Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

TimD
Hoe kan dat nou bij die mensen? Van te voren wordt het allemaal uitgelegd.

avatar van Rancid
Tja, ik dacht, laten we met een groep vrienden op zaterdagavond naar Jackass gaan en dan met de hele zaal om domme dingen gaan zitten lachen en heel vaak oooooh en aaauuuww roepen.
En dat beviel me prima:)
Ik heb gedurende de hele film een soort van slappe lach bij mijzelf mogen konstateren.

Wat een film weer. Ik voel voor sommige Jackass mannen regelrechte sympathie, vooral als ze na de stunts moeten lachen. Dat lachje bijvoorbeeld van Chris Pontius, je zou zo'n gast toch op elk feestje rond hebben willen lopen, puur als sfeerschepper.

Hoe komen ze toch steeds op al die belachelijke ideeën, toch een soort van genialiteit meen ik.
Ik heb trouwens wel een redelijk sterke maag geloof ik, ik voel nooit enige vorm van misselijkheid opzetten bij welke 'stunt' dan ook. Al hoeft het van mij niet ranziger hoor, paardensperma eten vind ik best grappig, maar verder gaan is niet noodzakelijk.

Ik heb weer bijzonder genoten en ik hoop dat ze nog lang doorgaan.

Driewerf hoera voor de heren van Jackass en trouwens, aansluitend op bovenstaande posts, een langgerekt boegeroep voor Dirty Sanchez.

4 dikverdiende *en voor Jackass the movie 2.

Je weet op voorhand wat je kan verwachten van een Jackass film; dus moet je niet lullen over hun (soms misschien wansmakelijke) tricks. Dit was voor mij hilariteit van begin tot einde dus 4.5*

Amen.

Kwam niet meer bij de gehele film...dubbel gelegen maar af en toe zat ikzelf ook bijna te
maar zeker 4 * van mij.

avatar van Salto
ik kwam ook echt niet bij.... serieus... die Johnnie knocksville kan tegen pijn!!!

Super film! De leukste grap vind ik nog steeds die bokshandschoen achter dat hartje in die gang.

Was in het begin (toen jackass net op MTV kwam) al zwaar fan van ze! Die gasten rulen! Dikke 5 sterren!

hij draait in de pathe in Eindhoven maar 1 keer in de week om 00:30 's nachts. deze film was toch juist een groot succes, ik snap niet dat ie maar 1 keer draait en dan ook om zo'm kut-tijd

avatar van moviefreak#1
Hij heeft een aantal weken ongeveer vier keer per dag gedraaid en moet nu plaats maken voor andere films. Bovendien gaan alle Jackass fans nu naar Borat .

somebody
erg stoer ik ben al jaren fan van de serie en de eerste film helemaal geweldig

moviefreak#1 schreef:

Ja, en naar Jackass en naar Borat geweest

Geweldige film!

Weer lekker gekke stunts.
Bij sommige stunts dacht ik wel bij me zelf van je moet wel heel gek zijn om dit te doen.

Maar deze film overtreft zeker deel 1

avatar van Santino Corleone
Leuk, echt veel gelachen maar ik kan het geen film noemen dus geen stem van mij..

avatar van BlueJudaskiss
Hij is in de bioscoop gekomen, dus is het toch een film...? :S

avatar van Santino Corleone
BlueJudaskiss schreef:
Hij is in de bioscoop gekomen, dus is het toch een film...? :S

Jackass is geen ''echte'' film, gewoon een samenvoeging van stuntbeelden... Ik vind het geen film sorry..

Verder heb ik veel gelachen met jackass dus ik heb er niks tegen.

Heb goed kunnen lachen met dit, daarom geef ik heb nog 1,5*, want als film is dit natuurlijk waardeloos.

avatar van BlueJudaskiss
Als je hebt kunnen lachen snap ik niet waarom je dit zo laag geeft!

BlueJudaskiss schreef:
Als je hebt kunnen lachen snap ik niet waarom je dit zo laag geeft!

Omdat ik een film beoordeel op het plot, de acteerprestatie, de originaliteit, camerawerk, etc. Moeilijk om een lang gerekte aflevering van Jackass daarop te beoordelen. Als ik hem na het kijken dan toch moet beoordelen kom ik gewoon, ondanks dat ie bijzonder vermakelijk is, niet aan meer dan 1,5*. Laat ons zeggen dat dit pure commercie is, die eigenlijk niet perse in de zalen zou moeten terechtkomen. Maar ja, er is duidelijk wel een publiek voor te vinden.

somebody
ach we kunnen het niet allemaal eens zijn natuurlijk maar ja ik hoef geen ingewikelt verhaal als ik maar kan lachen

maar ja dat is mijn mening

TimD
Tja, voor mij is een film een film als er Movie achter staat en dat ik het in de bioscoop kan zien. Ik bedoel, het staat toch op film .

avatar van zjandannybob
leke film vol lache stunts! kijken deze film spreekt voor zich.

jackass blijft jackass!!!

avatar van notsub
Deze is nog wat ranziger en grover dan het eerste deel en krijgt daarvoor een half puntje meer: 4.0. Pure ongein!

avatar van queenie
Blijft leuk om naar te kijken stelletje mafkezen.......4*

Blijft natuurlijk leuk, hoewel het na een tijdje wel begint te vervelen. Toch heb ik me vreselijk vermaakt toen ik deze film in de bioscoop heb gezien. Sommige stukjes waren gewoon te stomzinnig, maar ik kon er de humor wel van inzien. Stelletje gekken zijn het.
De film krijgt van mij 3 sterren.

avatar van kleez
veeeeeeeel erger dan deel 1 !!! Soms wel behoorlijk
smerig: 4,5*

BS
Ach, als je jackass opzich leuk vind is dit natuurlijk een must.Nu vind ik het wel oke, en er zitten zeker leuke stukjes bij en zelf een orginele finale

Het is niet echt een film te noemen in de 'normale' zin van het woord, dus ik kan er niet echt een nummer aan geven denk ik, maar het heeft me entertaint met misschien een kleine kans op her-kijken.Das eigenlijk waar de film om draaide dus dat is geslaagd !

avatar van Niveath
Puur amusement, en daar kijk ik persoonlijk film voor. Bij deze film continu moeten lachen dus de amusementswaarde lag erg hoog. 4*, Geweldig.

Voor mij beste film van 2006, zeker op komisch gebied!

avatar van SSeagal
Jackass 2 is super. leuker dan deel 1, heb enorm zitten lachen, geniale grappen afgewisseld met vette stunts en af en toe iets ranzigs. Het is vooral de lach van knoxville die mij aansteekt, geweldig. Ik zou zeggen, Dirty Sanchez eat your heart out, dit is pas comedy! ****

Ik vond het in 1 woord GEWELDIG.

Het begin met die stieren, was alleen al spraakmakend voor de rest van de film.
Ik snap echt niet hoe ze op zulke geintjes komen.
Zelf heb ik me rot gelachen om dat geintje in dat hotel o.i.d. met die bokshandschoen.
Ik vond het allemaal originele geintjes en de buren zullen we in de nachtelijke uren, toen ik hem aanhet kijken was, echt wel gehoord hebben. Ik lachte mezelf kapot.

Wat zijn het allemaal een vreemde snuiters die zich stuk voor stuk allemaal aanvullen.

Toppie en op naar 3