Herbie Fully Loaded (2005)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Angela Robinson
met Lindsay Lohan, Michael Keaton en Matt Dillon

Maggie Peyton is de nieuwe eigenaresse van de Volkswagen Kever Herbie, nummer 53, het autootje met een eigen wil. Wanneer Maggie ontdekt dat dit niet zomaar een auto is, besluit ze hem klaar te stomen voor de NASCAR-wedstrijden.

avatar van stan
Lindsay borstvergroting?
nee toch!!

De film ging wel was niet echt wat ik er van verwachtte maar het had aan de ene kant wel wat.

avatar van johanm3
Best grappige film. Lindsay is trouwens een mooie meid om te zien. Toen ik klein was heb ik herbie ook gezien dus vond het wel leuk om deze film ook te kijken. En ik heb me niet verveeld. 3*

avatar van mikoz
Zo dit verwachte ik echt niet om deze op 3.36 te zien staan.

Wellicht beter dan wat ik ervan verwacht.

avatar van JoeCabot
Dat komt denk ik vooral door de 11 to 14-jarigen op deze site hoor...

avatar van SuperSideSwipe
Stargirl schreef:

Lohan is op zich wel aardig al vind ik het zonde dat ze eerst een borstvergroting heeft genomen, het ziet er in de film in ieder geval niet uit, de verhoudingen kloppen niet.

De borsten van Lohan zijn met de computer in bijna alle scenes kleiner gemaakt in deze film, omdat Disney het niet zag zitten dat de hoofdrolspeelster van deze film welke ook vooral op jongeren is gericht een overdreven grote voorgevel had.

Verder vond ik het een redelijke film. Best amusant om naar te kijken. Maar de audere Herbie films waren toch leuker.

avatar van predator
Ik vond de orginele Herbie-films veel leuker en de borstverkleining maakte het plezier in de film er ook niet groter op.

lindsey is echt mooi, dat is het enige wat me in de film aanstond ze mag dan wel een moordweif zijn maar de film is zeer zwak, de overgangen gaan te snel er zijn zelfs stukken in de film gestopt die niet afgemaakt zijn zoals die motor van die newbeetle die ze d'ruit hadden geropt ofzo waar herbie waarschijnlijk (tijdens delaatste raceweer een pep van zou krijgen) hebben ze alleen laten zien dat ze hem er uit haalde en daarna niks meer over !

toch vaag ik geef de film een onvoldoende vanwege een wat slappe regie ofzo

tsja..die was wel leuk, eigenlijk wat overdreven, er zit geen verhaal in en is onrealistisch. Maarja, wat wil je met een levend autootje? En de borsten van Lindsay Lohan, kwam er helemaal niet groot uit, misschien iets te veel maar al die roddels van Lindsay Borstvergroting en blablabla..Kijken zij alleen naar dat ofzo, over de film: Best wel grappig... *3.5

Zelf heb ik meer met de oudere versies van Herbie.
Deze film is best aardig om te zien.
Men heeft geprobeerd de oude sfeer in een nieuw jasje te gieten.

Mwoah, what can I say? 't Is een kinderfilm.. mist toch 't originele 'Herbie-gevoel', maar ze hebben in ieder geval een aardige poging gedaan. Toch jammer dat men hier en daar wat steken liet liggen, en mensen... Een Kevertje in een NASCAR wedstrijd?? Ik snap dat 't fantasie is, maar gaat mij toch net ff een stappie te ver.

-=L.@.K.=- schreef:

Niks aan toe te voegen

avatar van stan
Ik ben wel blij dat het gemiddelde gelijdelijk aan daald want het is wel een veel te hoog cijfer hoor...

Een leuke film, maar niet te vergelijken met het oude werk.
Toch leuk om deze film in de collectie te hebben, denk dat mijn kinderen hier ook blij mee zijn, een echte familie film.

avatar van _Daan_
Laast gezien echt een leuke film!

