Herbie Fully Loaded (2005)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Angela Robinson
met Lindsay Lohan, Michael Keaton en Matt Dillon

Maggie Peyton is de nieuwe eigenaresse van de Volkswagen Kever Herbie, nummer 53, het autootje met een eigen wil. Wanneer Maggie ontdekt dat dit niet zomaar een auto is, besluit ze hem klaar te stomen voor de NASCAR-wedstrijden.

Na de Dukes nog even een ander jeugdsentiment verkrachten?
Zal mij benieuwen welke twee acteurs in de nieuwe Spencer/Hill-film zullen spelen.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Niet zo hard! straks hoort Ben Stiller je

avatar van Esteban
Neen, dit vind ik echt triest. Volgens mij kunnen ze de charme van Herbie nooit meer terugbrengen... En dan zeker neit met Dillon, Keaton en Lohan.

De trailer is echt wel niet leuk. Zeker geen film die ik in de bios ga bekijken.

Deze film ga ik ook zeker niet kijken, kan sowieso die hele lindsey lohan qua acteerwerk al niet uitstaan !

ben reuze benieuwd!!

as
Ook nog met micheal Keaton en Mat Dillon. Wat doen die twee in hemelsnaam in deze film?

wel die lekkere Lohan

HiLL schreef:

wel die lekkere Lohan

toch?

Uche uche

as
-grinnik- Als je een 16 jarige wellustige tiener bent met een (*( zo groot als een P$#rd, dan wel ja

lol

Kan haar niet bepaald lelijk noemen

Wat een belachelijke poster. Die knipoog doet het 'm..

HiLL schreef:

Kan haar niet bepaald lelijk noemen

Met gelijkaardige fotografische truukjes kan ik er ook seksy uit zien za Zelfs als man ...

Ik vond de trailer wel leuk, in de bios zal ik het ook niet gaan bekijken. Dit zijn meer een ik-weet -niet-wat-te-doen-filmpje. Maar wel leuk denk ik.

BS
hahaha, geinig ... ( denk ik )
maar ja, de trailer laat al gelijk was foute special effects zien.. das minder.
Denk dat het gewoon een leuke film wordt waar je ff niet moet letten op de extra's

Jajajajaja, eindelijk een nieuwe herbie, kheb het altijd al jammer gevonden dat ze waren gestopt na 4 films van dit love Bug-je, alleen weet ik niet of khier wel zo blij mee ben, idd als je de recensies hierboven leest, ze kunnen de charme die de ouwe kever had niet terug brengen, De oude love Bug is Nostalgie, jeugd sentiment....en ik had meer het idee dat de kever die ze in Full Loaded gebruiken uit Pimp My Ride komt.....

Gelukkig die belachelijke poster van eerst is weg!

avatar van De Knip
Trailer voorspelt niet echt veel. De charme is weg van de goede oude Herbie.

Lijkt me beter deze te mijden nu ik mijn jeugdsentiment nog altijd mag koesteren.

Die goeie ouwe Herbie

avatar van Pieter Montana
Hollywood kan maar niet stoppen met remakes/sequels

Inderdaad, het lijkt wel of de tijd dat films maken ook nog leuk was verdwenen is en dat er alleen maar dollartekens in de ogen staan van filmmaatschappijen, regisseurs (nou, die doen het nogal normaal eigenlijk) en producers...

avatar van Pieter Montana
En ze stoppen er ook meestal nog een tieneridool bij.

Kassa!Kassa!

movielauxje schreef:

avatar van SSeagal
herbie...mijn god...

avatar van stan
kan hier al op gestemd zijn?? op 16 juni 21 juni en 24 juni??

avatar van Sparkle
ik verschrok me toen ik zag dat Herbie een 'comeback' gaat maken - mede door het feit dat hij ondertussen een oldtimer is geworden natuurlijk...

avatar van Freud
Dit is toch die film waarin ze enorm veel geld hebben uitgegeven om de borsten van Lohan digitaal te verkleinen omdat sommige ouders ze in de prescreening 'niet voor kinderen geschikt' vonden? Vooral in de scenes waar ze op en neer springt zou het erg onstichtelijk geweest zijn. Vraag me af hoe je dat als volwassene aankaart als klacht, 'ik heb heel de tijd op dat mens zitten geilen, wil niet dat mijn kinderen dat ook doen' of zoiets?

avatar van stan
nou aan haar tieten in de trailer was niks mis hoor ik zie niet dat ze kleiner zijn maar dat kan ook aan mij liggen

de film lijk me wel vet ook omdat ik fan ben van lindsay lohan :D (heb freaky friday/mean girls&confessions of a teenage drama queen) niet omdat ik haar lekker vind want i'm a girl