• 8.518.192 stemmen

Herbie Fully Loaded (2005)

Avontuur / Komedie | 101 minuten

Genre: Avontuur / Komedie

Geregisseerd door: Angela Robinson

Met onder meer: Lindsay Lohan, Michael Keaton en Matt Dillon

Releasedatum: 6 juli 2005

Plot Herbie Fully Loaded

"Start your engines..."

Maggie Peyton is de nieuwe eigenaresse van de Volkswagen Kever Herbie, nummer 53, het autootje met een eigen wil. Wanneer Maggie ontdekt dat dit niet zomaar een auto is, besluit ze hem klaar te stomen voor de NASCAR-wedstrijden.

imageimageimageimageimageimageimage

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Altijd moeilijk om na zoveel jaren weer eens een vervolgfilm te maken. Hierdoor begint de film al erg ongeloofwaardig maar tegelijkertijd ook erg komisch. Ook alle scenes daarna met het menselijke kevertje zijn leuk en vaak ook knap gedaan. Vol met trucages en fantasie aangepast aan deze tijd, maar het stoorde mij niet.

Het laatste gedeelte met de grote race gaat de film wel een stuk achteruit maar als geheel toch, boven verwachting, een erg leuke film.

Het gaat deze film, maar het mist toch wel de charme die de eerste film heeft. Drukke film ook. Met de kever hebben ze wel leuk gedaan. 3.0

avatar van Bennie1112

Bennie1112

Op m'n twaalfde gezien op een slaapfeestje, vind hem toen nog wel gaan en vond Lohan vooral fijn om naar te kijken. Als ik nu alleen de trailer kijk moet ik lachen om de kwaliteit. Lohan kan mij nog steeds wel bekoren.

avatar van IH88

IH88

“I'm being carjacked by my own car!”

Gewoon een vrolijke en luchtige film met een Lindsay Lohan op haar best. Als je haar hier zo bezig ziet dan blijft het eeuwig zonde dat ze zo is afgegleden. Want talent heeft ze zeker, en ze heeft ook het charisma om dit soort films te dragen. Herbie Fully Loaded is een film die je vooral niet te serieus moet nemen en waarbij je gewoon moet meegaan in het fantasierijke en koddige verhaal over een auto met een eigen wil. Lohan, Dillon, Keaton, autoraces, wat humor en romantiek maakt dit een fijne film om naar te kijken.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

De film kreeg wel wat kritieken, maar deed het eigenlijk best wel goed aan de kassa. En je moet het de film aangeven dat het aflevert wat je kan verwachten van een Herbie film. Dit is een oerdegelijke familiefilm, ook geschikt voor een jong publiek. Maar het is ook niet dat drukke gedoe dat je tegenwoordig bij dit soort films voorgeschoteld krijgt. Lindsay Lohan was nog op haar niveau en past geweldig in dit genre.

Dit is vooral jeugdnostalgie, maar als ik die films zag was ik evengoed jong. En waren de films voor een gelijkaardig publiek gemaakt. Herbie Fully Loaded heeft een update gekregen en zorgt voor charmante humor en racewagens. Niets speciaal, maar wel degelijk gemaakt en met respect voor Herbie. Ik vroeg me voor de film af waarom we nog geen nieuwe Herbie film gekregen hebben, nu Disney zich praktisch alleen bezig houdt met sequels en remakes. Langs de andere kant is deze film nog altijd fris en heeft het geen update nodig voorlopig.

Beter van genoten dan ik had verwacht en zelfs af en toe gelachen. De film wordt toch wel wat ondergewaardeerd.

avatar van stratmans

stratmans

niet slecht, origineel blijft best, goeie soundtrack