2.5* voor Herbie. Had toch wel sympathie voor hem, toen ze hem "vergokt" had. Raar eigenlijk, sympathie voor iets waarvan je weet dat het nooit een levend wezen kan zijn/worden... Maar goed. Voor de rest was het mij allemaal iets té.

ach... je weet wat je krijgt.. herbie in een nieuw jasje...
Leuke familiy movie.. niet meer niet minder....

Leuke film, al vond ik de oude films leuker...

gewoon leuke lachfilm

avatar van Smaling
oude veel leuker.
Linsey erg slecht geacteerd

op zich nog wel een grappige film. had er zeker al niet veel van verwacht en dat was dus goed. herbie zelf blijft wel een leuk "karakter" en voor dat jeugdsentiment verdient ie nog 2,5*

MWX
ik vond het ook een zeer vermakkelijke film. en had ook niet al te hooge verwachtingen van deze film. maar ik vond dat ze de ouwe films eer hadden aangedaan dus.

Ik ben eerder fan van de 'oude' Herbie's, maar deze viel ook wel in de smaak. Al kan dat ook wel aan het feit liggen dat ik drie lachende jongeren naast mij had zitten... 2.5*

Wat een leuke film en dat vind ik heel verassend, had ik niet verwacht. Er zijn een aantal momenten dat je wel kunt merken dat het een disney film is, maar de humor in de film is leuk.
Er is vaak te zien in films, dat als ze oude concepten nieuw leven in blazen, er niet veel meer aan is (bv dukes of hazzards), maar dat vind ik voor deze film niet opgaan.

Hier kunnen kinderen goed naar kijken en bij de ouders komen weer leuke momenten omhoog.

De oude films zijn iets waar ik met weemoed aan terug denk. Daarom keek ik met veel vrees naar deze film, vrees omdat ze inderdaad zoals met The Dukes of Hazzards de "mythe" oneer aandoen. Maar zoals royj al zei, dit gaat niet op voor deze film.
Ze zijn er in geslaagd om hetzelfde op het doek neer te zetten als 30 jaar geleden. Enigste is dat wanneer ik deze bekijk, ik nu een stuk ouder ben en zodoende met andere ogen kijk. Maar leuk om gezien te hebben!!!
Lindsay Lohan haar prestatie vond ik eigenlijk niet zo geweldig.
score:3.

avatar van koiboy
mijn nieuwe supperheld:) wat een leuke film. geen flauwe grappen gewoon lekkere onzin. leuk om met de hele familie naar te kijken.

Goede film die de oude gevoelens weer bovenhalen, want vroeger was ik vet fan van herbie .

Ik vind dat ze een zeer goede ramake hebben gemaakt, egt voor deze tijd .

Dus 5 Sterren (ook omdat anderen zo laag stemmen, terwijl het een top film is:) )

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Ik begon de film met veel afwachting. Tenslotte waren de Herbie-films klassiekers in het familiefilmgenre en proberen om zoiets te moderniseren loopt in veel gevallen verkeerd af. We zien dat wel met Freaky Friday of Charlie & The Chocolate Factory die nooit het niveau van hun voorgangers halen. De oudere Herbiefilms waren echt wel leuk om te zien, maar het mag gezegd worden dat met deze film de poging om hem in de 21e eeuw te brengen, niet zo slecht waren. Herbie blijft een leuk autootje waar leven in zit en men begint gelukkig niet met bovennatuurlijke krachten (vliegen of duiken of zo...) of het uitspitten van hoe de motor er uit zou zien. Spectaculair is het script zeker niet, maar de charme van Herbie is wel behouden. Deze rollen ligt Lohan wel, en ook Matt Dillon zit lekker in z'n vel bij de rol van slechterik. Keaton loopt er wat verloren bij en werd waarschijnlijk aangenomen om er nog een bekende naam bij te hebben. Een aanrader om met het gezin te bekijken en op zich zeker geen slechte film.

Jeugdsentiment: 3*

Grappige film.

4 sterren.

avatar van Petero
't Slaat natuurlijk nergens op, maar voor de kids zal het best leuk zijn.. Vroeger was Herbie wel tof .