Herbie Fully Loaded (2005)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Angela Robinson
met Lindsay Lohan, Michael Keaton en Matt Dillon

Maggie Peyton is de nieuwe eigenaresse van de Volkswagen Kever Herbie, nummer 53, het autootje met een eigen wil. Wanneer Maggie ontdekt dat dit niet zomaar een auto is, besluit ze hem klaar te stomen voor de NASCAR-wedstrijden.

Eerst ging ik hem alleen kijken omdat lindsay ein meespeelde
ik vond hem redelijk

avatar van Julie
vermakelijke film
niet meer
niet minder

Pff het lijkt wel of hillary duff of linsey Lohan in zo'n film moet zitten. Zoek eens iemand anders. Beetje droge film. Niet echt bijzonder, maarja wel leuk voor een keertje

avatar van Purmerend
Zeer vermakelijke komedie, voorspelbaar maar geinig. 3*

avatar van DOA
DOA
Purmerend schreef:
Zeer vermakelijke komedie, voorspelbaar maar geinig. 3*

Zeer voorspelbaar : JA, geinig: NEEEE. Ieder z'n mening natuurlijk... echte een disney film met kinderachtige cliche grapjes.

avatar van riivas

Helemaal mee eens! Heel af en toe moest ik er wel eens om glimlachen, maar over het algemeen was het echt humor voor 10-jarigen. Daarbij komt nog dat ik de Nederlands gesproken versie gezien heb, wat redelijk irritant was. 1,5*, omdat het verhaal op zich nog wel te doen is.

film voor als je echt nix anders te doen hebt, simpel verhaal, kinderfilmke

ik vond hem redelijk maar wel soms kinderachtig.
de film was met momenten grappig.
ik geef hem 3*

Nogal kinderachtig, maar wel grappig

PaasKiekes
de film was maar gewoontjes maar Lindsey lohan is een lekker mieke. 3,5 ster...

ik vond het een leuke film
*****5

avatar van nummervlinder
Ja, natuurlijk voor kleine kinderen, maar gewoon eens zien omdat je niets anders te doen hebt, daar kan ie wel voor dienen.

Ik had echt verwacht dat hij leuker zou zijn..
Op sommige momenten was hij nogal voorspelbaar, maar wel een leuke film om gewoon een keer te kijken.

avatar van matthijs_013
rowan schreef:
ik vond het een leuke film
*****5

vraag me af hoeveel sterren je een film geeft als je hem geweldig vindt?

Ooow, nostalgie Maar ik vond de oude films toch stukken leuker, alhoewel Lindsey niet verkeerd is om naar te kijken. Overigens waren sommige scenes toch wel enigzins tenenkrommend kinderlijk, maar daar is het natuurlijk een Disney voor.

Vermakelijk edoch niet bijster memorabel

Een 2,5*

avatar van Bazza
bagger 0.5*

jack-sparrow
nee , joh .
voor de echte herbie fans ( zoals mezelf ) is hij best goed.
prachtige special effects .

(53)

ik geef hem 4.0

Er zitten enkele leuke scenes in, wat het enigszins de moeite maakt om deze film te bekijken.
Maar de eerste films van jaren geleden waren beter. De film komt een beetje te kinderlijk over.
Het had veel beter gekund.

avatar van moviegirl2
Onderhouden, af en toe wat vergezocht, beetje flauwe humor maar verder wel goed

De film ging wel. niet echt fantastisch 3.5

avatar van Redrabbit
Vond hem goed, had hem eerst gezien in de bioscoop en heb hem intussen ook op dvd.

Leuke film, maar sommige scenes vind ik er wat over dus 3.5 *

ik heb deze al gezien ik heb hem op DVD hij is best mooi maar daeze bestond al als oudere versie en die is nog grappiger

avatar van moviegirl2
leuk:)
alleen die stunt aan het einde in de wedstrijd waarbij ze over dat hek rijden: zonde

L0sT_R3B3L
Leuke film,een echte herbie film,met betere special effects
als in de vorige delen.
Gezellige familie film 4 *

(53)

De film was wel oké, heb hem in de bioscoop gezien en vond het een leuke film. 3,5 ster

grappige film, een echte familie film, een familie met kleine kinderen dan van mij krijgt deze film een 3,5

avatar van (R)filmmaker007
Leuke familiefilm
goed geacteerd door Linds Lohan
was wel grappig,
wel leuk als je niets beter te doen hebt

Leuke film, maar niet als je echt een meidenavond wilt ofz.
Wel saai eigenlijk meer dan 2,5* krijgt deze film niet,

wel leuk voor als je met je ouders en zusje kijkt ofz.

avatar van *Nientjah*
Pfff ja wat moet ik erover zeggen: cliché luchtig verhaaltje zonder veel inhoud. Leuk voor tussendoor als je even nergens aan wilt denken.

2,5 sterren.

avatar van soom
Het is wat *Nientjah* eigenlijk al zegt, leuk voor tussendoor, maar dat is ook wel alles. Ik heb zo'n 4 films met Lindsay gezien, en ze groeit wel een beetje als actrice, al blijft ze hangen in tienerfilms. Ze probeert er wel wat mee te doen, zoals te merken is aan het feit dat ze een heuse thriller heeft gemaakt, en ik ben benieuwd of ze overtuigend is. De films waarin Lindsay zit hebben namelijk gewoon als doel te amuseren, en daar hoef je niet echt iets voor te kunnen vind ik. Leuke bijrollen van Michael 'Batman' Keaton, Matt Dillon als Bad Guy is geweldig, en Breckin Meyer en Justin Long zijn goed, maar de echte hoofdrollen zijn gereserveerd voor de auto's, en die zien er mooi uit. Herbie is geweldig, echt een lieve Disney film.