Jackass Number Two (2006)

Alternatieve titel: Jackass 2

Komedie / Documentaire

geregisseerd door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

In deze tweede speelfilm halen Jackass- leden als Chris Pontius, Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Margera, Wee Man en Ryan Dunn weer opnieuw de meest bizarre en idiote stunts en grappen uit, die de kijker vooral niet zelf thuis moet uitproberen. Van stierenvechten met een blinddoek om tot het loslaten van bloedzuigers op je oogbol; niets is de heren van Jackass te gek.

basketballerke
Net iets leuker dan 1, leukere stunts veel lachen.

film_kaza
Bij mij is het niet zo dat ik continu moet lachen wanneer ze de idiote dingen deden. Moest wel vaak lachen, vooral op het begin. Maar opgeefmoment was het minderleuk. Ik vind Jackass gewoon leuk, niet hilarisch.

Ranzig en Idioot maar wel Hilarisch. Ik vond hem minder dan deel 1. Maar 't scheelde niet veel hoor. Zeker het bioscoop bezoek waard.
3.5 ster*

avatar van FillumGek
Eigenlijk even goed als deel 1. Zoals verwacht weer een heerlijke 'film'

Waar sommige stunts ranzig zijn ( paarden melken o.a.) zijn andere stunts weer hilarisch. De simpelste dingen, zoals toen Dunn (?) op de grote groene bal van het dak sprong, die oudjes en The Switcheroo Teveel leuks om allemaal neer te zetten.

Die stunt waarin Mcgehey een terrorist wordt vond ik één van de leukste. Een nogal prikkelbaar onderwerp, al helemaal als je bij een nietsvermoedende (?) taxichauffeur instapt. Het kwam allemaal erg realistisch over en ik had niet direct verwacht ( wel getwijfeld) of de chauffeur echt was. Erg leuke stunt

Ook sta ik er soms echt van te kijken hoe ze op bepaalde ideeen komen en dan ook de uitwerking ervan. Ze hebben echt overal de juiste middelen voor. Wil je door een looping? Ach, we hebben er nog één in de schuur staan. ( bij wijze van). Of die raket. En hoe laten ze iemand uit een rioolput schieten... heb me weer goed vermaakt.

Vier sterren.

Paarden melken?? PaardenZaad!!

basketballerke
Je noemt het wel paardenmelken.

avatar van BlueJudaskiss
De enige niet-leuke scene van de hele film. Walgelijk gewoon. Rest van de film was trouwens bijna briljant!

avatar van FillumGek
by_the_way schreef:
Paarden melken?? PaardenZaad!!

Boeiend! Er stond milking a horse of zo dus ik vertaal het ff letterlijk.

FillumGek schreef:

Boeiend! Er stond milking a horse of zo dus ik vertaal het ff letterlijk.

Oke Baas

BlueJudaskiss schreef:

En de rest is niet ranzig ? ze eten en drinken wel ergere dingen dan dat.

mikoz schreef:

En de rest is niet ranzig ? ze eten en drinken wel ergere dingen dan dat.

Ik denk dat dat wel een van de ranzigste zoniet dé ranzigste was.

basketballerke
Ik vond er wel een paar ergere tussen zitten.

Kooshiba
film_kaza schreef:

Dat had ik precies hetzelfde

*3,0

FillumGek schreef:
Eigenlijk even goed als deel 1. Zoals verwacht weer een heerlijke 'film'

Vier sterren.

gast heb je uberhaupt wel opgelet..?? ze geven die chauffeur nog allemaal instructies, zo van: sla hem maar een paar keer goed. leef je uit bladiebladiebla
hij was vet een paar minuten in beeld voordat het allemaal
begon
en na de stunt vraagt Mcgehey nog : ben je een acteur??

avatar van fritsy
je moet wel van kots,stront,en scheten houden in de film zit ook meer ransige dingen dan stunts.

paar grappen waren wel geslaagt maar daar heb je het ook mee gehad.

voor mij was de Film geen bioscoop kaartje waard, had beter kunnen w8en op de dvd release. voor dat handje vol leuke grappen.

terror taxi was ook maar 1 van de weinig favoriten in deze movie.

Ik Vond the dudesons mooier op te zien. 2* qwa de ranzigheid wat er in deze movie te zien was.

komedie hoort toch komisch te zijn, en niet vies en ranzig om haast kotsend in de stoel te zitten....... ik heb me bedacht 1,5*

weer superkomies en lekker smerig:p
echt gewoon vet:>
zit te wachten op number 3

4.5 *

Komt die dan?

basketballerke
Hoe je er inderdaad op komt. Ik zie niks over een derde staan op Imdb.

fritsy schreef:

Komedie is over het algemeen leedvermaak , dat is nou eenmaal iets wat elk mens toch stiekem wel leuk vind , en dat is nou typisch Jackass.

Geniale film.

Vond vooral de stukken met de oude opa en oma hilarisch en de stunt met de bijen net een uit een Tom & Jerry tekenfilm.

Johnny Knoxville en kameraden zijn echt mijn helden.
Je geld verdienen met een paar lompe stunts en grappen en ondertussen een beetje reizen en feesten...ik wou dat ik hun was....

avatar van oruiz
ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem leuker dan deel 1; leukere stunts vooral. Wat ik wel had was dat in de zaal waar ik zat er vooral heel hard en vaak werd gelachen om de , in mijn ogen, minder leuke stunts. Terwijl ik dan weer zo'n beetje in mijn eentje in een deuk lag bij bijvoorbeeld die opa en oma stukken, of bij die terrorist in die taxi. Maar dat zal wel aan mij liggen 3.5*

avatar van mikoz
Ook deze Jackass is weer geweldig.
Ik was al fan de serie en nu alleen nog maar meer.
Het is toch wel moeilijk om hem te beoordelen want alsje puur filmtechnisch kijkt is het natuurlijk niet veel soeps.
Gelukkig valt dit niet af te wegen tegen het vermaak en het plezier waarnaar ik ernaar gekeken heb. En laten we eerlijk zijn , daar gaat het toch allemaal om ?

avatar van Horrordude
Heel erg zielig dat Dirty Sanchez ook met een film uitkomt in het zelfde jaar als Jackass 2 ...

TimD
Dirty Sanchez is alleen maar vies en goor. Die hoef ik dus echt NIET te zien.

basketballerke
Dirty Sanchez is stukken minder. De mensen die eraan meedoen spreken me ook veel minder aan.

R t0 th3 Oland
Consurgo schreef:
Geniale film.

Johnny Knoxville en kameraden zijn echt mijn helden.

Dus een held is iemand die geld verdient met een paar lompe stunts en grappen en ondertussen een beetje reist en feest??

Wat een held zeg!!!!

TimD
Superman die reist en feest ook wat af en dat is ook een held.

avatar van mikoz
Dirty Sanchez lijkt me ook wel lachen , alleen jammer dat die serie echt meer is gebaseerd op leed en pijn. Ook de personages zijn gewoon een stuk minder en dommer.

Incashertjes zijn dat.

5 sterren .. echt een ontzettende debielen.. vooral die stunt met die terrorist in de taxi.. dacht even dat t echt was