deze film! Hoe verzinnen ze het haha lol

Er zitten wel enkele scenes bij waar ik hard om heb moeten lachen, maar naar mijn beleving vindt ik het soms te goor voor woorden. Ook heb ik de indruk dat sommige "stunts" niet echt zijn.
Al met al een leuk uurtje voor de liefhebber, maar wanneer je niet van stront, sperma, kots en hangende tieten houdt laat hem dan heeeel ver links liggen.

MEga gelachen, had ook nog stemmingsversterkende middelen op. Ik kwam niet meer uit mijn lach zeg... wat een geweldige shit is dit! Vooral die show aan het einde levert dikke punten op, ze zouden een hele film moeten maken in zo`n stijl, echt wel vet gedaan!
Een dikke 4,5 van mij, ga zo door.
(p.s. wat me opviel is dat ze allemaal steeds minder tanden in hun mond krijgen)

avatar van Turkeyloverz
Wat een geweldige film. Als je in een deuk wilt liggen om de meest onzinnige, stomme, gevaarlijke dingen, dan is Jackass het juiste recept.
Veel leuker, uitdagender, grappiger en ranziger dan deel 1. De meeste stunts zijn erg geslaagd vind ik. Vooral deschaamhaar-baard en de taxichauffeurstunt vond ik erg goed.
De jongens hebben hun best gedaan, het resultaat is een dikke acht!

Erg leuk einde trouwens

super film! zit een paar geweldige stukken in. Keep god out of california!

Lang geleden dat ik weer eens zó hard en lang heb moeten lachen om een film, heerlijk, vierenhalve ster.
Na 45 minuten zwakt het wat af maar dat is maar goed ook anders was ik erin blijven hangen denk ik.

avatar van tukkerstein
Vooral de eerste helft is ontzettend grappig. Er zitten echt ontzettend goed bedachte dingen bij. Deze film is smeriger dan de eerste, en dat is ook het minpunt van de Jackass films bij mij: af en toe gaan de smerige stunts echt te ver. De fragmenten die tijdens de aftiteling worden getoond zijn soms nog grappiger dan die in de film! Een derde deel mag er komen, maar daarna moet het wel afgelopen zijn.

deel 1 was veel beter en duurde volgens mij ook veel langer, ze hebben dit keer wel de meest harde stunts gedaan die ze konden bedenken maar dat is ook het enige lichtpuntje van de film

Voor het betere kots, pis en schijtwerk kan men de heren van Jackass met succes inhuren.
Jackass 2 gaat nog verder dan zijn eerste voorganger.
Soms melig, meestal smakeloos maar ook af en toe geniaal.
Het is een wonder dat de heren na al deze streken nog niet in een rolstoel zijn belandt of erger..
Anderhalf uur zinloos sketches en onzin bekijken.
Maar oh oh oh wat kijkt het leuk weg.
Laat deel 3 maar komen:)

super film.
net als de eerste.
hun zijn geweldig.

avatar van Castor Troy
Deze is een tikkeltje erger, vandaar een halfje meer.

avatar van NotJustAnOpinion
Wat heb ik gelachen..

avatar van Fna
Fna
Vanaf het begin tot het eind bij bijna elke stunt alleen maar gelachen! Geweldig, beter dan de eerste film vind ik!

Tja, die stunts blijven toch wel grappig, het is altijd wel geinig als ze weer iets compleet idioots doen wat behoorlijk link is.

Het vervelende is alleen dat ze tussendoor allemaal van die flauwe poep-pies-hangende tieten-kots etc. crap moeten gooien.
Dat gore gedoe is gewoon niet grappig in tegenstelling tot die stunts.

Ook opmerkelijk dat hier een nogal sadistisch kantje om de hoek komt kijken, telkens elkaar in paniek laten verrassen door opeens slangen in een limo te gooien of 1 van de maatjes gigantisch op zn bek te laten slaan. Vooral Knoxville heeft iets heel sadistisch in zn karakter lijkt het.

Helemaal met kos eens.

Lijkt me sterk als je 5 sterren geeft.

Snitz129
Zeker de betere van de twee.
Zeker goed voor 3.5*

TimD
Dat gedeelte van die smerige shit. De stunts waren 5 waard.

erg leuk.. vooral omdat je ze 2 jaar niet meer op de buis gezien hebt..

kom maar op met nummer 3..

L. luchtloper
Dit was waarom onze satan zo weinig aan bod kwam in Jackass two : http://www.youtube.com/watch?v=Vz6l4kwUCcI

avatar van Blood Duster
Nog beter als deel 1. Voor de wat gematigde burger zouden sommige scenes wel eens wat te grotesque zijn. Maarja, je kan niet iedereen te vriend houden.

*3.5*

avatar van BlueJudaskiss
L. luchtloper schreef:

"That's not Christian!" (Grappig, maar hij heeft toch echt gelijk!)

avatar van IcU
IcU
De een noemt het debiel, de ander briljant. Jammer van de poep en plas grappen, waar ik ook niet om kan lachen, voorderest vind ik het echt briljant. Toch heb ik niet zo hard moeten lachen als om de afleveringen. 3½* Leuk om een keer te zien, en misschien nog eens over een jaar ofzo...

rav
Hele gave film, erg veel gelachen alhoewel sommige dingen toch te ranzig zijn met die bloedzuiger op Steve-O zijn oogbol

Raffael77
Deze film is een regelrechte ramp en zeer slecht.
moet zeggen dat de dingen die je op tv gezien heb leuker zijn dan deze film. 0,5

deze film was echtt vet
er waren een paar bij die echt achterlijk waren
hoop dat er een jackass 2 komt!

saleena schreef:
deze film was echtt vet
er waren een paar bij die echt achterlijk waren
hoop dat er een jackass 2 komt!

Dit is deel 2.

avatar van james_cameron
Meer van hetzelfde voor de liefhebber. Sommige grappen werken, sommige niet (vooral de ingestudeerde). Wel flink gelachen, dat moet gezegd worden. Af en toe gaan de mannen te ver, zoals in de scene met de vishaak. Dat kon ik bijna niet aanzien. Dit tweede deel is ook iets smeriger dan de eerste. Het blijft gelukkig een groep sympathieke mafkezen, waarnaar het prettig kijken is.

avatar van Rocco1984
Z W A R E tegenvaller.

De series waren in het begin natuurlijk hilarisch. Toen kwam deel 1, ook erg grappig natuurlijk, alhoewel daar ook weer veel van hetzelfde in voor kwam.

En toen ging het zo;

Nadat al het geld van de series was opgemaakt. (ze hebben natuurlijk alles in 1x opgezopen en gesnoven) Moesten ze een manier bedenken om hun extreme levensstijl door te kunnen zetten. Nadat ze alle briljante iedeeen van andere programma makers hadden afgeslagen (boeiend ze hadden toch genoeg geld en drank en drugs)
Raakten ze toch een beetje in de slop. Bam moest een nieuwe motor voor zijn Lamborghini, Steve O moest een nieuw neustussenschotje, Johnny kon de alimentatie niet meer betalen. En de rest had nieuwe kleren nodig, kwamen ze met dit.

Gewoon een hele flauwe film, mist gewoon de zout en peper die in deel 1 wel aanwezig was.

Gelukkig kunnen we nog op Youtube naar clips van vroeger kijken.